The Saint Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Voorzichtige conclusies testdagen, als je die überhaupt al kunt trekken - McLaren gaat weer een lastig seizoen weer in. Zet dat door zie ik Norris wel richting Audi gaan. - Aston Martin stap gemaakt. - Top teams lijken beetje zelfde te liggen als afgelopen seizoen. Ze kijken in ieder geval weer met veel afgunst naar Red Bull, met name Mercedes. RB Auto ligt volgens Mercedes schijnbaar 10mm lager bij de grond dan ieder andere auto. Dat zonder porpoising problemen. Zin in vrijdag, ook al is het echt een bagger circuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Blijkbaar heeft RB het goed voor elkaar. Als je Drive to Survive kijkt daar kreeg Toto van bijna alle teams langs omdat hij de auto niet wilde verhogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 6 minuten geleden zei delichris: Blijkbaar heeft RB het goed voor elkaar. Als je Drive to Survive kijkt daar kreeg Toto van bijna alle teams langs omdat hij de auto niet wilde verhogen. Haha, hij wilde dat de rest hun auto zou aanpassen ipv dat Mercedes de auto hoger zette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 20 minuten geleden zei delichris: Blijkbaar heeft RB het goed voor elkaar. Als je Drive to Survive kijkt daar kreeg Toto van bijna alle teams langs omdat hij de auto niet wilde verhogen. Dat was vooral omdat hij de andere team principles er bijna van betichtte te spelen met de levens van de coureurs, terwijl de Mercedes als enige de extreme problemen had met porpoising. Daarom was de reactie van Horner echt spot on: "Well change your car. You've got a problem. Change your ****ing car." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Daar doel ik dus ook op omdat meneer Wolff aldoor bezig is met RB en niet met zijn eigen auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Dus Stroll gaat rijden. Citaat https://nos.nl/artikel/2465810-stroll-is-op-tijd-hersteld-van-fietsongeluk-en-doet-gewoon-mee-aan-gp-bahrein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Eens even kijk of ik (per toeval) Viaplay te slim ben afgeweest. Ik kreeg gisteren een mail van ze dat mijn jaarabonnement was afgelopen. Dus ik log in en vervolgens zie ik de optie om mijn maandabo om te zetten naar een jaar abo à €10,49 p/m. Direct gedaan natuurlijk. Krijg ik nu weer een mail van ze dat ik m'n jaar abonnement kan verlengen à €13,99 per maand. Maar in m'n account staat al dat ik een jaar abo heb voor €10,49 . Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Eens even kijk of ik (per toeval) Viaplay te slim ben afgeweest. Ik kreeg gisteren een mail van ze dat mijn jaarabonnement was afgelopen. Dus ik log in en vervolgens zie ik de optie om mijn maandabo om te zetten naar een jaar abo à €10,49 p/m. Direct gedaan natuurlijk. Krijg ik nu weer een mail van ze dat ik m'n jaar abonnement kan verlengen à €13,99 per maand. Maar in m'n account staat al dat ik een jaar abo heb voor €10,49 . Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren Gewoon goed gedaan toch? Ik heb m'n abonnement in november opgezegd na de laatste race en zit nu ook voor €10,49 per maand voor een heel jaar. Is goedkoper dan 8 of 9 maanden 16,99 en kan ik het WK darten kijken dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Lulu is weer bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Hij had toch gewoon een soort van medische doktersverklaring waarin gesteld werd dat het veelvuldig in- en uitdoen van de (neus)piercing blijvende schade kon veroorzaken? Categorie mug/olifant dit wat mij betreft hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 (bewerkt) Het gaat niet alleen om de neuspiercing hoor. Ook die kettingen en horloges. Maar meneer blijft gewoon zeuren. Er zijn regels en ook daar moet hij zich aan houden. En btw met voetbal moet je ook sieraden af doen en daar hoor je niemand over. 4 maart 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Dat eeuwige gejank op Hamilton. Het is maar waar je je mee bezig houdt. Heel veel zin in de kwali vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 8 minuten geleden zei Beppu: Dat eeuwige gejank op Hamilton. Het is maar waar je je mee bezig houdt. Heel veel zin in de kwali vanmiddag. Dat roept hij toch op zichzelf af door als enige er niet mee akkoord te zijn. En het is nieuws vanuit de F1 dus het kan hier gewoon neergezet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Die neuspiercing is op zich geen probleem, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 1 uur geleden zei Satyr: Die neuspiercing is op zich geen probleem, lijkt me. Het is ook niet die neuspiercing alleen. Hij wil ook dat zijn kettingen en horloges om blijven. Dat heeft hij zelf verteld vorig seizoen. Maar als het voor iedereen geldt dan ook voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Is het al tijd voor de Alonso hype train? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 2 uur geleden zei Christian.: Is het al tijd voor de Alonso hype train? JAZEKER Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Het hele zaakje ligt dicht bij elkaar, mooi man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Een mooie Q2 gezien. Dit gaat hopelijk vuurwerk op leveren in Q3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Zat op zich mooi dicht op elkaar, maar jammer van de saaie uitslag van kwali. Hopen op een interessante race Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Jammer dat de Hulk geen ronde reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 13 uur geleden zei delichris: Jammer dat de Hulk geen ronde reed. Lijkt me tactisch gezien juist heel slim. 9e of 10e boeit voor die teams dan ook weer weinig en dus mooi een setje softs uitgespaard. In de quali lag het misschien iets dichter bij elkaar dan na de testen en practicss gedacht. Ben benieuwd wat het verschil is op pure race pace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Nou.. Verstappen gaat met twee vingers in de neus winnen als hij geen mechanische problemen heeft. Gevecht tussen Aston en Mercedes is wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Ziet er weer uit dat het een saai jaar wordt. Wens niemand een ongeluk, maar zou wel lekker zijn als die Red Bull een paar keer uit gaat vallen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten