Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Renato:

En De Vries is in principe te oud voor Alpha Tauri. 

Nyck zal eerder geen optie zijn omdat hij met chirurgische precisie losgesneden moet worden van Toto. 

AT heeft ook gewoon een redelijk ervaren coureur nodig. Gasly is klaar binnen het Red Bull project. Weet hij zelf ook en ziet daarom Alpine wel zitten. 

Seizoen in gaan met Yuki en dan misschien Herta (verwacht niet dat FIA dispensatie geeft) is vragen om problemen. Twee wildebrassen bij elkaar.

Ik zie Nyck nog wel langs een stoeltje grijpen. Hij kijkt natuurlijk naar Alpine/Aston Martin en vervolgens duurt het Williams allemaal te lang en die contracteren *insert coureur met sponsor*. Alpine neemt Gasly. AM misschien Ricciardo of zo.

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei The Saint:

Nyck zal eerder geen optie zijn omdat hij met chirurgische precisie losgesneden moet worden van Toto. 

AT heeft ook gewoon een redelijk ervaren coureur nodig. Gasly is klaar binnen het Red Bull project. Weet hij zelf ook en ziet daarom Alpine wel zitten. 

Seizoen in gaan met Yuki en dan misschien Herta (verwacht niet dat FIA dispensatie geeft) is vragen om problemen. Twee wildebrassen bij elkaar.

Schumacher met een jaar contract naar AT lijkt mij niet z'n heel slecht idee, heeft bewezen dat hij in de punten kan rijden (mits hij materiaal heeft), en heeft niet z'n brainfarts zoals Tsunoda nog af en toe heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei The Saint:

Ik zie Nyck nog wel langs een stoeltje grijpen. Hij kijkt natuurlijk naar Alpine/Aston Martin en vervolgens duurt het Williams allemaal te lang en die contracteren *insert coureur met sponsor*. Alpine neemt Gasly. AM misschien Ricciardo of zo.

Herta is uitgesloten. Is zondag bekend gemaakt. Hij zal namelijk geen superlicentie kunnen krijgen. 

Laat Nyck gewoon bij Williams rijden samen met Albon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei delichris:

Herta is uitgesloten. Is zondag bekend gemaakt. Hij zal namelijk geen superlicentie kunnen krijgen. 

Laat Nyck gewoon bij Williams rijden samen met Albon. 

Herta gaat waarschijnlijk in januari/februari in Azië racen om zo boven de 40 punten te komen voor een superlicentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Je weet toch dat Alonso al naar AM is gegaan, of heb je de soap gemist met Piastri? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan haten op Stroll wat je wil maar hij is in ieder geval niet zo'n dramatische coureur als Latifi. Hij doet het toch best goed dit seizoen, eindigt ook geregeld boven Vettel. Al wil hij nog wel eens een ongelukje veroorzaken doordat hij niet goed kijkt of er iemand aan zijn binnenkant zit met een bochtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Ik denk dat het voor de plek van Stroll is.

Nee joh, papa Stroll brengt veel te veel geld in het laadje daar.

Hopelijk komt DEV op de plek van Latifi terecht, die prutser is wel een keer klaar in de F1

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Papa Stroll is niet de enigste partij die geïnvesteerd heeft in AM toentertijd. 

Zijn prestaties zijn helemaal niet zo denderend. Een ongemotiveerde Vettel heeft in minder races 4x zoveel punten behaald. Dus kan me best voorstellen dat er vanuit de andere investeerders druk op Stroll staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter voor hem maar vraag me af hoe ze dat regelen met Mercedes. Hij is toch al jarenlang de beoogde opvolger van Lewis. Enfin, voor hem is het beter in een AT te stappen dan voor Williams te gaan rijden. Is Tsunoda ook bevestigd al, zijn contract loopt toch ook af? 

Als Yuki blijft gaat hij een heel zwaar jaar krijgen, Nyck gaat hem het snot voor de ogen rijden... 

Gasly naar Alpine vind ik ook wel een mooie trouwens, denk dat hij het daar heel goed kan gaan doen. Ook wel benieuwd wat er nu met Mick gaat gebeuren dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vet! Mooi team, en als je Helmut Marko achter je hebt zit je gebakken. Als hij het goed doet kan het zomaar zo zijn dat we met 2 Nederlanders zitten bij Red Bull over 1-2 jaar. 
Inderdaad opvallend. Nyck leek gebakken te zitten bij Mercedes (niet persé bij Mercedes F1, maar bij Mercedes). AT is wel een team wat altijd een keer stunt. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-9-2022 om 21:17 zei Michaelinho*:

Als ik Red Bull was zou ik De Vries lekker in die Alpha Tauri zetten :D. Bij goed presteren kan hij daarna op termijn Perez vervangen. 

(Ja ik weet dat hij in het Mercedes programma zit en dat dus gevoelig ligt ;c.)

Als het daadwerkelijk rond komt dan hebben ze bij Red Bull goed naar me geluisterd ;c. Gasly naar Alpine zou logisch zijn aangezien er voor bij Red Bull eigenlijk geen perspectief is (op korte termijn). 

En voor degenen die zeggen, hij ligt toch vast bij Mercedes. Klopt, maar dat kan ook afgebroken worden. Kijk naar Piastri (andere situatie, oké). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites