Djurovski Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 Ondanks dat ik weinig met deze sport heb ( spelletje is wel leuk) wel leuke dag gehad in Geleen. Official merchandise truck was er ( helaas niks van Ferrari) voor de kids genoeg te doen ( sim , f121 in playseat tokkelen van 10 meter, wie het snelst een band kan verwisselen) Grote braderie prima terrassen. Prima dagje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Heb nog wat terug gezien en vroeg mij opnieuw hetzelfde af in die laatste 10 rondes. Kon Alonso daar eigenlijk ook niet meer uithalen? Op een gegeven moment krijgt hij wel een duidelijke gap om aan te vallen en zich te mengen in dat drievoud waardoor er voor hem misschien meer uit te halen viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Jaaaaa lekker man Lewis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Erg chique om te gaan juichen als er een coureur crasht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 2 minuten geleden zei Keko: Erg chique om te gaan juichen als er een coureur crasht Impact valt bijzonder mee. En ik gun die man helemaal niks. Maar dat was al wel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Gefeliciteerd in dat geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Zeldzame fout wel van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Prima vrijdag zo voor Mercedes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Mooie pole van Max! Kan weer mooi sprint weekend worden, in de race simulatie zag hij er ook sterker uit dan de Ferrari’s. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik zou oprecht niet weten waarom je zo juichen als iemand crasht. Overigens snap ik de gemaakte haat in Nederland naar Lewis ook niet helemaal. Die was er eerst ook naar Vettel toen hij bij Ferrari een grote concurrent van Max was. En dat omdat hij uitstapt en zelf niks heeft het dan mag is ook onzin, want als Hamilton crasht als Zhou vorige week en drie weken in het ziekenhuis ligt juichen dezelfde mensen nog. (ja ik vind ook dat Britten niet moeten juichen als er iets met Verstappen of wie dan ook is). Verder benieuwd of Ferrari het Max echt moeilijk kan maken of de power weer volledig in de kwali heeft gelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 5 uur geleden zei timpy00: Ik zou oprecht niet weten waarom je zo juichen als iemand crasht. Overigens snap ik de gemaakte haat in Nederland naar Lewis ook niet helemaal. Die was er eerst ook naar Vettel toen hij bij Ferrari een grote concurrent van Max was. En dat omdat hij uitstapt en zelf niks heeft het dan mag is ook onzin, want als Hamilton crasht als Zhou vorige week en drie weken in het ziekenhuis ligt juichen dezelfde mensen nog. (ja ik vind ook dat Britten niet moeten juichen als er iets met Verstappen of wie dan ook is). Verder benieuwd of Ferrari het Max echt moeilijk kan maken of de power weer volledig in de kwali heeft gelegd. Is niets gemaakt aan hoor. Ik vind Lewis al jaren een gigantische kwal en dat heeft weinig met Max te maken. Dat is al begonnen in het seizoen dat Rosberg uiteindelijk kampioen werd. Er is toch helemaal niets vreemds aan het hebben van een bepaalde aversie tegen hem als persoon? Ik vind Gordon ook een vreselijke eikel op TV. Door Lewis z’n maniertjes en het eeuwige overdreven acteerwerk heb ik gewoon iets tegen hem. En datzelfde geldt voor Toto & Mercedes. Ik vind het gewoon een stel engerds. Als het even niet loopt is de wereld te klein. En ja, ook Red Bull of Ferrari klagen klagen. Dat hoort inmiddels bij de F1. Maar de manier hoe Mercedes de spelletjes speelt bevalt me gewoon niet. Russell vind ik bijvoorbeeld wel een toffe gast. Zonde van zij crash, wel lekker voor Mercedes. En als ik zo’n Hamilton dan de muur in zie duiken dat kan ik daar wel van genieten ja. En nee, dat betekent niet dat hij zo’n crash als Grosjean of Zhou mee moet maken. En v.w.b. Vettel trouwens. Dat staat toch ook los van Max? Vettel was in de laatste Ferrari jaren toch ook een vervelende zeur geworden. Niet heel gek dat hij kijkers daarmee irriteert. Als Max niet meegedaan had was het net zo irritant geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Is niets gemaakt aan hoor. Ik vind Lewis al jaren een gigantische kwal en dat heeft weinig met Max te maken. Dat is al begonnen in het seizoen dat Rosberg uiteindelijk kampioen werd. Er is toch helemaal niets vreemds aan het hebben van een bepaalde aversie tegen hem als persoon? Ik vind Gordon ook een vreselijke eikel op TV. Door Lewis z’n maniertjes en het eeuwige overdreven acteerwerk heb ik gewoon iets tegen hem. En datzelfde geldt voor Toto & Mercedes. Ik vind het gewoon een stel engerds. Als het even niet loopt is de wereld te klein. En ja, ook Red Bull of Ferrari klagen klagen. Dat hoort inmiddels bij de F1. Maar de manier hoe Mercedes de spelletjes speelt bevalt me gewoon niet. Russell vind ik bijvoorbeeld wel een toffe gast. Zonde van zij crash, wel lekker voor Mercedes. En als ik zo’n Hamilton dan de muur in zie duiken dat kan ik daar wel van genieten ja. En nee, dat betekent niet dat hij zo’n crash als Grosjean of Zhou mee moet maken. En v.w.b. Vettel trouwens. Dat staat toch ook los van Max? Vettel was in de laatste Ferrari jaren toch ook een vervelende zeur geworden. Niet heel gek dat hij kijkers daarmee irriteert. Als Max niet meegedaan had was het net zo irritant geweest. Ik gaf ook niet aan dst je er niet van mag genieten. Ik bedoel dat is aan jou natuurlijk. We staan er geowon anders in. Ik vind met Vettel wel degelijk anders. Hij zeurt namelijk nog steeds veel. Ik heb sinds Verstappen rijd wel het idee dat het de media goed uitkomt om soort character building toe te passen om steeds een soort van villain te hebben. En bij Vettel had ik dat idee ook en vanaf het moment dat Verstapoen duidelijk zich op Hamilton kon gaan richten en voorbij Vettel was heb ik ook het idee dat dat minder is. Maar goed, wellicht mijn perceptie. Juist daarom interessant om te zien als Verstapoen her komende jaren (hopelijk) met Rusell, Sainz, Leclerc mag uitvechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 (bewerkt) Ik vind het altijd frappant dat het zeuren als argument wordt aangedragen om de aversie te verklaren. Elke, maar dan ook echt elke, coureur klaagt een partij en we zijn hier met z'n allen ontzettend fan van een persoon die het zeuren uit lijkt te hebben gevonden Alleen vinden we het daar terecht omdat we fan zijn. Ik had het hierboven over aversie (wat hoort bij sport), maar in het geval van Hamilton zie ik dat steeds meer transformeren naar blinde en obsessieve haat. Ik heb een aversie tegen Joel Veltman, maar gun die jongen geen beenbreuk. Mij bekruipt toch een beetje het gevoel dat enkele mensen hier heel tevreden naar een zware crash met Hamilton zouden kijken. Er gaat geen week voorbij zonder er iets van hem uit te pakken om verschrikkelijk verbolgen over te zijn, terwijl hij dit hele seizoen eigenlijk geen echte rol van van betekenis speelt. Zelf afgelopen jaren overigens ook wel een aversie gehad tegen Hamilton, maar echt op sportief vlak. Hij was al jaren te goed en je bent er altijd voor dat een steady champion valt. Op het moment moet ik zeggen dat ik hem best weer een overwinning gun in dit seizoen. 9 juli 2022 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Hamilton heeft jarenlang alles gewonnen en nog jankte hij om alles. Zeikwijf, vreselijk politiek correct, clownspakken... vervelende gozer is 't. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 2 uur geleden zei Keko: Ik vind het altijd frappant dat het zeuren als argument wordt aangedragen om de aversie te verklaren. Elke, maar dan ook echt elke, coureur klaagt een partij en we zijn hier met z'n allen ontzettend fan van een persoon die het zeuren uit lijkt te hebben gevonden Alleen vinden we het daar terecht omdat we fan zijn. Ik had het hierboven over aversie (wat hoort bij sport), maar in het geval van Hamilton zie ik dat steeds meer transformeren naar blinde en obsessieve haat. Ik heb een aversie tegen Joel Veltman, maar gun die jongen geen beenbreuk. Mij bekruipt toch een beetje het gevoel dat enkele mensen hier heel tevreden naar een zware crash met Hamilton zouden kijken. Er gaat geen week voorbij zonder er iets van hem uit te pakken om verschrikkelijk verbolgen over te zijn, terwijl hij dit hele seizoen eigenlijk geen echte rol van van betekenis speelt. Zelf afgelopen jaren overigens ook wel een aversie gehad tegen Hamilton, maar echt op sportief vlak. Hij was al jaren te goed en je bent er altijd voor dat een steady champion valt. Op het moment moet ik zeggen dat ik hem best weer een overwinning gun in dit seizoen. Niet dat je dat zegt hoor, maar ik gun Hamilton zeker geen letsel. Alleen ik vind het wel leuk om te zien hoe zwaar hij het nu heeft. Het is een uitzonderlijke coureur, maar ook hij is dus bijzonder afhankelijk van het materiaal. En dat is voor Verstappen niet anders. Dat wat @Satyr opschrijft voel ik ook heel erg. En daar irriteer ik me dan aan. Zo’n opmerking over dat gevecht met Leclerc ook. Dan heb je er echt niks van begrepen. Anyway, we hebben er allemaal zo onze eigen visie op/gevoel bij. Laten we vandaag hopen op een veilige en spannende sprint race. Zolang Hamilton het podium maar niet haalt.. (geintje ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Tja iets met payback dat juichen. Vorig jaar stonden de Engelsen te juichen toen Max crashte. En die crash was gewoon vele malen erger dan deze van Lulu. Lulu stond zijn overwinning vorig jaar te vieren toen Max nog in ziekenhuis was. En de laatste uitspraken van Lulu maken hem ook niet populairder bij de Max fans. En eerlijk gezegd toen ik zag dat Lulu niets had was ik ook aan het juichen, want ik ben totaal geen fan van deze man. En dat ben ik al sinds hij bij Mclaren zat en Alonso er nog reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei delichris: Tja iets met payback dat juichen. Vorig jaar stonden de Engelsen te juichen toen Max crashte. En die crash was gewoon vele malen erger dan deze van Lulu. Lulu stond zijn overwinning vorig jaar te vieren toen Max nog in ziekenhuis was. En de laatste uitspraken van Lulu maken hem ook niet populairder bij de Max fans. En eerlijk gezegd toen ik zag dat Lulu niets had was ik ook aan het juichen, want ik ben totaal geen fan van deze man. En dat ben ik al sinds hij bij Mclaren zat en Alonso er nog reed. Dus als sommige Engelsen in de sloot springen, springen de Nederlandse fans er achteraan? Juichen als iemand crasht, is idioot, wie het ook doet. Edit: Voor de rest is iedereen die blind een andere coureur kan haten slecht voor een sport. Mensen zouden wat dat betreft beter een voorbeeld kunnen nemen aan de sportmanship van bijvoorbeeld Vettel en Russell vorige week na zijn crash, of van vader Perez en vader Hamilton vorige week. 9 juli 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Door de operatie helaas niet op de Oranje camping dit jaar. Vreselijk balen en pijnlijk om alle beelden te ontvangen van het circuit en de oranje camping qua sfeer en feesten. Gun het de jongens hoor, daar niet van. Maar na een jaar ellende was zo'n tripje wel iets waar ik enorm naar uit keek. Benieuwd wat de sprintrace word vandaag. Op de één of andere manier blijf ik een 'normaal' weekend met Quali toch het leukst vinden vooralsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 4 minuten geleden zei aron24: Dus als sommige Engelsen in de sloot springen, springen de Nederlandse fans er achteraan? Juichen als iemand crasht, is idioot, wie het ook doet. Dat juichen als een concurrent crasht is al zo lang. Ook in de tijd van Schumi en Hill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Wat een prutsers bij Alpine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2022 Mick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Vermakelijke sprintrace hoor! Mede door de gridstraf van Perez natuurlijk. Was wel echt weer een Ferrari momentje geweest mochten Leclerc en Sainz elkaar daar hebben aangeraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Vermakelijke race gezien! Mooi gevecht bij de start. En daarna heel tof gevecht met K-Mag, Mick en Hamilton. Hopelijk morgen weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten