timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Daar was geen tijd voor. Dat is dus precies waarom Mercedes denk ik boos is. Omdat dat wel vrij gek is. Geen tijd is eigenlijk geen steekhoudend argument. Maar goed, achteraf gaan ze niks veranderen en moeren ze ook niet doen. Is alleen maar een signaal dat de FIA in het algemeen coor mee duidelijkheid moet zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 30 minuten geleden zei 007mark: Jezus man dat Mercedes, wat een slechte verliezers. Schijnt dat er al een leger aan advocaten nu klaar stond om hun werk te gaan doen. Er wordt zelfs niet uitgesloten dat ze naar het CAS gaan.... Overigens weer een kansloze kamikaze-actie van Max in de eerste ronde he Voor de rest een heel bijzonder einde natuurlijk. Zat erg mee deze keer. Maar toch wel van genoten. Jij moet echt een andere sport gaan kijken. Petanque ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Telegraaf FI watcher zegt dat het andere protest ook afgewezen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei Richarð.: Maar het is heel scheef om het bij de ene wél te toen en de andere niet, toch? Als er geen tijd voor is, moet je het bij beide niet doen. Zaten er wel overtaked cars tussen sainz en max? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 december 2021 Auteur Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Zaten er wel overtaked cars tussen sainz en max? Daar ging ik wel vanuit, gezien @timpy00zijn reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) AFGEWEZEN! Max WK dus! 12 december 2021 bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat ik van gezien heb zat het overal vol met overtaked cars... En ik zag aan de tijden in de stand dat Max en Lewis vrijwel iedereen op minuut afstand hadden of meer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Op het NOS Journaal een vrouw die tijdens de inhaalactie van Max op het toilet zat, dat is toch wel typisch vrouwen he . In de laatste ronde van de beslissende race naar het toilet gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Zaten er wel overtaked cars tussen sainz en max? De race volgorde klopte zeker niet. En dat zou normaliter wle moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Whoop whoop ! Lekker voor Mercedes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Kelvin: Op het NOS Journaal een vrouw die tijdens de inhaalactie van Max op het toilet zat, dat is toch wel typisch vrouwen he . In de laatste ronde van de beslissende race naar het toilet gaan. Ik heb helemaal niets gezien van de race. Maakt dat mij een vrouw? Of ben ik dan helemaal geen levend wezen meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei Kelvin: Op het NOS Journaal een vrouw die tijdens de inhaalactie van Max op het toilet zat, dat is toch wel typisch vrouwen he . In de laatste ronde van de beslissende race naar het toilet gaan. Ik vond die commentatrice bij de samenvatting ook mooi. ‘Hamilton reed de hele race aan kop. Verstappen kwam niet in de buurt. Alleen Perez, die kwam nog wel even in de buurt’ Echt totaal uit context ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Jij moet echt een andere sport gaan kijken. Petanque ofzo. Volwassen reactie, klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei MisterX: Ik heb helemaal niets gezien van de race. Maakt dat mij een vrouw? Of ben ik dan helemaal geen levend wezen meer? Ik zal het even specifieker voor je maken, een vrouw in een F1-café met Max-supporters. Bovendien was volgens mij al bekend dat jij geen vrouw was, maar iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Volwassen reactie, klasse. Ja, meer verdien je niet. Als je dat een kamikaze actie vindt, dan snap je helemaal niks van racen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Beide protesten dus afgewezen. Nu al zin in maart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja, meer verdien je niet. Als je dat een kamikaze actie vindt, dan snap je helemaal niks van racen. Het is gewoon een divebomb en dat zit heel dicht tegen kamikaze aan. Of ben ik nu weer team Toto Wolff? 12 december 2021 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 9 minuten geleden zei timpy00: De race volgorde klopte zeker niet. En dat zou normaliter wle moeten. Niet dus als je jury rapport nav het protest leest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Niet dus als je jury rapport nav het protest leest Voor de toekomst kan dat toch alleen maar voor nog meer onduidelijke situaties zorgen. Ik vind dat de FIA daarvoor vooral daar iets aan moet doen. Kijk hoeveel mensen afgelopen jaren ineens F1 zijn gaan kijken. En je ziet aan veel reacties terug van mensen (bedoel niet alleen hier) dat het vaak een shitshow is waarneer welke regel geld en waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Jongens ja het is een shit show en klopt bij voetbal worden resultaten niet na afloop over algemeen nog aangepast. Maar ook voetbal is een shit show. De grootste competitie de PL zit nu zelfs sinds het VAR tijdperk nog vol met fouten, dwalingen en gewoon week in week uit structurele blunders en dwalingen. In Serie A, La Liga gebeuren er ook de meest vreemde dingen nog steeds. Ik moet eerlijk toegeven dat op voetbal na en tot voor kort tennis bijna geen sporten meer kijk op TV maar waar is het geen shitshow dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 3 minuten geleden zei timpy00: Voor de toekomst kan dat toch alleen maar voor nog meer onduidelijke situaties zorgen. Ik vind dat de FIA daarvoor vooral daar iets aan moet doen. Kijk hoeveel mensen afgelopen jaren ineens F1 zijn gaan kijken. En je ziet aan veel reacties terug van mensen (bedoel niet alleen hier) dat het vaak een shitshow is waarneer welke regel geld en waarom. Rulebook is wel duidelijk. Als je besluit leest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 9 minuten geleden zei Kelvin: Het is gewoon een divebomb en dat zit heel dicht tegen kamikaze aan. Of ben ik nu weer team Toto Wolff? Kamikaze niet. Max duikt in gaten en hoeken wat niemand doet/durft. Het lijkt een nieuwe stijl van rijden. Mensen kunnen blijkbaar niet goed omgaan met deze stijl. Die Russel trouwens, vond hem tof maar die begint nu al te janken Let’s go Maxie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei Vitesse88: Kamikaze niet. Max duikt in gaten en hoeken wat niemand doet/durft. Het lijkt een nieuwe stijl van rijden. Mensen kunnen blijkbaar niet goed omgaan met deze stijl. Die Russel trouwens, vond hem tof maar die begint nu al te janken Let’s go Maxie Zoekt de rand op, gaat er geregeld overheen. Levert briljante acties op, en wat vaker een straf dan gemiddeld, lijkt me logisch. Heeft imo ook eigenhandig de regels van F1 opgerekt. Kamikaze is idd wat ver, maar als dit mag dan weet ik niet precies hoe ik 'leaving a car-width space' en 'pushing another driver off track' moet interpreteren. Maar bon, wat maakt het ook uit. Lekker genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Weet niet hoe die gozer heet die in de Ziggo-studio zat, maar die gaf aan dat bij Nascar er onder geel niet gefinisht kan worden. Prima oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Rossi: Weet niet hoe die gozer heet die in de Ziggo-studio zat, maar die gaf aan dat bij Nascar er onder geel niet gefinisht kan worden. Prima oplossing. Nou moet de F1 totaal niet de richting van Nascar op. Maar dingen als Spa dit seizoen enzo dat moet inderdaad echt geschrapt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten