Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei rich ruzzian:

Daar was geen tijd voor.

Dat is dus precies waarom Mercedes denk ik boos is. Omdat dat wel vrij gek is. Geen tijd is eigenlijk geen steekhoudend argument.

Maar goed, achteraf gaan ze niks veranderen en moeren ze ook niet doen.

Is alleen maar een signaal dat de FIA in het algemeen coor mee duidelijkheid moet zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei 007mark:

Jezus man dat Mercedes, wat een slechte verliezers. Schijnt dat er al een leger aan advocaten nu klaar stond om hun werk te gaan doen. Er wordt zelfs niet uitgesloten dat ze naar het CAS gaan....

Overigens weer een kansloze kamikaze-actie van Max in de eerste ronde he ;e 

Voor de rest een heel bijzonder einde natuurlijk. Zat erg mee deze keer. Maar toch wel van genoten.

:cab:

Jij moet echt een andere sport gaan kijken. Petanque ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kelvin:

Op het NOS Journaal een vrouw die tijdens de inhaalactie van Max op het toilet zat, dat is toch wel typisch vrouwen he :cab:. In de laatste ronde van de beslissende race naar het toilet gaan.

Ik heb helemaal niets gezien van de race. Maakt dat mij een vrouw? Of ben ik dan helemaal geen levend wezen meer? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kelvin:

Op het NOS Journaal een vrouw die tijdens de inhaalactie van Max op het toilet zat, dat is toch wel typisch vrouwen he :cab:. In de laatste ronde van de beslissende race naar het toilet gaan.

Ik vond die commentatrice bij de samenvatting ook mooi. 

‘Hamilton reed de hele race aan kop. Verstappen kwam niet in de buurt. Alleen Perez, die kwam nog wel even in de buurt’

Echt totaal uit context ook :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Ik heb helemaal niets gezien van de race. Maakt dat mij een vrouw? Of ben ik dan helemaal geen levend wezen meer? 

Ik zal het even specifieker voor je maken, een vrouw in een F1-café met Max-supporters. Bovendien was volgens mij al bekend dat jij geen vrouw was, maar iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ja, meer verdien je niet. Als je dat een kamikaze actie vindt, dan snap je helemaal niks van racen. 

af46f5faeb041658cd4a4f0eebb17603.png

Het is gewoon een divebomb en dat zit heel dicht tegen kamikaze aan. Of ben ik nu weer team Toto Wolff?

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Niet dus als je jury rapport nav het protest leest 

Voor de toekomst kan dat toch alleen maar voor nog meer onduidelijke situaties zorgen.

Ik vind dat de FIA daarvoor vooral daar iets aan moet doen. Kijk hoeveel mensen afgelopen jaren ineens F1 zijn gaan kijken. En je ziet aan veel reacties terug van mensen (bedoel niet alleen hier) dat het vaak een shitshow is waarneer welke regel geld en waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens ja het is een shit show en klopt bij voetbal worden resultaten niet na afloop over algemeen nog aangepast. Maar ook voetbal is een shit show. De grootste competitie de PL zit nu zelfs sinds het VAR tijdperk nog vol met fouten, dwalingen en gewoon week in week uit structurele blunders en dwalingen. In Serie A, La Liga gebeuren er ook de meest vreemde dingen nog steeds. Ik moet eerlijk toegeven dat op voetbal na en tot voor kort tennis bijna geen sporten meer kijk op TV maar waar is het geen shitshow dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Voor de toekomst kan dat toch alleen maar voor nog meer onduidelijke situaties zorgen.

Ik vind dat de FIA daarvoor vooral daar iets aan moet doen. Kijk hoeveel mensen afgelopen jaren ineens F1 zijn gaan kijken. En je ziet aan veel reacties terug van mensen (bedoel niet alleen hier) dat het vaak een shitshow is waarneer welke regel geld en waarom.

Rulebook is wel duidelijk. Als je besluit leest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kelvin:

af46f5faeb041658cd4a4f0eebb17603.png

Het is gewoon een divebomb en dat zit heel dicht tegen kamikaze aan. Of ben ik nu weer team Toto Wolff?

Kamikaze niet. Max duikt in gaten en hoeken wat niemand doet/durft. Het lijkt een nieuwe stijl van rijden. Mensen kunnen blijkbaar niet goed omgaan met deze stijl. 

Die Russel trouwens, vond hem tof maar die begint nu al te janken :-D 

Let’s go Maxie :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Kamikaze niet. Max duikt in gaten en hoeken wat niemand doet/durft. Het lijkt een nieuwe stijl van rijden. Mensen kunnen blijkbaar niet goed omgaan met deze stijl. 

Die Russel trouwens, vond hem tof maar die begint nu al te janken :-D 

Let’s go Maxie :<

Zoekt de rand op, gaat er geregeld overheen. Levert briljante acties op, en wat vaker een straf dan gemiddeld, lijkt me logisch. Heeft imo ook eigenhandig de regels van F1 opgerekt.

Kamikaze is idd wat ver, maar als dit mag dan weet ik niet precies hoe ik 'leaving a car-width space' en 'pushing another driver off track' moet interpreteren.

Maar bon, wat maakt het ook uit. Lekker genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rossi:

Weet niet hoe die gozer heet die in de Ziggo-studio zat, maar die gaf aan dat bij Nascar er onder geel niet gefinisht kan worden. Prima oplossing.

Nou moet de F1 totaal niet de richting van Nascar op. Maar dingen als Spa dit seizoen enzo dat moet inderdaad echt geschrapt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites