Kelvin Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Binnen 24 uur een beslissing genomen. SO naar de FIA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Goh, jammer dat Bottas hier door kan, safety car was erg gunstig geweest voor Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Hoezo maakt dat jochie geen statement daar in Qatar dan? Die Hamilton heeft tenminste nog een beetje lef en maatschappelijke betrokkenheid. Dat ventje moet ook denken dat autoracen met afstand het belangrijkste in de wereld is, hè. Zal ook wel door zijn vader komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 die Alonso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 36 minuten geleden zei Socrates: Hoezo maakt dat jochie geen statement daar in Qatar dan? Die Hamilton heeft tenminste nog een beetje lef en maatschappelijke betrokkenheid. Dat ventje moet ook denken dat autoracen met afstand het belangrijkste in de wereld is, hè. Zal ook wel door zijn vader komen. Alsof hij dat moet doen. Lewis houdt van de aandacht en lekker bezig zijn met randzaken. Maar hoeveel van de andere rijders maakt een statement? Juist, verder ook niemand. En volgend jaar gaan we ook lekker hypocriet voetballen in Qatar. Met de grote wereldsterren voorop (waarvan er 1 betaald wordt met geld uit Qatar). Makkelijk bashen op Max. Alonso Perez zal minder slapen vannacht gok ik, die zal balen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Alonso laat zien dat hij nog steeds heel goed is. Gun het die vent ook enorm. Blijft een gouden gast. Stroll ook met een goede race en Vettel eigenlijk na die start goed hersteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Tja. Goede tweede plek, maximaal haalbare met een Mercedes die motor standje extra heeft ten opzichte van de rest. Nu op naar Saudi en Abu Dhabi waar Hamilton gebruik kan maken van een motor die slechts twee races is meegegaan. Die kan weer motor standje 2.0 gaan rijden. Tenzij die van de baan gereden wordt of uitvalt is een titel voor Hamilton nu wel zo goed als zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 21 minuten geleden zei Vitesse88: Alsof hij dat moet doen. Lewis houdt van de aandacht en lekker bezig zijn met randzaken. Maar hoeveel van de andere rijders maakt een statement? Juist, verder ook niemand. En volgend jaar gaan we ook lekker hypocriet voetballen in Qatar. Met de grote wereldsterren voorop (waarvan er 1 betaald wordt met geld uit Qatar). Makkelijk bashen op Max. Alonso Perez zal minder slapen vannacht gok ik, die zal balen zeg. Randzaken. Autoracen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 6 minuten geleden zei Socrates: Randzaken. Autoracen ja. Iedereen z’n keuze, Max is niet verplicht om statements te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Joh. Mag ik het nog wel onbegrijpelijk vinden. Ik zou als sporter zo'n kans altijd aangrijpen, maar goed. Hou ook wel van sporters die niet alleen maar denken dat wat zij doen het belangrijkste van de wereld is en verder hun ogen sluiten voor wat er gebeurd in de wereld. Krijg je nog ontzettend veel geld ook. Zou mij rot schamen. Je hebt natuurlijk ook zat sporters die gewoon niet zo heel slim zijn om het netjes te zeggen, dat kan ook. Maar dat is dan nog minder erg. Als je bewust gewoon in je eigen sportbubbeltje leeft en de rest kan je aan je gouden reet roesten, tja, dat vind ik dan wel asociaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 24 minuten geleden zei Socrates: Joh. Mag ik het nog wel onbegrijpelijk vinden. Ik zou als sporter zo'n kans altijd aangrijpen, maar goed. Hou ook wel van sporters die niet alleen maar denken dat wat zij doen het belangrijkste van de wereld is en verder hun ogen sluiten voor wat er gebeurd in de wereld. Krijg je nog ontzettend veel geld ook. Zou mij rot schamen. Je hebt natuurlijk ook zat sporters die gewoon niet zo heel slim zijn om het netjes te zeggen, dat kan ook. Maar dat is dan nog minder erg. Als je bewust gewoon in je eigen sportbubbeltje leeft en de rest kan je aan je gouden reet roesten, tja, dat vind ik dan wel asociaal. Ik snap je gedachtegang en ben het verder in grote lijn ook met je eens. Daarom haalde ik voetbal aan, want die vedettes gedragen zich dan op dat gebied net zo gênant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Hamilton onbedreigd naar de overwinning en de pech bij Mercedes ging andermaal naar de garage van Bottas. Verder Max eigenlijk het maximale eruit gehaald wat vandaag kon. Komende 2 baantjes is topsnelheid ook weer belangrijk, dus geef Lewis ook nog steeds de grootste kans. Knappe race verder van Alpine vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Qatar mag overigens direct van de agenda af in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 25 minuten geleden zei Rossi: Qatar mag overigens direct van de agenda af in mijn ogen. Dat komt dan bedrogen uit, want hadden vanaf 2023 namelijk al een 10-jarig contract getekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Dat komt dan bedrogen uit, want hadden vanaf 2023 namelijk al een 10-jarig contract getekend. Jammer. Troosteloos circuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Belangrijk detail dat het contract puur over het land gaat, niet over het circuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 3 minuten geleden zei aron24: Belangrijk detail dat het contract puur over het land gaat, niet over het circuit. Qatar in zijn totaliteit is troosteloos. Beter niks organiseren daar, maar het grote geld hè... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 1 minuut geleden zei Rossi: Qatar in zijn totaliteit is troosteloos. Beter niks organiseren daar, maar het grote geld hè... Uiteraard. Landen die niet aan mensenrechten doen, is sowieso altijd minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Nou valt er over Maleisië ook vast wat te zeggen, maar Sepang mis ik wel op de agenda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Hamilton krijgt in Jeddah weer versere motor uit Brazilië ter beschikking Nou dat wordt smullen geblazen voor de Max fans in Saoedi.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 41 minuten geleden zei Lazy: Hamilton krijgt in Jeddah weer versere motor uit Brazilië ter beschikking Nou dat wordt smullen geblazen voor de Max fans in Saoedi.... Reed hij dit weekend met een oudere dan? Dat heb ik even helemaal gemist dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 12 minuten geleden zei Keko: Reed hij dit weekend met een oudere dan? Dat heb ik even helemaal gemist dan... Ja kennelijk reed hij met eentje die aanvankelijk vervangen moest worden omdat die kapot was… 🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 19 uur geleden zei Lazy: Hamilton krijgt in Jeddah weer versere motor uit Brazilië ter beschikking Nou dat wordt smullen geblazen voor de Max fans in Saoedi.... Dat ligt er aan wat er vervangen moet gaan worden. Als het maar een klein deel van de motor is dan is het 5 gridplaatsen, maar is het een grotere dan 10 plaatsen en als het de hele motor is dan wordt het achteraan starten. En dan is het ook nog eens zien hoe snel RB is tenopzichte van Mercedes. En dan is er nog de kwestie omtrent de achtervleugel. Misschien moeten ze die ook vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 1 uur geleden zei delichris: Dat ligt er aan wat er vervangen moet gaan worden. Als het maar een klein deel van de motor is dan is het 5 gridplaatsen, maar is het een grotere dan 10 plaatsen en als het de hele motor is dan wordt het achteraan starten. En dan is het ook nog eens zien hoe snel RB is tenopzichte van Mercedes. Ze vervangen niets nu. Ze zetten nu gewoon die nieuwere motor in die ze in Brazil ook hadden. Daar krijgen ze geen grid straffen meer voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 4 minuten geleden zei Lazy: Ze vervangen niets nu. Ze zetten nu gewoon die nieuwere motor in die ze in Brazil ook hadden. Daar krijgen ze geen grid straffen meer voor. We gaan het zien of die dan net zo snel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten