Spring naar bijdragen

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei Socrates:

Hoezo maakt dat jochie geen statement daar in Qatar dan? Die Hamilton heeft tenminste nog een beetje lef en maatschappelijke betrokkenheid.

Dat ventje moet ook denken dat autoracen met afstand het belangrijkste in de wereld is, hè. Zal ook wel door zijn vader komen.

Alsof hij dat moet doen. Lewis houdt van de aandacht en lekker bezig zijn met randzaken. Maar hoeveel van de andere rijders maakt een statement? Juist, verder ook niemand. En volgend jaar gaan we ook lekker hypocriet voetballen in Qatar. Met de grote wereldsterren voorop (waarvan er 1 betaald wordt met geld uit Qatar). Makkelijk bashen op Max.

Alonso (y) Perez zal minder slapen vannacht gok ik, die zal balen zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. Goede tweede plek, maximaal haalbare met een Mercedes die motor standje extra heeft ten opzichte van de rest. Nu op naar Saudi en Abu Dhabi waar Hamilton gebruik kan maken van een motor die slechts twee races is meegegaan. Die kan weer motor standje 2.0 gaan rijden. Tenzij die van de baan gereden wordt of uitvalt is een titel voor Hamilton nu wel zo goed als zeker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Vitesse88:

Alsof hij dat moet doen. Lewis houdt van de aandacht en lekker bezig zijn met randzaken. Maar hoeveel van de andere rijders maakt een statement? Juist, verder ook niemand. En volgend jaar gaan we ook lekker hypocriet voetballen in Qatar. Met de grote wereldsterren voorop (waarvan er 1 betaald wordt met geld uit Qatar). Makkelijk bashen op Max.

Alonso (y) Perez zal minder slapen vannacht gok ik, die zal balen zeg.

Randzaken. :-D Autoracen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh. Mag ik het nog wel onbegrijpelijk vinden. Ik zou als sporter zo'n kans altijd aangrijpen, maar goed. Hou ook wel van sporters die niet alleen maar denken dat wat zij doen het belangrijkste van de wereld is en verder hun ogen sluiten voor wat er gebeurd in de wereld. Krijg je nog ontzettend veel geld ook. Zou mij rot schamen. Je hebt natuurlijk ook zat sporters die gewoon niet zo heel slim zijn om het netjes te zeggen, dat kan ook. Maar dat is dan nog minder erg. Als je bewust gewoon in je eigen sportbubbeltje leeft en de rest kan je aan je gouden reet roesten, tja, dat vind ik dan wel asociaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Socrates:

Joh. Mag ik het nog wel onbegrijpelijk vinden. Ik zou als sporter zo'n kans altijd aangrijpen, maar goed. Hou ook wel van sporters die niet alleen maar denken dat wat zij doen het belangrijkste van de wereld is en verder hun ogen sluiten voor wat er gebeurd in de wereld. Krijg je nog ontzettend veel geld ook. Zou mij rot schamen. Je hebt natuurlijk ook zat sporters die gewoon niet zo heel slim zijn om het netjes te zeggen, dat kan ook. Maar dat is dan nog minder erg. Als je bewust gewoon in je eigen sportbubbeltje leeft en de rest kan je aan je gouden reet roesten, tja, dat vind ik dan wel asociaal.

Ik snap je gedachtegang en ben het verder in grote lijn ook met je eens. Daarom haalde ik voetbal aan, want die vedettes gedragen zich dan op dat gebied net zo gênant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hamilton onbedreigd naar de overwinning en de pech bij Mercedes ging andermaal naar de garage van Bottas. Verder Max eigenlijk het maximale eruit gehaald wat vandaag kon.  Komende 2 baantjes is topsnelheid ook weer belangrijk, dus geef Lewis ook nog steeds de grootste kans.

Knappe race verder van Alpine vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Lazy:

Hamilton krijgt in Jeddah weer versere motor uit Brazilië ter beschikking

Nou dat wordt smullen geblazen voor de Max fans in Saoedi.... ;e

Reed hij dit weekend met een oudere dan? Dat heb ik even helemaal gemist dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Lazy:

Hamilton krijgt in Jeddah weer versere motor uit Brazilië ter beschikking

Nou dat wordt smullen geblazen voor de Max fans in Saoedi.... ;e

Dat ligt er aan wat er vervangen moet gaan worden. Als het maar een klein deel van de motor is dan is het 5 gridplaatsen, maar is het een grotere dan 10 plaatsen en als het de hele motor is dan wordt het achteraan starten. En dan is het ook nog eens zien hoe snel RB is tenopzichte van Mercedes.

En dan is er nog de kwestie omtrent de achtervleugel. Misschien moeten ze die ook vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Dat ligt er aan wat er vervangen moet gaan worden. Als het maar een klein deel van de motor is dan is het 5 gridplaatsen, maar is het een grotere dan 10 plaatsen en als het de hele motor is dan wordt het achteraan starten. En dan is het ook nog eens zien hoe snel RB is tenopzichte van Mercedes.

Ze vervangen niets nu. Ze zetten nu gewoon die nieuwere motor in die ze in Brazil ook hadden. Daar krijgen ze geen grid straffen meer voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites