delichris Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Het is lang geleden dat ik zenuwachtig ben geweest bij een wedstrijd van United. De laatste keer was 2008 CL finale tegen Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Wel verrassend nieuws dat Eddie Howe gestopt is als manager van Bournemouth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Heeft ook best het maximale gehaald bij die club. Best veel povere aankopen (neem een Jordan Ibe en Dominic Solanke van beide Liverpool). Qua spelersmateriaal horen ze simpelweg niet bij de beste 17 in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Howe weet ook wel wat er gaat gebeuren qua transfers en hoe onvoorstelbaar veel er bezuinigd moet worden. Vandaag was trouwens de finale van de Conference, Harrogate promoveert naar League Two door Notts County met 3-1 te verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Die Zouma bij de 2-1 van Auba. Boateng belde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 16 uur geleden zei Satyr: Howe weet ook wel wat er gaat gebeuren qua transfers en hoe onvoorstelbaar veel er bezuinigd moet worden. Vandaag was trouwens de finale van de Conference, Harrogate promoveert naar League Two door Notts County met 3-1 te verslaan. Dat is leuk nieuws voor @Thomassje123 geloof ik, hij had in FM14 een heerlijke carriere met Harrogate als ik het mij goed herinner. Is voor Harrogate de eerste keer in de full profs league ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 (bewerkt) https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=375188 Branii Wat een held was dit toen in de periode Cech, Cole, Terry, Carvalho, Ivanovic. 3 augustus 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 4 augustus 2020 Share Geplaatst 4 augustus 2020 Iemand een idee waar Brentford - Fulham live te zien is vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2020 Share Geplaatst 4 augustus 2020 Volgens mij nergens in Nederland, geen rechten. Ook wel zin in die pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2020 Share Geplaatst 4 augustus 2020 Ierse pubs hebben vaak de wedstrijd wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 augustus 2020 Share Geplaatst 4 augustus 2020 (bewerkt) Als je de woorden "reddit" "soccer"' streams" intoetst in Google dan zou je wel eens ergens uit kunnen komen. Je hebt het niet van mij. 4 augustus 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Wanne kut keeper van Brentford zeg. Ben je mooi klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Ik heb de wedstrijd gezien. Niveau van helemaal niks he, en dan krijgen ze 200 miljoen hiervoor. Hoe oneerlijk is het voetbal dan eigenlijk he? Denk tot aan de goal (beetje zelfde als met die Braziliaan bij Liverpool toen tegen Cech) 2 afstandschoten gehad als ''kans''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Bij Arsenal gaat het ook helemaal mis. "Super agent" Kia Joorabchian die zich helemaal naar binnen heeft gewerkt blijkbaar, o.a. één van Arsenal's belangrijkste scouts (Cagigao) er uit gegooid vandaag omdat ze zich blijkbaar meer op een 'agent-led recruitment strategy' willen gaan richten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Zeer zorgelijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Dat is alweer even geleden dat ik van die gast gehoord heb, was eigenlijk ook nooit echt positief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Havertz dus naar Chelsea. Groot talent, maar toch ook vreemd. Ziyech is toch een enigszins vergelijkbare speler. Allebei een goed linkerbeen, creatief en iets offensiever ingesteld. Een van de twee hangend op rechts en de ander vanuit het middenveld? Of straks één van de twee op de bank. Zit straks in elk geval genoeg voetbal in met Havertz, Ziyech, Kovacic, Mount en Gilmour. Nog wat diepte met Pulisic en Werner, dynamiek met Loftus-Cheek en Barkley en defensieve arbeid op het middenveld met Kanté. Alleen de defensie mogen ze toch wel versterken. Chilwell is een aardige linksback, maar centraal achterin missen ze nog wel een topper. Nu gaan ze dan weer voor de oude Silva, vind ik dan toch weer wat gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Geweldig team heeft Chelsea straks. Ik ben wel benieuwd hoe ze gaan spelen. Mount (is nu wel wat defensiever maar was meermaals wat vrijer in zijn rol) en Havert/Ziyech zijn vergelijkbare spelers. Dacht ook dat Silva naar Brazilië terug ging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 1 uur geleden zei ElPrincipito: Geweldig team heeft Chelsea straks. Ik ben wel benieuwd hoe ze gaan spelen. Mount (is nu wel wat defensiever maar was meermaals wat vrijer in zijn rol) en Havert/Ziyech zijn vergelijkbare spelers. Dacht ook dat Silva naar Brazilië terug ging? Zal wel een 4-2-3-1 worden met Pulisic links, Werner in de spits en Havertz en Ziyech afwisselend centraal en rechts. Dan kun je eventueel Mount bijvoorbeeld op CAM brengen als je er 1 uithaalt (naast de andere opties). Daarachter zijn er dan veel mogelijkheden, maar het lijkt me dat in eerste instantie Kovacic naast Kanté komt te staan. Zal vast nog een middenvelder vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Heel mooi elftal zijn ze aan het bouwen. Zin om ze te zien. Vind Thiago Silva ook een goede zet. Toch centraal achterin kwetsbaar geweest en vond Silva tijdens de CL echt nog van een hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Van de Beek past wel in het Engelse voetbal, maar United is toch ergens een vreemde keuze. Spelen 4-2-3-1 met Fernandes op tien, Pogba als voetballende controleur en McTominay/Fred als meer defensieve middenvelder naast hem. Als Pogba vertrekt, zou hij die rol eventueel kunnen overnemen. Maar eigenlijk vind ik hem toch meer een tien. Lastige puzzel dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Donny gaat lekker met de U23 op dinsdagavond naar Plymouth Argyle en Mansfield Town om voor de Leasing.com Trophy te spelen En natuurlijk Pogba of Bruno vervangen tegen Watford, Brighton en West Brom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Citaat Manchester United heeft Donny van de Beek zo goed als zeker binnen, maar dat betekent niet dat manager Ole Gunnar Solskjaer klaar is op de zomerse transfermarkt. Volgens ESPN onderzoekt de Noorse keuzeheer namelijk de mogelijkheden om Dayot Upamecano over te nemen van RB Leipzig. De centrale verdediger verlengde onlangs zijn contract in Duitsland nog met drie seizoenen. Het is nog niet bekend welk bedrag men overheeft voor de 21-jarige Fransman. Dit is de perfecte aankoop voor ManUtd. Barcelona slaapt weer eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 44 minuten geleden zei Satyr: Donny gaat lekker met de U23 op dinsdagavond naar Plymouth Argyle en Mansfield Town om voor de Leasing.com Trophy te spelen En natuurlijk Pogba of Bruno vervangen tegen Watford, Brighton en West Brom. Denk niet dat ze 45 miljoen neerleggen voor iemand die op de bank komt te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Is die Gabriel Magalhaes nog wat die naar Arsenal gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten