Jespresso Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Dit vond ik ook wel bijzonder. Geen idee of hij dit echt heeft gezegd natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 https://www.vi.nl/nieuws/nieuwe-dreun-voor-cocu-dronken-aanvoerder-zwaar-geblesseerd-na-teamuitje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Hij zat iig op de achterbank en niet achter het stuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) Van wat ik gezien heb, gaan ze hem op het veld totaal niet missen. Hier zet ik ook mijn vraagtekens bij. 26 september 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Volgens mij is daar grammatisch niets mis mee. Al ziet het er wel raar uit voor landen die niet Engelstalig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Grammatisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 21 minuten geleden zei Pino: Grammatisch? Keek er ook raar van op, maar toen ik het googlede leek het wel te kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 5 minuten geleden zei 007mark: Keek er ook raar van op, maar toen ik het googlede leek het wel te kloppen. Ow, nog nooit van gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Hehe, de zin is correct ja. Een Oxford komma is op zijn plaats in dit geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Maar enkel en alleen in de context van relationele status neem ik aan? Want als je zegt van "Richard Keogh is buried with one son"; ligt hij dan onder de grond samen met zijn zoon òf ligt Keogh onder de grond en heeft hij een zoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 7 minuten geleden zei Sophomore: Maar enkel en alleen in de context van relationele status neem ik aan? Want als je zegt van "Richard Keogh is buried with one son"; ligt hij dan onder de grond samen met zijn zoon òf ligt Keogh onder de grond en heeft hij een zoon? Poeh, dat weet ik niet. Ik weet vrij zeker dat die zin nog nooit is uitgesproken in het Engels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Op 25-8-2019 om 00:38 zei Urbeto: mijn standpunt dat Bacuna goed speelt de laatste maanden Heb je toch nog gelijk gekregen, gisteren de winnende tegen Stoke. Alhoewel het nog steeds dramatisch gaat qua stand natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 4 uur geleden zei Sophomore: Heb je toch nog gelijk gekregen, gisteren de winnende tegen Stoke. Alhoewel het nog steeds dramatisch gaat qua stand natuurlijk. Zeker, was een typisch gevalletje "In het land der blinden is één oog koning' wedstrijd, zoals FM zou zeggen. Dramatisch van beide kanten. Onder leiding van de gebroeders Cowley lijkt het echter wel beter te gaan, veldspel is laatste 3 wedstrijden al beter dan onder Siewert en interim Hudson. Ben benieuwd hoe ze nu doorpakken bij Huddersfield. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Pfffffff het zit Cocu ook niet mee he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Op 26-9-2019 om 12:19 zei Kavinos: Maandag United - Arsenal, dat was een vreselijke wedstrijd Om nog even terug te komen op afgelopen maandag... Als je Stoke - Watford op de kalender had gezet die avond, was het niet veel beter geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Tammy Abraham opgeroepen voor Engeland maar twijfelt nog over de keuze tussen Nigeria en Engeland. Zelfde situatie als bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Wie twijfelt bij ons dan tussen Nigeria en Engeland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 11 minuten geleden zei 007mark: Wie twijfelt bij ons dan tussen Nigeria en Engeland? hij heeft het over Ihattaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 2 uur geleden zei 007mark: Wie twijfelt bij ons dan tussen Nigeria en Engeland? Ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Ik heb getwijfeld over België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 #kenjeklassiekers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Arsenal "gewoon" derde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Het is wel flink bij Spurs he, jezus. Dat het bij United mis is, benoem je niet eens meer. Wat is dat een chaos zeg daar Ik zie ook gewoon het niet goedkomen daar. Mooi ook dat ze die Solksjaer er niet uit gooien, zei vorig jaar bij zijn aanstelling al dat het fout was maar ja... Zelfde meegemaakt bij Di Matteo bij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Tja, de selectie bij United moet gewoon volledig op de schop. Spelers verdienen veel te veel voor hun kwaliteiten en het is gewoon niet goed genoeg. Dat kost nou eenmaal tijd. Het is nu pas voor het eerst in jaren dat het gruwelijk misgaat, en dat het pas geldstromen gaat beinvloeden. Zie de Glazers dan ook komende zomer pas in actie komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 33 minuten geleden zei cimbomcu: zei vorig jaar bij zijn aanstelling al dat het fout was maar ja... Wat een visionair ben je toch ook. Verder had niemand dit zien aankomen...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten