Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Sophomore:

Maar enkel en alleen in de context van relationele status neem ik aan?

Want als je zegt van "Richard Keogh is buried with one son"; ligt hij dan onder de grond samen met zijn zoon òf ligt Keogh onder de grond en heeft hij een zoon? 

Poeh, dat weet ik niet. Ik weet vrij zeker dat die zin nog nooit is uitgesproken in het Engels :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sophomore:

Heb je toch nog gelijk gekregen, gisteren de winnende tegen Stoke.

Alhoewel het nog steeds dramatisch gaat qua stand natuurlijk. 

Zeker, was een typisch gevalletje "In het land der blinden is één oog koning' wedstrijd, zoals FM zou zeggen. Dramatisch van beide kanten. 

Onder leiding van de gebroeders Cowley lijkt het echter wel beter te gaan, veldspel is laatste 3 wedstrijden al beter dan onder Siewert en interim Hudson. 

Ben benieuwd hoe ze nu doorpakken bij Huddersfield. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel flink bij Spurs he, jezus.

Dat het bij United mis is, benoem je niet eens meer. Wat is dat een chaos zeg daar :-D Ik zie ook gewoon het niet goedkomen daar. Mooi ook dat ze die Solksjaer er niet uit gooien, zei vorig jaar bij zijn aanstelling al dat het fout was maar ja... Zelfde meegemaakt bij Di Matteo bij Chelsea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de selectie bij United moet gewoon volledig op de schop. Spelers verdienen veel te veel voor hun kwaliteiten en het is gewoon niet goed genoeg. Dat kost nou eenmaal tijd. Het is nu pas voor het eerst in jaren dat het gruwelijk misgaat, en dat het pas geldstromen gaat beinvloeden. Zie de Glazers dan ook komende zomer pas in actie komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites