Kyrill Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 23 minuten geleden zei Kelvin: Niet liegen hé, dat mag niet van de dokter. Ik heb niks gelogen vriendje. Wijs mij 1 post aan waarbij ik gezegd heb dat Arsenal kampioen gaat worden... Op z'n hoogst heb ik gezegd dat we een kandidaat zijn, dat is logisch gezien de stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 @Kelvin Ik kan mij niet herinneren dat @Kyrill gezegd heeft dat Arsenal kampioen gaat worden. Hij heeft altijd een slag om de arm gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Echte kenner dus die @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 (bewerkt) Er staat gewoon letterlijk dat hij op 19 maart heeft gezegd: 'voorzichtig begin ik in de titel voor Arsenal te geloven' en nu zegt hij: 'Ik geloof er nog steeds niet in en nooit ook gedaan'. Daarom met een knipoog dat je niet mag liegen. 21 april 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 18 minuten geleden zei Kelvin: Er staat gewoon letterlijk dat hij op 19 maart heeft gezegd: 'voorzichtig begin ik in de titel voor Arsenal te geloven' en nu zegt hij: 'Ik geloof er nog steeds niet in en nooit ook gedaan'. Daarom met een knipoog dat je niet mag liegen. Lol 'm. Geloven ja en wat dan nog? Dat is nog steeds niet zeggen we kampioen worden of gaan worden. . Zoals ze zeggen " circumstancial" at best. En dat is alles behalve liegen zucht.... Nou poe als dat het is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Geen ruzie maken he jongens, City gaat toch wel kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 1 uur geleden zei Superboeren: Geen ruzie maken he jongens, City gaat toch wel kampioen worden. Maar wss winnen ze weer CL niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 2 uur geleden zei Superboeren: Geen ruzie maken he jongens, City gaat toch wel kampioen worden. Echt niet. Arsenal gaat het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 oef wallcot gaat zijn club cucken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Titelstress Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Héhé! D’r op klappen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Bij Liverpool was het Slippy G... Hier is het Slippy Kids... 😑😭 Heb niet gekeken zo te zien is het dik verdiend voor The Saints. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Wel verdiend naar 3-3 anders.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 11 minuten geleden zei Steels: Wel verdiend naar 3-3 anders.. Ja maar toch hé.... 2 duels hiervoor 0-2 voorsprong weggeven tot 2-2.... Nu 1-3 achter tegen de nummer laatst thuis en nog 3-3.... Das 6 punten weggeven in maar 3 wedstrijden.... De poorten voor City gaan waggewijd open, alée Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Het is D-day voor Wrexham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Wat een wedstrijd zeg bij Wrexham en wat een geluid 110 punten in National League is ook ongekend. Benieuwd wat ze kunnen klaarspelen in League Two. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Prachtige beelden echt ja! Wat leeft het daar, zeer mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Wrexham Hal Robsen Kanu heeft aangegeven zijn schoenen weer aan te trekken als Wrexham hem wilt hebben. Salaris naar het goede doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Vette shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 1 uur geleden zei Arezo: Vette shit Kon ik maar met Blake Lively facetimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Wtf Mickey Mouse competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Dacht even dat ik naar een reconstructie zat te kijken van het grote Telstar tegen Volendam in 2018. Leuk weetje nog over die pot: Kees Kwakman besloot in de rust met pensioen te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 @MNie @Willemjullie een na favoriete team, gaat lekker tegen jullie favoriete team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 25 minuten geleden zei Kyrill: @MNie @Willemjullie een na favoriete team, gaat lekker tegen jullie favoriete team Gelukkig gaat Arsenal nog de titel verspillen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten