Beppu Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Wat een trap van Trippier. Dat kan die jongen goed hé. Heb hem er al een paar in zien trappen sinds zijn komst bij Newcastle. Sowieso een hele goede aankoop geweest. Die jongen heeft zich echt geweldig ontwikkeld bij Atletico. Jammer dat hij vorig jaar zo lang geblesseerd was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 (bewerkt) Toffe match dit zeg. Als je Newcastle zo ziet spelen kunnen ze gewoon meedoen om de bovenste plekken. 21 augustus 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Die Kevin de Bruyne is echt schandalig goed hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Wel voorspelbaar dit he. Je weet gewoon dat City nog terug gaat komen. Tijd dat Pep daar eens opsodemieterd en het weer een beetje spannend wordt voor de titel in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Zojuist zei Beppu: Wel voorspelbaar dit he. Je weet gewoon dat City nog terug gaat komen. Tijd dat Pep daar eens opsodemieterd en het weer een beetje spannend wordt voor de titel in Engeland. Zolang hij de CL niet gewonnen heeft met ze zal hij wel blijven denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 2 uur geleden zei Acquafresca: Ben benieuwd of jullie nu James een waardeloze back gaan vinden. Verliest bij de eerste de kopduel en bij tweede staat hij 3km van Harisson vandaan. Laat nu Harisson weer vrij lopem March heeft wel echt een vechters van ze gemaakt he. Onder de Argentijn was het kopje hangen als het even niet loopt. Het liep toch goed vandaag? Dus hoe kan je dat dan net nu zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 45 minuten geleden zei Acquafresca: Niks blijkbaar 😂 Hoe Maximin op Walker afloopt he. Die zullen wel spijt hebben dat ze Zinchenko hebben verkocht Spelen toch niet op dezelfde positie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Ik zeg dat toch Steels. Ik leg het verschil uit tussen nu en vorig jaar bij Leeds. Dat zeg ik toch niet Steels. Cancelo is een rechtsback. Walker is een rechtsback. Zinchenko is een linksback. Ik zeg niet dat Zinchenko het beter zou doen dan Cancelo op links, maar een andere (frisse) zou wel fijn denk ik tegen Asm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Toffe 2e helft gezien zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Die Ten Hag gaat zo gewoon ff 200 miljoen naar de Eredivisie brengen.... Ik vermoed een complot tussen Ten Hag en de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 16 uur geleden zei Azpi: Leeds was echt brilliant vandaag Zeer verdiend Heerlijk resultaat, hopelijk een beter seizoen dan vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 12 minuten geleden zei Lazy: Die Ten Hag gaat zo gewoon ff 200 miljoen naar de Eredivisie brengen.... Ik vermoed een complot tussen Ten Hag en de KNVB. Ik snap er echt geen hol van. Hebben ze dadelijk Rashford, Sancho, Elanga, Diallo, Antony en Gakpo. En daarachter nog wat talentvolle jonkies + Greenwood die schijnbaar weer meetraint (?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 16 minuten geleden zei Lazy: Die Ten Hag gaat zo gewoon ff 200 miljoen naar de Eredivisie brengen.... Ik vermoed een complot tussen Ten Hag en de KNVB. Hij speelt gewoon FM met maar 1 geselecteerde competitie. Zou hij weten dat er in andere landen ook gevoetbald wordt? Wat een bijzondere man. En het is niet de eerste Nederlander die dit trucje probeert. die ligt er echt voor het WK uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 24 minuten geleden zei Thierryvane: Ik snap er echt geen hol van. Hebben ze dadelijk Rashford, Sancho, Elanga, Diallo, Antony en Gakpo. En daarachter nog wat talentvolle jonkies + Greenwood die schijnbaar weer meetraint (?). Ergens begrijp ik het wel dat hij vers bloed wil op de flanken, anderzijds snap ik de keuze voor deze gasten niet. Maar als je die lijst met namen ziet word je daar ook niet heel vrolijk van. Rashford is nog altijd zeer talentvol maar uiteindelijk denk ik niet goed genoeg om écht week in week uit te presteren. Sancho heeft nog geen moment waar kunnen maken wat hij bij Dortmund liet zien. De rest is erg onervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 34 minuten geleden zei Thierryvane: + Greenwood die schijnbaar weer meetraint (?). Is dat zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 9 minuten geleden zei Karlo: Is dat zo? Weet ik niet 100% zeker. Zag iets op Twitter. Was ook aanwezig bij de pot tegen Brighton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik snap er echt geen hol van. Hebben ze dadelijk Rashford, Sancho, Elanga, Diallo, Antony en Gakpo. En daarachter nog wat talentvolle jonkies + Greenwood die schijnbaar weer meetraint (?). En Garnacho. Maar Elanga is kut en Diallo is er ook nog niet klaar voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 1 hour ago, Mansveld said: Heerlijk resultaat, hopelijk een beter seizoen dan vorig jaar. Aaronson is echt een goede speler. Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven. TT was helemaal de weg kwijt. Irriteer me mateloos aan zijn post match interview. Hij zei dat wij het betere team waren en gaf Leeds geen credit. Hij had gewoon moeten toegeven dat Leeds veel beter was dan ons en hij had verantwoordelijkheid moeten nemen voor hoe slecht we waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Chelsea heeft wel een serieus probleem. Nog geen enkele aanvaller die dit weekend opgesteld stonden heeft nog gescoord. en hebben 1 assist gegeven. En je hebt dat er een extra CV komt, zodat James weg kan uit het centrum en gewoon weer op de rdchterflank kan gaan spelen, zoals hij vorig jaar zo goed deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) Zou als topclub per direct die Mitrovic ophalen. Lijkt me een logische transfer. Hoeveel moet die kosten? 40? 22 augustus 2022 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Staat wel echt een topper vanavond op het programma, ben benieuwd of Casemiro al gelijk gaat spelen. Ik verwacht van wel, die op 70% is beter dan McFred. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 34 minuten geleden zei La Pulga: Staat wel echt een topper vanavond op het programma, ben benieuwd of Casemiro al gelijk gaat spelen. Ik verwacht van wel, die op 70% is beter dan McFred. Lijkt me sterk. Hij is a nog niet officieel gepresenteerd, b werkvergunning kan nooit binnen 2/3 dagen rond zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 1 minuut geleden zei Lazy: Lijkt me sterk. Hij is a nog niet officieel gepresenteerd, b werkvergunning kan nooit binnen 2/3 dagen rond zijn. Klopt dus. Wel is Martial terug van een blessure, dat biedt voorin toch wat extra mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Carlos Henrique Casemiro will not be able to make his Man Utd debut this Monday. The Brazilian's work permit has not arrived in time and so he will not be able to play. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ik mag toch ook hopen dat die Mason G niet speelt tot de zaak behandeld is? Als hij veroordeeld wordt lijkt het me einde verhaal bij hem. Anders krijg je van die Rai Vloet taferelen. Maar zo snugger lijken ze me wel te zijn. Las dat hij meetraint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten