Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Elano:

Poeh.. Heb je als Liverpool zijnde zo'n superseizoen en dan grijp je (vermoedelijk) nog overal naast. 

Zul je zien dat City ook nog in de laatste minuut de winnende maakt tegen Brighton. Alles zit tegen voor Liverpool als het gaat om titels pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Salford heeft zijn plekje in de Football League binnen, ze wonnen met 0-3 van Fylde op een compleet verlaten Wembley. Salford maakt 25.000 euro per week verlies, maar heeft uiteraard de financiële hulp van alle kanten.

In Schotland komt er een nieuwe club in League Two. Berwick Rangers (uit Engeland) bungelde al maanden onderaan en verloor de laatste zeven duels zonder ook maar te scoren. Cove Rangers won de heenwedstrijd met 4-0 en lijkt dus de plek van Berwick in te nemen.

Cove had als winnaar van Highland League al gewonnen van East Kilbride, de kampioen van de Lowland League. Die laatste verloor voor de 3e keer in 4 jaar de wedstrijd om het algehele kampioenschap en de kans op promotiewedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel guur voor Liverpool trouwens.

Terugkijkend naar alle PL seizoenen sinds de start in 1992, zijn er slechts 2 seizoenen waarmee ze met dit puntenaantal géén kampioen zouden zijn geworden: dit en vorig seizoen... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-5-2019 om 21:08 zei Satyr:

Salford heeft zijn plekje in de Football League binnen, ze wonnen met 0-3 van Fylde op een compleet verlaten Wembley. Salford maakt 25.000 euro per week verlies, maar heeft uiteraard de financiële hulp van alle kanten.

In Schotland komt er een nieuwe club in League Two. Berwick Rangers (uit Engeland) bungelde al maanden onderaan en verloor de laatste zeven duels zonder ook maar te scoren. Cove Rangers won de heenwedstrijd met 4-0 en lijkt dus de plek van Berwick in te nemen.

Cove had als winnaar van Highland League al gewonnen van East Kilbride, de kampioen van de Lowland League. Die laatste verloor voor de 3e keer in 4 jaar de wedstrijd om het algehele kampioenschap en de kans op promotiewedstrijden.

Berwick Rangers heb daar nog mee gespeeld in FM 16 of 17

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terugkijkend naar alle PL seizoenen sinds de start in 1992, zijn er slechts 2 seizoenen waarmee ze met dit puntenaantal géén kampioen zouden zijn geworden: dit en vorig seizoen... [emoji1787]
Ze hebben het zelf laten liggen net als PSV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rossi:
38 minuten geleden zei Lazy:

Terugkijkend naar alle PL seizoenen sinds de start in 1992, zijn er slechts 2 seizoenen waarmee ze met dit puntenaantal géén kampioen zouden zijn geworden: dit en vorig seizoen... emoji1787.png

Ze hebben het zelf laten liggen net als PSV

Daar gaat het in mijn post niet om. Uiteindelijk minder punten dan de kampioen, dus terecht 2e. Alleen ze zijn wel 2e met een ziekelijk aantal punten. Een puntentotaal dat ze in 25 van de 27 PL seizoenen kampioen zou hebben gemaakt. Dus guur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechts 1 wedstrijd verliezen en niet kampioen worden is inderdaad wel heel zuur. Hoopte na die snelle 1-0 van Brighton er nog op, maar City heeft simpelweg te veel kwaliteit om dat soort wedstrijden te verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeds op rand van uitschakeling. Hopelijk nog de 2-3 zo en dan afmaken in de verlenging

Edit: Valt eerder dan ik verwachtte na een goede aanval. Nu maar doorzetten dan is de verlenging niet nodig.

Edit 2: Berardi man man en nu de 2-4. Doei Premier League. Hoop echt dat dit Derby niet de finale wint, zou echt totaal onverdiend zijn en die griezel van een Frank gun ik echt niks.

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Omdat ze er beiden geen flikker van snappen. 

Ole sowieso niet, maar toen ik dat de vorige keer zei werden mensen boos op me.  Frank zie ik niet vaak genoeg, al lijkt het mij raar dat je nu al beoordeelt of hij bij een eventuele volgende club ontslagen zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ole sowieso niet, maar toen ik dat de vorige keer zei werden mensen boos op me.  Frank zie ik niet vaak genoeg, al lijkt het mij raar dat je nu al beoordeelt of hij bij een eventuele volgende club ontslagen zal worden.
Omdat het twee waardeloze trainers zijn die teren op naam. Dat Derby nu in de playoff finale staat komt niet door Frank... Het is gewoon niet zo'n beste trainer. Niks mis mee want niet elke topspeler wordt automatisch een goede trainer. En Solskjaer had even een leuke opleving, maar is niet beter dan zijn voorganger.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rossi:
42 minuten geleden zei cimbomcu:

Omdat het twee waardeloze trainers zijn die teren op naam. Dat Derby nu in de playoff finale staat komt niet door Frank... Het is gewoon niet zo'n beste trainer

En waarom is het dan niet zo'n beste trainer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites