Sophomore Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) Hoe kan de scheidsrechters organisatie van de PL nou zeggen dat de 1-0 van Man City nou geen buitenspel is? Dat is toch niet te geloven, kan me daar zo over opwinden om die rare buitenspelregels. Laat Van Basten daar eens wat aan doen. Kun je 286 naar herhalingen kijken, 140 challenge momenten aanvragen en 30 scheidsrechters in busjes zetten, maar daar los je dit niet mee op. 14 mei 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Hoe kan de scheidsrechters organisatie van de PL nou zeggen dat de 1-0 van Man City nou geen buitenspel is? Dat is toch niet te geloven, kan me daar zo over opwinden om die rare buitenspelregels. Laat Van Basten daar eens wat aan doen. Kun je 286 naar herhalingen kijken, 140 challenge momenten aanvragen en 30 scheidsrechters in busjes zetten, maar daar los je dit niet mee op. Volgens mij staat hij op het moment van schieten nog aan de goede kant van Fuchs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Lekkere goal van Wanyama zeg. Snap alleen niet waarom Dembele weer niet speelt, heeft ie het met de dochter van Pochettino gedaan ofzo? Snap dat je Kane, Son, Eriksen en Alli altijd op wil stellen, maar ik zou gaan voor Dembele - Wanyama/Dier daarachter. Zit meer voetbal in dan met dit blok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Reading - Huddersfield Town de finale voor promotie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Vond Alonso wel erg sterk, maar voor Moses zeker. Al hebben ze mij sowieso positief verrast, ben ook benieuwd of ze dit niveau volgend seizoen kunnen doorzetten. Zonde dat ze Cuadrado niet meer hebben, die zou daar echt perfect voor zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Hele goede eerste helft van Spurs zeg, zijn echt enorm dominant. Schitterende goal ook die tweede. Merkt ook gelijk het verschil tussen Dembele - Wanyama en Wanyama - Dier, voetbalt een stuk makkelijker dit. Enige minpuntje is de commentator, wat is die slecht zeg. Zoveelste keer al. Zijn er nou serieus maar zo weinig commentators die de spelers enigszins goed kunnen benoemen? :-D Jan en Dier zijn al meermaals door elkaar gehaald, Sissoko zou zogenaamd samen met Alderweireld en Vertonghen de achterste 3 vormen en net zei die ook 'Harry Shane' :-D Hou op hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Dit had serieus 1-10 kunnen zijn als Spurs hun kansen beter uitspeelden :-D Wat was dat Leicester armoedig zeg, echt niet normaal. Vind het ergens jammer dat Kane er aan het eind nog twee bij prikt, want je zag dat ie ernstig naar die goals op zoek was en dat ie daarom ook maar zowat alles zelf ging doen. Die vrije trappen ook weer :-D Dat kan toch niet zeg. Verder wel genoten. Stond weer goed, tegengoal was onnodig. Echt hopen dat je dit elftal grotendeels bij elkaar kunt houden, een paar gerichte aankopen en verkopen en je kan volgend jaar weer meedoen om de titel. Hoop dan niet dat ze zo een Zaha halen, dat vind ik helemaal niks en is ook geen speler voor Pochettino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Reading - Huddersfield Town de finale voor promotie. Twee verrassingen, twee niet-Britse coaches. Wordt een mooi duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Kane, one season wonder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Dat uitdoelpunten niet gelden in de Championship playoffs, wist ik niet. Vandaar de voortdurende discussie daar over uitdoelpunten in Europees voetbal. In de FA Cup en League Cup ook alternatieve regels, per ronde of per verlenging verschillend. Je hoort het elk jaar, maar toch heb ik het allemaal niet op een rijtje qua regels. Had overigens liever Sheffield Wednesday of Fulham qua fanbase en historie. Lekkere sprint ook van de keeper van Huddersfield na de penalty reeks trouwens :D Met 180 km/h het hele veld over richting uitvak, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Uitdoelpunten zouden ze gewoon wereldwijd moeten afschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Dit had serieus 1-10 kunnen zijn als Spurs hun kansen beter uitspeelden :-D Wat was dat Leicester armoedig zeg, echt niet normaal. Vind het ergens jammer dat Kane er aan het eind nog twee bij prikt, want je zag dat ie ernstig naar die goals op zoek was en dat ie daarom ook maar zowat alles zelf ging doen. Die vrije trappen ook weer :-D Dat kan toch niet zeg. Verder wel genoten. Stond weer goed, tegengoal was onnodig. Echt hopen dat je dit elftal grotendeels bij elkaar kunt houden, een paar gerichte aankopen en verkopen en je kan volgend jaar weer meedoen om de titel. Hoop dan niet dat ze zo een Zaha halen, dat vind ik helemaal niks en is ook geen speler voor Pochettino. Wat voor aankopen zou je willen zien bijvoorbeeld? Ik kan zo snel niet bedenken wie ik uit dat team zou halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Wat voor aankopen zou je willen zien bijvoorbeeld? Ik kan zo snel niet bedenken wie ik uit dat team zou halen. Verkopen/verhuren: Janssen (komt te kort voor dit niveau, ondanks dat ie hard werkt), Sissoko (past niet bij de speelstijl), Fazio, N'Jie Twijfelgevallen: Lamela (erg wisselvallig en al lang geblesseerd nu), NKoudou (volgens mij ziet Poch het niet zo in hem zitten, lijkt me wel een prima wissel voor de counter), Wimmer (aardige back-up, maar vond hem de potten die hij dit seizoen mee mocht doen niet geweldig), Onomah (gaat het niet redden denk ik) Kopen: back-up centrale verdediger(s) (als Wimmer weggaat moet je er twee halen), back-up aanvallende middenvelder/vleugelspeler (als Lamela en NKoudou weggaan moet je er twee halen), back-up spits Vooral breedte-verkopen en -aankopen dus. Basis staat prima, daar zijn niet per se versterkingen nodig. In de breedte wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Verkopen/verhuren: Janssen (komt te kort voor dit niveau, ondanks dat ie hard werkt), Sissoko (past niet bij de speelstijl), Fazio, N'Jie Twijfelgevallen: Lamela (erg wisselvallig en al lang geblesseerd nu), NKoudou (volgens mij ziet Poch het niet zo in hem zitten, lijkt me wel een prima wissel voor de counter), Wimmer (aardige back-up, maar vond hem de potten die hij dit seizoen mee mocht doen niet geweldig), Onomah (gaat het niet redden denk ik) Kopen: back-up centrale verdediger(s) (als Wimmer weggaat moet je er twee halen), back-up aanvallende middenvelder/vleugelspeler (als Lamela en NKoudou weggaan moet je er twee halen), back-up spits Vooral breedte-verkopen en -aankopen dus. Basis staat prima, daar zijn niet per se versterkingen nodig. In de breedte wel. Ja dat zijn namen die niks toevoegen. Waarom die ooit gehaald zijn ook :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Ook makkelijk. Allemaal backups willen verkopen omdat ze niet goed genoeg zijn (daarom zijn het backups heyyyy) om vervolgens een rits nieuwe backups te halen :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Ze zijn niet eens goed genoeg om back-ups te zijn. Als Kane geblesseerd raakt moet je Janssen erin zetten. Dat scheelt toch aardig wat doelpunten. Dan heb ik daar liever iemand zitten die een neusje voor de goal heeft of een groot talent die door kan groeien naar het niveau van Spurs, iets dat ik Janssen niet zomaar zie doen. Zelfde voor Sissoko, dat is een leuke stier voor een degradatiekandidaat, maar hij past niet bij Spurs. Kan je daar beter een groot talent neerzetten of iemand die je kan rouleren met Alli/Eriksen/Son, want als Spurs speel je een pot of 50-60 per jaar en dan kom je toch vrij vaak aan spelen toe. Zeg ook niet dat ze allemaal weg moeten, want Lamela is als ie zijn dag heeft een goede speler, een NKoudou is een prima speler voor de counter en een Wimmer is een prima back-up voor Vertonghen. Denk alleen wel dat het niveau van de back-ups omhoog kan, zeker van de posities die ik noem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Ik vind dat de basis goed staat bij Spurs en ook voor jaren is vastgelegd, wat dat betreft voeren ze echt goed beleid. Maar om dan overal min of meer gelijkwaardige backups te vinden is zo enorm lastig (met name ze tevreden houden gezien de basis die staat). Zolang Janssen zich kan schikken in zijn reserverol en nog iets kan ontwikkelen kan je hem er prima bij houden. Sissoko inderdaad wel te slecht voor woorden, alleen door z'n EK erbij gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Uitdoelpunten zouden ze gewoon wereldwijd moeten afschaffen. Waarom dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Er zullen toch ook wel een aantal sterkhouders vertrekken bij Spurs? Er is genoeg interesse van topclubs. Lijkt me belangrijker dat ze dat gaan opvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Levy laat niemand zo maar gaan. Gaan gigantische bedragen tegenover staan mocht er iemand vertrekken. Ik denk dat Walker sowieso gaat vertrekken. Dat is wel een gemis tov Trippier. Kracht van Spurs is mede toch wel die wingbacks die er constant overheen klappen. Alleen dan kun je imo met naar binnen spelende wingers spelen. Wat betreft de wingers. Daar moet gewoon nog een 'quality player' bij. En eigenlijk ook gewoon nog een hele goede spits, zeker omdat Kane ook heel erg goed is om om een spits heen te spelen. Anyway, als Spurs fan is het genieten op dit moment. Zoveel mooie en goede spelers en een ontzettend goede coach. Wel doodzonde dat ze volgend jaar op Wembley moeten spelen. Door dat ze veel willen pressen en redelijk smal spel spelen is dat op een groot veld wel heel wat lastiger. Het is niet voor niks dat het record op Wembley gewoon heel zwak is. Hoop echt dat ze daar gauw mee dealen volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Eriksen zal nog wel een keer een stap willen zetten denk ik, die kan de Europese top aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Heeft contract verlengd tot 2021 meen ik, zie ik niet zomaar vertrekken. Zou hem wel bij Barcelona willen zien overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Afscheid voor JT vandaag op The Bridge, zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Krijgt die vreemdgaande beperkte voetballer met beperkte hersencapaciteit een afscheidswedstrijd? : :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten