Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Helaas zal ik niet aanwezig zijn in Almere voor de finale want die kaartjes gingen zo vliegensvlug over de toonbank dat het onmogelijk was om een kans te hebben als je er niet toevallig in de buurt was. Ach, dan maar nog een dagpasje van FOX...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vreemd van NEC om hem aan te stellen in de winterstop, toen ze bovenaan stonden. Midden in het seizoen een hele andere speelstijl willen hanteren dan waarmee je het eerste halfjaar aardige succesen mee hebt gepakt. Ik weet wel dat er toentertijd ook veel kritiek was op Adrie Bogers, maar dit heeft nou niet bepaald goed uitgepakt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schandalig, lachwekkende kut club dat NEC. Eerst geef je een jonge trainer de kans om het helemaal anders te doen, dat gaat niet als gehoopt en ga je onder druk van de supporters hem ontslaan na een halfjaar. Man man man, wat een kut club. Hoop dat Lijnders nog ergens aan de bak komt. Edit: NU, ah een enorm vervelende saaie wedstrijd met slecht voetbal en veel overtredingen. Neem aan dat de club van Advocaat aan het spelen is ;)? @PJHoutman [quote name='JanVertonghen''] Nou. Je doet net of je trots bent dat hij door Ajax opgeleid is, dat het zo'n goede speler is. Heeft het nog niet verder geschopt dan Volendam en Almere, terwijl hij 'al' 27 is :-D [/QUOTE] Ah kijk, nu weet ik waarom je lacht iig. Uitstekende speler voor niveau onderkant Eredivisie, meer niet. Wilde alleen aangeven als geintje dat je duidelijk kan zien waar die het heeft geleerd ;) bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een penalty.

Was voor ons niet heel goed te zien wat er gebeurde. Spel lag ook lang stil, videoscheids erbij, scheids zelf nog gekeken. Vraag me af of die handsbal ook een penal was. Daar kwam geen videoscheids aan te pas. Al met al een redelijk opgaande wedstrijd. Sparta 2 hele grote kansen gehad, Emmen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was voor ons niet heel goed te zien wat er gebeurde. Spel lag ook lang stil, videoscheids erbij, scheids zelf nog gekeken. Vraag me af of die handsbal ook een penal was. Daar kwam geen videoscheids aan te pas. Al met al een redelijk opgaande wedstrijd. Sparta 2 hele grote kansen gehad, Emmen ook.

Hoe bedoel je niet goed kunnen zien? Ik heb 1,5 minuut naar herhalingen gekeken en het leek me wel een 100% penalty. Maar goed, de scheids zal zo wel uitleg komen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bedoel je niet goed kunnen zien? Ik heb 1,5 minuut naar herhalingen gekeken en het leek me wel een 100% penalty. Maar goed, de scheids zal zo wel uitleg komen geven.

In het stadion zie je de herhalingen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat ik het stadion maat. Ik heb de actie zelf niet eens gezien. Had het idee dat de bal ook totaal niet die kant op ging. Er lag ook al iemand voordat die spierings maar de grond ging. Maar net herhaling gezien: komen ze goed weg ja.

wel trots op deze gasten hoor. Prima pot op de mat gelegd. Eindpass was helaas niet goed en toch paar kansen gehad die er in zouden mogen. Hoop wel dat peters zondag op de bank zit. Als die man zijn dag niet heeft, dan spee je gewoon met 10 man

Link naar opmerking
Deel via andere websites