Minuy600 Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Helaas zal ik niet aanwezig zijn in Almere voor de finale want die kaartjes gingen zo vliegensvlug over de toonbank dat het onmogelijk was om een kans te hebben als je er niet toevallig in de buurt was. Ach, dan maar nog een dagpasje van FOX... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Yes kaartjes al in de pocket. Maar goed ook, want de wedstrijd was vrij snel uitverkocht. Nice, ja ging behoorlijk snel heb ik gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 De post die ik daar quotete, lijkt me toch vrij duidelijk Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Nee Tom Overtoom komt uit de Ajaxopleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Ja dat weet ik. Heb hem nog vaak zat zien voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Ja dat weet ik. Heb hem nog vaak zat zien voetballen. Waarom vraag je het dan? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) Waarom vraag je het dan? :cab: Ik weet nog steeds niet waarom ''meen je dit :-D'' werd gepost. 16 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Omdat je de vraag stelde waar hij opgeleid was, terwijl je het antwoord blijkbaar wel wist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 "Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Als de vraag retorisch was, kon zo'n reactie als die van JanVertonghen best ingecalculeerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Ik weet nog steeds niet waarom ''meen je dit :-D'' werd gepost. Nou. Je doet net of je trots bent dat hij door Ajax opgeleid is, dat het zo'n goede speler is. Heeft het nog niet verder geschopt dan Volendam en Almere, terwijl hij 'al' 27 is :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Waarom doe je zo raar cimmie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Zo vreemd van NEC om hem aan te stellen in de winterstop, toen ze bovenaan stonden. Midden in het seizoen een hele andere speelstijl willen hanteren dan waarmee je het eerste halfjaar aardige succesen mee hebt gepakt. Ik weet wel dat er toentertijd ook veel kritiek was op Adrie Bogers, maar dit heeft nou niet bepaald goed uitgepakt . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Potverdikke spannend wedstrijdje man. Sparta begon erg goed eerste 10-15 minuten. Toen nam Emmen het over, 3 goede kansen. Sparta net voor rust echt grote kans gehad. Benieuwd wat de 2e helft brengt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Ik vond het een penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 (bewerkt) Schandalig, lachwekkende kut club dat NEC. Eerst geef je een jonge trainer de kans om het helemaal anders te doen, dat gaat niet als gehoopt en ga je onder druk van de supporters hem ontslaan na een halfjaar. Man man man, wat een kut club. Hoop dat Lijnders nog ergens aan de bak komt. Edit: NU, ah een enorm vervelende saaie wedstrijd met slecht voetbal en veel overtredingen. Neem aan dat de club van Advocaat aan het spelen is ;)? @PJHoutman [quote name='JanVertonghen''] Nou. Je doet net of je trots bent dat hij door Ajax opgeleid is, dat het zo'n goede speler is. Heeft het nog niet verder geschopt dan Volendam en Almere, terwijl hij 'al' 27 is :-D [/QUOTE] Ah kijk, nu weet ik waarom je lacht iig. Uitstekende speler voor niveau onderkant Eredivisie, meer niet. Wilde alleen aangeven als geintje dat je duidelijk kan zien waar die het heeft geleerd ;) 17 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Ik vond het een penalty. Was voor ons niet heel goed te zien wat er gebeurde. Spel lag ook lang stil, videoscheids erbij, scheids zelf nog gekeken. Vraag me af of die handsbal ook een penal was. Daar kwam geen videoscheids aan te pas. Al met al een redelijk opgaande wedstrijd. Sparta 2 hele grote kansen gehad, Emmen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Was voor ons niet heel goed te zien wat er gebeurde. Spel lag ook lang stil, videoscheids erbij, scheids zelf nog gekeken. Vraag me af of die handsbal ook een penal was. Daar kwam geen videoscheids aan te pas. Al met al een redelijk opgaande wedstrijd. Sparta 2 hele grote kansen gehad, Emmen ook. Hoe bedoel je niet goed kunnen zien? Ik heb 1,5 minuut naar herhalingen gekeken en het leek me wel een 100% penalty. Maar goed, de scheids zal zo wel uitleg komen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Hoe bedoel je niet goed kunnen zien? Ik heb 1,5 minuut naar herhalingen gekeken en het leek me wel een 100% penalty. Maar goed, de scheids zal zo wel uitleg komen geven. In het stadion zie je de herhalingen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Hoe bedoel je niet goed kunnen zien? Ik heb 1,5 minuut naar herhalingen gekeken en het leek me wel een 100% penalty. Maar goed, de scheids zal zo wel uitleg komen geven. Ik zat ik het stadion maat. Ik heb de actie zelf niet eens gezien. Had het idee dat de bal ook totaal niet die kant op ging. Er lag ook al iemand voordat die spierings maar de grond ging. Maar net herhaling gezien: komen ze goed weg ja. wel trots op deze gasten hoor. Prima pot op de mat gelegd. Eindpass was helaas niet goed en toch paar kansen gehad die er in zouden mogen. Hoop wel dat peters zondag op de bank zit. Als die man zijn dag niet heeft, dan spee je gewoon met 10 man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 In het stadion zie je de herhalingen niet. Wist niet dat ie in het stadion zat. Dan begrijp ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Wist niet dat ie in het stadion zat. Dan begrijp ik het. Geen probleem. Op naar zondag. Zou echt een stunt van jewelste zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 mei 2018 Share Geplaatst 17 mei 2018 Ik hoop echt op Almere en Emmen, maar acht de kans erg klein. :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten