Jump to content

Keuken Kampioen Divisie Topic

Recommended Posts

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind het stadion, de historie en het aantal fans allemaal niet zo interessant.

Prima sfeeracties bij Nec - de Graafschap, met name die van DGS. ‘Indrukwekkend’

Maar het ging over historisch in de Eredivisie. En die bestaat pas sinds '56.

Posted Images

Altijd gevaarlijk om te denken dat ze het wel redden .

Van mij mag Roda er best inblijven hoor . Volgend seizoen dan twee uitwedstrijden lekker dichtbij

Heb je vandaag de goals gezien? Die blijven er echt wel in hoor.

Ja waren prima goals .maar play-off wedstrijden zijn toch weer anders .

Denk dat het vooral is door de goede vorm juist nu. Roda zit in een flow en dan ga je wel lekker de play offs in.

Denk dat het vooral is door de goede vorm juist nu. Roda zit in een flow en dan ga je wel lekker de play offs in.

Hoorde van Roda supporters voor de wedstrijd tegen Groningen ook dat Roda wel even ging winnen omdat ze ervoor 3 x hadden gewonnen. Vond het spel van Roda tot aan de 2-1 toen anders erg slecht . Dus dat ze nu weer twee wedstrijden goed staan te spelen zegt nog niet alles . En met Mvv en de graafschap als vermoedelijk tegenstanders moet ik het nog zien . Als ze zo spelen als vandaag dan moet het wel lukken. Maar spelen ze zo als tegen Groningen dan krijgen ze lastige potjes

Edited by komodo25

Voor de wedstrijd tege Groningen speelde ze ook al een aantal wedstrijden echt goed. Denk dat Groningen een incident was. Toen waren Avdjijaj en Shahin er volgens mij ook niet bij, dat scheelt enorm.

Voor de wedstrijd tege Groningen speelde ze ook al een aantal wedstrijden echt goed. Denk dat Groningen een incident was. Toen waren Avdjijaj en Shahin er volgens mij ook niet bij, dat scheelt enorm.

Dat zei ik al toen wonnen ze er 3 op rij . Maar zo'n incident kan ook zo maar gebeuren in de play-off .

De finale Almere City en Telstar is ook mogelijk. Dat zou wat zijn :-D

Hopelijk lukt het me om deze play-off wedstrijden te volgen op tv. Ik vind dit een stuk leuker om te volgen dan de wedstrijden om Europees voetbal.

Was laatst bij De Graafschap - Telstar. 0-1 verloren maar was niet super onder de indruk van De Graafschap, al was Telstar ook slecht. Zaterdag ook 0-1 verloren tegen Cambuur na een dubieze rode kaart + pingel voor Cabral. Volgens mij was er echt niks aan de hand, bleek ook uit de interviews met Snoei en Platje. Na de 0-1 waren we niet minder met tien man, al had Cambuur wel een paar kansen op de 0-2 en nog een gemiste tweede pingel. Rody de Boer weer zo goed hé;r. Die zijn we 100% kwijt, hou hem in de gaten de komende jaren want dat wordt echt een wereldkeeper.

Maar goed, zou prachtig zijn als we De Graafschap uitschakelen. Gun het hun ook wel. Ben blij dat we tegen ze moeten, prachtige stad, mooie supporters, leuk stadion, leuk elftal met iets van 4 ex Telstar spelers. Worden in ieder geval weer twee mooie dagen 10 en 13 mei.

Zaterdag maar eens even mijn cluppie aanmoedigen in Almere. Ben er maar 1 keer geweest dit seizoen dus het word tijd dat ik de handen uit de mouwen steek en ze naar de finale juich. Nu niet de 3-1 voorsprong uit handen geven, Roda verassen en hopen op een stunt van Telstar en het maakt mij geen zier meer uit wie er promoveert. Wishful thinking, maar als je denkt aan wat er gebeurd is met Fortuna is het zo gek nog niet. :-D

Zaterdag maar eens even mijn cluppie aanmoedigen in Almere. Ben er maar 1 keer geweest dit seizoen dus het word tijd dat ik de handen uit de mouwen steek en ze naar de finale juich. Nu niet de 3-1 voorsprong uit handen geven, Roda verassen en hopen op een stunt van Telstar en het maakt mij geen zier meer uit wie er promoveert. Wishful thinking, maar als je denkt aan wat er gebeurd is met Fortuna is het zo gek nog niet. :-D

Het zou prachtig mooi zijn ja!

Kan zelf helaas niet in het stadion zijn zaterdag :( Maar ga ze op afstand zeker hard toejuichen :D

Zo zeg. Vanaf minuut 7 met 0-1 achter, de hele tijd matig en dan boem! 1-1 in de blessuretijd van de eerste helft. Heerlijke ontlading bij iedereen in het stadion. Net net uitverkocht maar met een mannetje of 2500 toch een geweldige sfeer. Hoop op de overwinning in de 2e helft zodat ik in elk geval eentje heb gezien dit seizoen.

Edited by Minuy600

Ik hoop dat Emmen het een keer gaat redden. Halen structureel de play-offs de afgelopen 3/4 jaar met goed beleid en financieel alles weer goed op de rit. Al is het alleen maar om wat mooie affiches naar de meerdijk te krijgen.

Hoppetaa! De eerste stap naar de Eredivisie is gezet. Noem het stadion te klein maar een zwart schaap hebben we nodig. Zeer leuke sfeer van beide kanten ook.

Het voetbal was niet best van beide kanten gisteravond :P

Ik vond de eerste wedstrijd (MVV uit dus) Almere een stuk meer verzorgd voetbal spelen.

Het voetbal was niet best van beide kanten gisteravond :P

Ik vond de eerste wedstrijd (MVV uit dus) Almere een stuk meer verzorgd voetbal spelen.

Mee eens, maar halverwege de tweede helft kreeg Almere toch een impuls en vond ik het in elk geval leuk om te kijken. Nadat ik in 4 bezochte wedstrijden slechts het beroerde aantal van 2 doelpunten te hebben gezien, waarvan 1 penalty, was dit een flinke verademing.

Mee eens, maar halverwege de tweede helft kreeg Almere toch een impuls en vond ik het in elk geval leuk om te kijken. Nadat ik in 4 bezochte wedstrijden slechts het beroerde aantal van 2 doelpunten te hebben gezien, waarvan 1 penalty, was dit een flinke verademing.

Wie zijn een beetje de dragende spelers van Almere dit jaar? Wie kunnen überhaupt de Eredivisie aan?

Welkom trouwens hier :)

Dank je wel!

Ben niet vaak bij Almere geweest dit jaar (2 thuis en 2 uit) maar Silvester van de Water is echt een revelatie. Goede vervanger van Ahannach die nu helaas een gebroken been bij Sparta heeft opgelopen. VD Water zelf zei dat ie Heracles een mooie club vind, dus wie weet wandelt ie wel de Weghorst en Bel Hassani route.

Voor de rest is Sherjill Mac Donald een stille kracht. Scoort niet enorm vaak maar is toch een harde werker die altijd bovenmaats presteert. Was gisteren ook de man die Almere aan de overwinning hielp.

Damon Mirani blundert af en toe maar maakte een maandje of zo geleden een ongelofelijke treffer en dinsdag die legendarische hattrick als centrale verdediger.

Voor de rest kan ik niet 1, 2, 3 écht Eredivisiewaardige spelers opnoemen. Mis daarvoor het nodige analystisch vermogen.

• Rogier. changed the title to Keuken Kampioen Divisie Topic