Dysproz Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Groeneveld de beste van het seizoen tot nu toe. NEC is volledig afhankelijk van individuele acties, godzijdank hebben we Groeneveld. Ook nog tweebenig. 100% zeker dat daar in de winterstop Eredivisieclubs voor op de stoep staan. Leuk om te horen. Vooral omdat hij bij PSV nooit echt een groot talent was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Wat een pot gister bij Telstar tegen Go Ahead:<. Had bij rust al 5-0 mogen zijn. Heb Telstar echt in jaren niet zo attractief en leuk voetbal zien spelen zeg, wat een verademing. Begin al te geloven in nacompetitie aan het eind van het seizoen:r. Heerlijke spelers ook, De Boer, Osman, Novakovich_O_, Hamdaoui, Platje. Trainertje Mike Snoei heeft het echt goed op de rit gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 Die steward bij Go Ahead :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 Die Groeneveld heeft wat weg van Lingard. Zowel als spel als uiterlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Groeneveld MVP. Wat een speler. NEC ook gewoon volledig afhankelijk van individuele acties, met name van hem. Vrijdag behoorlijk van de mat getikt door De Graafschap, maar gewonnen uit een counter en twee dode spelmomenten. Bizat dat we al zeven punten los staan terwijl het spel doorgaans niet om aan te gluren is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Groeneveld MVP. Wat een speler. NEC ook gewoon volledig afhankelijk van individuele acties, met name van hem. Vrijdag behoorlijk van de mat getikt door De Graafschap, maar gewonnen uit een counter en twee dode spelmomenten. Bizat dat we al zeven punten los staan terwijl het spel doorgaans niet om aan te gluren is. Haha ja inderdaad, jullie winnen de wedstrijden puur op kwaliteit. Spel lijkt vaaknergens op, maar wat doet die aanvoerder bij jullie? Matige speler zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Geloof mij, afgelopen vrijdag was nog zijn beste wedstrijd van het seizoen. Heel zwakke speler die nog geen minuut heeft gemist. Niemand die het snapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Haha ik wou zeggen, geluk dat een aantal (te) goed is voor de JL want die is niet echt best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Wat een seizoen draait Telstar zeg, slaat echt nergens op. Afgelopen week 4-1 en 6-0 verloren van de lamme en de blinden van RKC en Jong Psv, en nu de koploper helemaal weg spelen:r. NEC had de scheids ook niet tegen zeg, man man man wat floot die drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Lekker Telstar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Jong PSV begint ook in vorm te komen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Het onvermijdelijke is gebeurd. Leon Vlemmings is ontslagen. Het zat er aan te komen, de resultaten vallen verschrikkelijk tegen en het spel is niet om aan te zien. wat een grote bende is het bij ons dit seizoen. Alles en iedereen is of gaat weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Het onvermijdelijke is gebeurd. Leon Vlemmings is ontslagen. Het zat er aan te komen, de resultaten vallen verschrikkelijk tegen en het spel is niet om aan te zien. wat een grote bende is het bij ons dit seizoen. Alles en iedereen is of gaat weg. Wel de juiste keuze denk ik, probeer naast Ajax, Go Ahead op de voet te volgen. Ik vind het persoonlijk echt een geweldige club met een heerlijke sfeer en probeer ook af en toe te gaan. Maar denk jij dat met een nieuwe trainer het probleem is opgelost of ligt het ook niet deels bij de zwakke groep die er op het moment staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Ligt inderdaad ook aan de selectie die is samengesteld, maar de technisch directeur was vorige week al uit zijn functie gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Ik heb de Eagles al twee keer zien spelen dit seizoen en beide keren mochten ze van geluk spreken dat de uitslag niet hoger uitviel. Er lijkt ook totaal geen geloof in eigen kunnen te zijn, een enkele uitzondering daargelaten. Hendriks speelde de vorige wedstrijd best aardig en ik heb altijd een beetje een zwak gehad voor Suk, die tenminste nog wat aggressie en vechtlust brengt, maar de rest van de ploeg is gewoon echt matig. Van matige tot slechte spelers heb ik als Fortunasupporter trouwens wel verstand, daar hebben d'r de afgelopen jaren heel wat een groen-geel shirt gedragen. Jammer voor de Eagles, qua support altijd een toffe club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Het zal zeker niet alleen aan de trainer liggen, dat kan bijna niet. De selectie heeft individueel genoeg kwaliteit, maar op een of andere manier is het geen geheel. Ook het systeem past niet echt bij de groep, ik begrijp dat je met De Kogel en Hendriks wil gaan spelen (toch 2 topspitsen in de Jupiler League). Alleen werkt dat vanaf het begin al niet. Een rechtsbuiten hebben we niet, dus dat is ook lastig. Ben benieuwd met wie ze op de proppen komen. Hyballa wordt genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Ik heb de Eagles al twee keer zien spelen dit seizoen en beide keren mochten ze van geluk spreken dat de uitslag niet hoger uitviel. Er lijkt ook totaal geen geloof in eigen kunnen te zijn, een enkele uitzondering daargelaten. Hendriks speelde de vorige wedstrijd best aardig en ik heb altijd een beetje een zwak gehad voor Suk, die tenminste nog wat aggressie en vechtlust brengt, maar de rest van de ploeg is gewoon echt matig. Van matige tot slechte spelers heb ik als Fortunasupporter trouwens wel verstand, daar hebben d'r de afgelopen jaren heel wat een groen-geel shirt gedragen. Jammer voor de Eagles, qua support altijd een toffe club. Klopt het is geen geheel en door de resultaten wordt dat en geloof in eigen kunnen niet beter. Hendriks doet het goed, Suk is de aanjager en doet het ook prima. En Stevens heeft ons tot op heden van erger behoed. Die keept echt een heel goed seizoen anders hadden we onderaan gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Stevens heeft de Eagles de vorige keer in Sittard echt heel lang overeind gehouden. Naja, Stevens en het feit dat onze voorhoede die wedstrijd geen deuk in een pakje boter knalde. Gelukkig hadden we Wessel Dammers nog :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Klopt, heb niet de hele wedstrijd gezien, maar Zo gaat het eigenlijk elke keer. Dan houdt die ons redelijk op de been, maar alsnog wordt er verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Het zal zeker niet alleen aan de trainer liggen, dat kan bijna niet. De selectie heeft individueel genoeg kwaliteit, maar op een of andere manier is het geen geheel. Ook het systeem past niet echt bij de groep, ik begrijp dat je met De Kogel en Hendriks wil gaan spelen (toch 2 topspitsen in de Jupiler League). Alleen werkt dat vanaf het begin al niet. Een rechtsbuiten hebben we niet, dus dat is ook lastig. Ben benieuwd met wie ze op de proppen komen. Hyballa wordt genoemd. Hyballa zal wel een goede zijn denk ik..Of Rene Hake? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Hyballa zal wel een goede zijn denk ik..Of Rene Hake? Het schijnt dat ze al hebben gesproken met Hake. Al zie ik voor de korte termijn liever Hyballa. Er moet nu gewoon duidelijkheid komen in de speelstijl en de ploeg moet aangejaagd worden dus dat lijkt me de beste optie voor dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Gisteravond volkomen terecht gewonnen van Jong PSV. Het had zelfs ruimer moeten zijn en uiteindelijk winnen we enigszins gelukkig, maar Fortuna had het beste van het spel en beduidend meer kansen. Dianessy alleen al heeft iets van vijf 100% kansen gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Gisteravond volkomen terecht gewonnen van Jong PSV. Het had zelfs ruimer moeten zijn en uiteindelijk winnen we enigszins gelukkig, maar Fortuna had het beste van het spel en beduidend meer kansen. Dianessy alleen al heeft iets van vijf 100% kansen gemist. Stukjes gezien maar mooi dat Fortuna heeft gewonnen, leuk dat ze het zo goed doen en van een belofte-elftal winnen is altijd goed :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Gisteravond volkomen terecht gewonnen van Jong PSV. Het had zelfs ruimer moeten zijn en uiteindelijk winnen we enigszins gelukkig, maar Fortuna had het beste van het spel en beduidend meer kansen. Dianessy alleen al heeft iets van vijf 100% kansen gemist. Ik zag rond de 1-0/2-0 een statistiek van 8 schoten waarvan 1 op goal van Fortuna, maar dan doe je toch iets fout hoor. 2e helft zal het wel beter zijn gegaan dan, heb het verder ook niet gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Het schijnt dat ze al hebben gesproken met Hake. Al zie ik voor de korte termijn liever Hyballa. Er moet nu gewoon duidelijkheid komen in de speelstijl en de ploeg moet aangejaagd worden dus dat lijkt me de beste optie voor dit seizoen. Hyballa wisselde vrijwel elke week van formatie en spelers bij NEC. Wat dat betreft zou hij niet passen als je een vast team wilt zien. Qua persoonlijkheid past hij wel perfect bij de club man. Gun hem ook echt een mooie club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten