Erwin. Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 (bewerkt) Op 13-7-2019 om 16:22 zei Sophomore: Lijkt toch gelijk te krijgen dat het dom was om Obispo zo vroeg te verhuren, Sainsbury blessie en de reserve rechtsback Jordan Teze is nu onze derde centrale verdediger.... En Ramselaar de reserve rechtsback vrijdag Ik mag hopen dat er gauw een verdediger bijkomt in ieder geval. Overigens zou Sainsbury deze week alweer meetrainen meen ik. Waar ik zeg een verdediger, bedoel ik wel een daadwerkelijke versterking. Overigens was Luckassen vrijdag wel prima, maar goed tegenstander had dan ook geen niveau. 15 juli 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Wel een lekkere voorhoede hoor. Bruma moet trouwens wel echt vanaf links, daar is die veel beter dan vanaf rechts. Je moet Lozano ook gewoon weg doen joh, loopt straks alleen maar in de weg. Berghuis lijkt mij een onverstandige aankoop, maar als die komt gaat die op 10 dan denk ik? Dus ipv Lammers nu die in de voorbereiding als 10 speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Vermoedelijk mix van buitenspeler en 10 gok ik dan ja. Ben ook nog niet kapot van Lammers als 10, net zo min zichtbaar als Pereiro. Al is het voor Lammers misschien nog aanpikken op een hoger niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Lammers was in de jeugd ook altijd middenvelder dus het is niet zo erg als de Jong op 10, maar ik zie hem ook liever in de spits. Wel kwalijk dat het zo lang duurt voordat ze een centrale verdediger hebben. Fijn dat Luckassen een goede voorbereiding draait maar je kunt gewoon niet het seizoen met deze verdediging in gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 18 uur geleden zei Dysproz: Lammers was in de jeugd ook altijd middenvelder dus het is niet zo erg als de Jong op 10, maar ik zie hem ook liever in de spits. Wel kwalijk dat het zo lang duurt voordat ze een centrale verdediger hebben. Fijn dat Luckassen een goede voorbereiding draait maar je kunt gewoon niet het seizoen met deze verdediging in gaan. Scheelt dat Guti er bij komt, benieuwd of en hoe Mark hem gaat inpassen. Schijnen nu een linksbenige verdediger van Nice te willen oppikken, ben benieuwd of het ook kwaliteit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Toen die 17/18 was had Gala interesse in hem. Was toen een enorm talent volgens mij al heel vroeg zijn debuut gemaakt en zelfs tijdje basis toen, nu ''al'' weer 21 en toch niet goed genoeg ontwikkeld blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Pfoe door die interesse van Gala heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in Ben erbij thuis tegen Basel. Bizar dat die verkoop minder loopt dan een oefenpotje tegen Wolfsburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Pfoe door die interesse van Gala heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in Ben erbij thuis tegen Basel. Bizar dat die verkoop minder loopt dan een oefenpotje tegen Wolfsburg. Hoeveel kaarten kon jij krijgen voor Basel dan? Heb je dan ook iets van clubkaart nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Vier @cimbomcu en clubcard nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 8 uur geleden zei Sophomore: Vier @cimbomcu en clubcard nodig Oh Bij Ajax kan je per kaart maar 1 ticket halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Dinsdag al de wedstrijd tegen Basel. Heb even hun oefenuitslagen gezien, maar scoren een hoop goals tot nu toe tegen redelijke tegenstanders. Hopelijk staat PSV er meteen. Groot understatement, maar is een belangrijke pot meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: Oh Bij Ajax kan je per kaart maar 1 ticket halen. Veel meer vraag naar wedstrijden van Ajax denk ik. Daarbij wellicht ook een iets groter risico rondom de supporters, die PSV'ers durven alleen muntjes te gooien naar zigeuners. En ook niet geheel onbelangrijk: die pot valt midden in de vakantieperiode. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Het is ook echt niet best bij jullie he.. Kunnen nog wel 2 nieuwe controleurs en 4 nieuwe verdedigers gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Ik haal er juist heel veel vertrouwen uit; hoe slechter de voorbereiding, hoe beter het seizoen. En het is echt gigantisch slecht, laat dat duidelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Ik ben geen fan van Lammers op het middenveld. En Hendrix, dat kan toch echt niet meer. En dan mag hij nog vrije trappen nemen ook Overigens zou ik niet ontevreden zijn met de onderstaande selectie en opstellingen. Ik verwacht dat Pereiro, Ramselaar en Lozano nog verkocht worden (en hopelijk Hendrix), en dan nog een centrale verdediger halen. Wellicht dat er ook nog een middenvelder bij moet omdat Afellay en Thomas geen zekerheidjes zijn qua fitheid. Zoet Dumfries - Aankoop - Viergever - Lato Rosario - Gutierrez Bergwijn - Ihattaren - Bruma Malen Unnerstall Teze - Luckassen - Sainsbury - Boscagli Thomas - Sadilek Aboukhlal - Afellay - Gakpo Lammers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Ik heb het niet gezien gisteren, maar Lato scheen ook niet al te best gedebuteerd te zijn? Lammers hoort niet op dit middenveld nee, ik denk dat in een 4-4-2 waar hij in de aanval bijsluit nog wel zou kunnen maar niet op een middenveld zonder spelmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 3 uur geleden zei Erwin.: Ik heb het niet gezien gisteren, maar Lato scheen ook niet al te best gedebuteerd te zijn? Lammers hoort niet op dit middenveld nee, ik denk dat in een 4-4-2 waar hij in de aanval bijsluit nog wel zou kunnen maar niet op een middenveld zonder spelmaker. Lato was heel zwak inderdaad. Maar dat is ook niet gek. Weet je nog hoe Arias begon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Het middenveld tegen Wolfsburg was Hendrix, Rosario en Lammers? Dat kan toch niet, sowieso de eerste 2 samen op een middenveld kan gewoon niet. Dat bewees het wel vorig jaar, dat hij dan alsnog gewoon doorgaat daarmee vind ik echt een blunder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 7 minuten geleden zei cimbomcu: Het middenveld tegen Wolfsburg was Hendrix, Rosario en Lammers? Dat kan toch niet, sowieso de eerste 2 samen op een middenveld kan gewoon niet. Dat bewees het wel vorig jaar, dat hij dan alsnog gewoon doorgaat daarmee vind ik echt een blunder. Snap ik ook niet, maar prima. Een middenveld met 0.0 creativiteit! Bommelsiaans. Zochten jullie nog niet een rechtercentrale verdediger? Jullie mogen Magallan wel overnemen, gratis. Maar dan wel de afspraak maken dat hij verplicht iedere wedstrijd in de basis zal staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 29 minuten geleden zei RogerGarcia: Snap ik ook niet, maar prima. Een middenveld met 0.0 creativiteit! Bommelsiaans. Zochten jullie nog niet een rechtercentrale verdediger? Jullie mogen Magallan wel overnemen, gratis. Maar dan wel de afspraak maken dat hij verplicht iedere wedstrijd in de basis zal staan. En dan speelt Magallan de pannen van het dak en dan vooral tegen Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Belangrijk om van Basel te winnen (heb er een hard hoofd in), want daarna staat LASK Linz op het programma im de CL. In kijn ogen toch een wat minder goede ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Basel schijnt toch tegenwoordig wat minder te zijn. PSV is eigenlijk wel verplicht om te winnen tegen beide tegenstanders, gezien ze afgelopen jaar zo dicht achter Ajax zijn geëindigd. Basel kan lastig zijn, Linz hoor je gewoon overheen te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Hoe kan het dat Linz al een ronde verder is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 1 minuut geleden zei Pino: Hoe kan het dat Linz al een ronde verder is? Oostenrijk staat hoger dan Nederland op de Coëfficiëntenlijst... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 1 minuut geleden zei himan: Basel schijnt toch tegenwoordig wat minder te zijn. PSV is eigenlijk wel verplicht om te winnen tegen beide tegenstanders, gezien ze afgelopen jaar zo dicht achter Ajax zijn geëindigd. Basel kan lastig zijn, Linz hoor je gewoon overheen te gaan. Ja, leuk. Heb de uitslagen van de oefenwedstrijden van Basel gezien en die zijn lang niet slecht. PSV heeft daarentegen nog niet veel laten zien. Zijn ook een aantal basisspelers kwijtgeraakt, dus dat wekt nog niet echt veel vertrouwen. 1 minuut geleden zei Pino: Hoe kan het dat Linz al een ronde verder is? Oostenrijk staat een plek hoger dan NL op de coefficientenlijst, dus mag de nummer 2 een ronde later instromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten