The Saint Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Fernando heeft nog een rode kaart gekregen. Goede boost dit ook naar aankomende zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Mooi avondje hoor. Van harte mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Saibari, genieten joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Credits naar Bosz hoor, z'n voorgangers hadden bij 2-2 Sambo gebracht i.p.v. Pepi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 En PSV is door!! 5-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Klasse jongens, mooie prestatie zelf geleverd en doorgaan. Heerlijke aanvallende wissels van Bosz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Gefeliciteerd mannen, knap resultaat om door te gaan in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Extra kerstpakket voor Ocampos zal wel besteld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 14 minuten geleden zei rich ruzzian: Extra kerstpakket voor Ocampos zal wel besteld zijn. Nah dit hadden hij en Gudelj nog tegoed na die goals vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Bakayoko Man of the Match, ik zie het echt nog niet, paar leuke acties maar ook net zoveel verkeerde beslissingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 4 minuten geleden zei joostmakaay: Bakayoko Man of the Match, ik zie het echt nog niet, paar leuke acties maar ook net zoveel verkeerde beslissingen. Gisteren vond ik hem ook niet zo heel goed, maar over het algemeen dit seizoen wel. En ja veel gaat fout, maar het is wel een speler met wat extra's. Zijn doel dit seizoen moet dan ook zijn om dat extra's steeds vaker te laten zien. Al is de Eredivisie dit seizoen niet een heel goede graadmeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Dat komt door dat makkelijke programma! Serieus, historisch eigenlijk he. Alles gewonnen in de Eredivisie, na vijf duels al door in de CL. En zoveel euforie lijkt er nog niet eens te zijn. Maar op zich gaat 't best lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 26 minuten geleden zei neva: Dat komt door dat makkelijke programma! Serieus, historisch eigenlijk he. Alles gewonnen in de Eredivisie, na vijf duels al door in de CL. En zoveel euforie lijkt er nog niet eens te zijn. Maar op zich gaat 't best lekker. Zou dat ook niet komen omdat Peter Bosz, heel de tijd behoorlijk tot heel erg down to earth blijft? En altijd kijkt vooral naar wat er nog beter kan en heel kritisch is naar zijn spelers, en naar zichzelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 9 minuten geleden zei Kyrill: Zou dat ook niet komen omdat Peter Bosz, heel de tijd behoorlijk tot heel erg down to earth blijft? En altijd kijkt vooral naar wat er nog beter kan en heel kritisch is naar zijn spelers, en naar zichzelf? Of wellicht omdat ze een soortgelijke start een paar jaar geleden nog helemaal hebben weggegeven in de competitie. Maar ik verwacht dat PSV dit jaar (redelijk) makkelijk de titel binnen gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Of wellicht omdat ze een soortgelijke start een paar jaar geleden nog helemaal hebben weggegeven in de competitie. Maar ik verwacht dat PSV dit jaar (redelijk) makkelijk de titel binnen gaat halen. Dat kan ook ja, ik denk wel grotendeels wat ik net zei. PSV heeft idd meer dan eens loop der jaren weggeven ja.Ik heb die persconferentie filmpje stukje gezien tussen Veerman en Bosz. Veerman scoorde uit een counter terwij hij eigenlijk terug had moeten zijn, om mee te verdedigen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 44 minuten geleden zei neva: Dat komt door dat makkelijke programma! Heb dit natuurlijk eerder gezegd, maar zit ergens wel kern van waarheid in. Ook die rode kaart tegen Twente is typisch. Aan de andere kant, als het zo vaak gebeurt, is het geen toeval meer. Gewoon in topvorm dit team! Als je zondag wint, zie ik het in ieder geval niet meer fout gaan (en ja, dit is al zo vaak gezegd). Maar in feite kan alleen Feyenoord PSV bijbenen, en die hebben nog teveel moeite met de kleintjes. Mag ook wel weer eens, een mooi seizoen van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 uur geleden zei neva: Dat komt door dat makkelijke programma! Serieus, historisch eigenlijk he. Alles gewonnen in de Eredivisie, na vijf duels al door in de CL. En zoveel euforie lijkt er nog niet eens te zijn. Maar op zich gaat 't best lekker. Heet jij toevallig Piet Veerman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Zou dat ook niet komen omdat Peter Bosz, heel de tijd behoorlijk tot heel erg down to earth blijft? En altijd kijkt vooral naar wat er nog beter kan en heel kritisch is naar zijn spelers, en naar zichzelf? Of door het feit dat je net die 1/100 keer gepakt hebt. Kom op, wat psv in de eredivisie laat zien dit jaar, is knap. Absoluut. Maar laten we wel zijn: die wedstrijd gisteren verlies je 99/100 keer. Het is niet alsof die Europese groepsfase ineens heel goed was. Sterker nog: je had zo maar laatste kunnen staan na gisteren. Het maakt het niet minder super natuurlijk, dit is natuurlijk goud waard. En hoe je dat dan flikt, is van ondergeschikt belang. Maar ik snap wel dat men niet buiten zinnen is over deze Europese tour tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Heet jij toevallig Piet Veerman? Nee, vind je mij ook zo'n jankmuil dan? Ik kijk en luister nooit interviews en voor- en nabeschouwingen, dus geen idee wat de spelers enzo roepen. Voetbal gaat aan als de spelers het veld oplopen en uit zodra ze het veld afgaan. Ik reageer alleen op wat ik hoor op werk en online lees, dat mensen het nog steeds gooien op het programma. En ja, dat was niet ongunstig, maar er zit zoveel overtuiging achter, dit is voor ons echt oude tijden herleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 2 uur geleden zei neva: Dat komt door dat makkelijke programma! Serieus, historisch eigenlijk he. Alles gewonnen in de Eredivisie, na vijf duels al door in de CL. En zoveel euforie lijkt er nog niet eens te zijn. Maar op zich gaat 't best lekker. Deels natuurlijk wel. Tot aan de rode kaart kom je er niet aan te pas tegen de nummer 15 van Spanje. Dat toont aan dat je tegen meer weerstand het gewoon supermoeilijk hebt. Lens eerste wedstijd ben je ook deels onderliggende partij. Tot aan de rode kaart tegen Twente vond ik PSV ook niet overtuigend. Maar alsnog hartstikke mooi natuurlijk dat je in de CL bij de laatste 16 zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Laten wel wezen, rode kaarten waren beide duels gewoon 100% terecht. En Sevilla is Koning EL maar in de CL, zijn ze al jaren bagger, en is het maximaal eens in de zoveel jaar hooguit laatste 16 CL, moeten nou niet gaan doen ofzij super goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) Haaland tegen Ramalho. 30 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Obispo schjijnt sinds augustus weer op traningsveld te zijn? Is zijn blessure denken jullie erger dan de ACL van Jurrien Timber, of minder erg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Weet niet eens meer wat Obispo voor blessure heeft gehad. Hij is wel vaker geblesseerd of dat dan ook iets zegt over zijn herstelvermogen weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Iets met z'n knie dacht ik. Zondag dus zondag Lang en Lozano, gok op Bakayoko op links en Saibari op rechts dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten