Erwin. Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Het is vaak ook weer heel erg reactioneel afjagen waardoor ze overal een stap te laat komen. Gaat ook zoveel energie inzitten dat ik een instorting in de 2e helft al zie aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Zal straks Til wel invallen... .. o wacht, die speelt al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 30 minuten geleden zei neva: Zal straks Til wel invallen... .. o wacht, die speelt al. Hier komen onze redders Fabio Silva en Mauro Jr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Weer veel laat zelf begonnen met voetballen, Shithouse Sevilla heeft klusje redelijk eenvoudig kunnen klaren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Zojuist zei joostmakaay: Weer veel laat zelf begonnen met voetballen, Shithouse Sevilla heeft klusje redelijk eenvoudig kunnen klaren.. En dan ook nog slechte verliezers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Ja, zonde. Vond het oprecht een prima scheids. Fabio viel wel lekker in. Rest van het jaar maar 442. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Europees een paar wedstrijdjes zonder publiek denk ik voor PSV. Schandalig zo'n incident met een supporter die een speler aanvalt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 32 minuten geleden zei 007mark: Europees een paar wedstrijdjes zonder publiek denk ik voor PSV. Schandalig zo'n incident met een supporter die een speler aanvalt natuurlijk. Op deze manier hoeven we die straf dus pas in 2025 in te lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 @LouisPSV Hou je nou eens in man, eerst bier gooien en nu keepertje aanvallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: @LouisPSV Hou je nou eens in man, eerst bier gooien en nu keepertje aanvallen Moet kunnen toch? Heb toch al 'n verbod... Nee wat een debiel zeg, haha hoe haal je zoiets in je hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 1 uur geleden zei LouisPSV: Moet kunnen toch? Heb toch al 'n verbod... Nee wat een debiel zeg, haha hoe haal je zoiets in je hoofd. Citaat De man die donderdagavond in de slotfase van PSV - Sevilla het veld bestormde en keeper Marko Dmitrovic aanviel had een stadionverbod. Dat melden meerdere bronnen aan het Eindhovens Dagblad. PSV is inmiddels op de hoogte van de identiteit van de supporter, die al eerder problemen veroorzaakte bij de Eindhovense club en om die reden al een aantal jaar niet het Philips Stadion in mag. De man in kwestie is twintig en is meegenomen door de politie. In de praktijk blijkt wel vaker dat het voor voetbalclubs heel lastig is om alles en iedereen goed te controleren rondom de toegangspoorten van stadions. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat supporters elkaars kaarten overnemen. Het incident zal nog wel een staartje krijgen voor PSV. De club is immers verantwoordelijk voor een fatsoenlijk verloop van wedstrijden. Een fikse straf lonkt nu voor de Eindhovenaren. De UEFA heeft bij soortgelijke momenten in het verleden namelijk al vaker hard opgetreden. Na afloop spraken zowel Sevilla-trainer Jorge Sampaoli als Marcel Brands zich al uit over het voorval. En ik maakte nog een grapje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Ga je een keer het veld op als supporter, tref je zo'n Servische kale gek. Mij niet bellen. Toch benieuwd hoe dat verder gaat. Die jongen moet vandaag weer naar werk. "Lekker avondje gehad, Jeffrey?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Zulke mensen werken niet toch? Die doen dagbesteding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Thierryvane: Ga je een keer het veld op als supporter, tref je zo'n Servische kale gek. Mij niet bellen. Toch benieuwd hoe dat verder gaat. Die jongen moet vandaag weer naar werk. "Lekker avondje gehad, Jeffrey?" Snap ook niet waarom je dat doet bij zo'n reus. Moet je toch echt al veel gezopen hebben. 24 februari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Op 23-2-2023 om 20:55 zei neva: Ja, zonde. Vond het oprecht een prima scheids. Fabio viel wel lekker in. Rest van het jaar maar 442. Heb je Ruud gebeld? Zo waar 442 vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Zou me niet verbazen als hij 1 van de 2 als een 10,5 posteert, of een 9,5 als je het zo wilt noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 7 minuten geleden zei Erwin.: Zou me niet verbazen als hij 1 van de 2 als een 10,5 posteert, of een 9,5 als je het zo wilt noemen Ja dat zal wel weer. Silva dan waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Hele wedstrijd zo ontzettend laconiek en dan is dit dus de typische tegentreffer. Half half die voorzet eruit willen halen. Minuut er voor gewoon zelf 2-0 moeten maken. En dan is daar weer Luuuuuuk de Jong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 (bewerkt) Silva rest van het seizoen basis aub, wat een verrijking tegenover El Ghazi, en een verbod op buitenkant voet passes. 26 februari 2023 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Ik vind die Bakayoko eigenlijk best een leuk spelertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 10 minuten geleden zei Bolderbast: Ik vind die Bakayoko eigenlijk best een leuk spelertje. Laatste weken vind ik hem ook best verbeterd. Tegen Sevilla maakte hij het Acuña ook best lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Wat een tactiek ook he, gooi je spitsen in je 16. Ga met de linksbenige rechtsbuiten naar binnen en slinger hem voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Nou met het wegvallen van Benitez vervalt ook wel het aller laatste (als dat er uberhaupt nog was) sprankje hoop van PSV op een titelrace... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Dit is natuurlijk de remontada van Drommel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Op 1-3-2023 om 11:32 zei Lazy: Nou met het wegvallen van Benitez vervalt ook wel het aller laatste (als dat er uberhaupt nog was) sprankje hoop van PSV op een titelrace... Op 1-3-2023 om 12:20 zei Erwin.: Dit is natuurlijk de remontada van Drommel! Drommel gaat er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat die platte kar Stratumseind op kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten