Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei The Saint:

Wat zijn ze toch allemaal aan het hannesen met het contract van Sangaré :classic_wacko:

Clausule, geen clausule, nu toch weer een clausule maar met een datum.. 

Niet alleen met het contract van Sangaré toch. Sowieso veel gehannes, nog geen opvolger voor Gakpo, worden alleen maar in verband gebracht met huurspelers (nu weer dat Portugese 'supertalent') en ook nog geen opvolger voor John de Jong (toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, zullen we ook wel naastgrijpen.

"Ja, we waren dichtbij de komst van sterspelers als Danjuma, Silva en Tsygankov, maar als dat niet lukt moet je doorschakelen. De verkoop van Madueke komt ook op een rotmoment, zo vlak voor het sluiten van de markt. De opties bleken beperkt, maar we hebben er alle vertrouwen in dat Johan Bakayoko, Yorbe Vertessen, Ismail Saibari en Anwar El Ghazi de posities goed in kunnen vullen. Dat zijn toch vier hele goede spelers voor twee posities", aldus Marcel Brands op 1 februari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei joostmakaay:

"Noni Madueke heeft in vier seizoenen bij de eerste selectie van PSV exact vijf keer negentig minuten gemaakt. #OptaReon"

Dit is wel echt absurd

Extra idioot dat Chelski met Hudson Odoi een speler heeft die absoluut niet minder is dan Madueke. Hem terughalen van Leverkusen zal vast een stuk goedkoper zijn dan de 35-40 die ze aan PSV gaan betalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei The Saint:

Zouden ze dan toch bij AZ aankloppen nu? 

Danjuma lijkt me niet haalbaar. 

Wegwezen :D Nee zonder dollen; volgens mij vragen ze 25 miljoen (?). Absurt natuurlijk, maar als je ziet voor wat voor bedragen gasten als Boadu en Janssen zijn vertrokken destijds..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Michaelinho*:

Veel verder dan die Silva zullen ze niet komen denk ik? Maar dat is vooral een spits toch? 

Klopt. Een die mekkert als ie niet speelt. Prima, wat mij betreft gaan we een soort 4-4-2 spelen zoals vroeger.

Benitez

Teze - Branthwaite - Boscagli - Max

Sangaré - Guti

Simons - Veerman

Silva - De Jong

Met Simons die op rechts de ruimte op kan zoeken omdat Teze lekker achterin moet blijven, op links kan Max opstomen en kan Veerman meer naar de 10 positie knijpen. Beweeglijke goalgetter om je targetman heen. Op zich prima. Hoef El Ghazi, Vertessen, Bakayoko enzo niet als basisspelers te zien op de flank, zijn veel te licht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Klopt. Een die mekkert als ie niet speelt. Prima, wat mij betreft gaan we een soort 4-4-2 spelen zoals vroeger.

Benitez

Teze - Branthwaite - Boscagli - Max

Sangaré - Guti

Simons - Veerman

Silva - De Jong

Met Simons die op rechts de ruimte op kan zoeken omdat Teze lekker achterin moet blijven, op links kan Max opstomen en kan Veerman meer naar de 10 positie knijpen. Beweeglijke goalgetter om je targetman heen. Op zich prima. Hoef El Ghazi, Vertessen, Bakayoko enzo niet als basisspelers te zien op de flank, zijn veel te licht.

Mee eens. Zie dit ook echt niet zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei The Saint:

Veerman heeft het verbruid. Weer geen basisplaats. Maar wel Til opstellen ;e

Wat zou die Veerman verkeerd gedaan hebben joh. Behalve dan dat mopperen tijdens die wissel laatst. 

Haal je al je voetbal uit het centrum weg met Xavi. Wat ik begrijp met die andere ketsers op de bank. En dan kies je voor Til centraal :cab:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites