Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Ik snap wel dat Babadi nog geen volledig seizoen je 1e keuze op 10 gaat zijn. Maar ben wel benieuwd wat de gedachte dan met Guus Til of Babadi is. Volgens de 20+4 regel van Bosz, zou er met de komst van Tillmann op 10 geen plek meer moeten zijn voor Babadi of Til. 

Ik zou Til vooral lekker lozen. Maar die zullen ze welwillen houden voor de 'Park the bus' tegenstanders, want hij komt zo lekker vaak in de 16 om te koppen enzo. In dat geval moet je Babadi lekker een jaar verhuren aan Vitesse/NEC/Sparta. 

Ben bang dat Til lozen niet zo gemakkelijke klus gaat zijn, heeft een redelijk hoog salaris dus een stap in Nederland gaat hem niet worden, hopen dat een Duitse laagvlieger (Augsburg oid) het ziet zitten hem.

Rangers weer dus, bij Ramalho en Benitez zullen de nekharen stijf overeind staan. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Thierryvane:

Van wat ik lees is die Tillman de tweelingbroer van Til.

Het is maar waar je het leest volgens mij. Ik lees bijvoorbeeld dat hij het spel kan maken, dribbel in huis heeft en sterk is in de afronding. Voorzetten zijn dan weer matig. Dan heeft hij sowieso al twee plusjes meer dan onze Til. 

Simons is toch niet 1 op 1 te vervangen. Hoeft ook niet, nu er gevoetbald kan worden uit ideeën ipv uit toeval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een irritante debiel is die Genee toch ook. Stel kut vragen weer aan Bosz. Vuile zuiger. En dan ook nog Baba-di.. noem die jongen gewoon Babadi man. 

Verder zin in! Laten we hopen op een mooie pot met veel goals. In eigen huis al kapot maken die gasten :D. (Goh het is bijna eng om zo positief te doen ;c)

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Waarom speelt PSV het ene jaar in een rood shirt en daarna in een streepjes shirt?!

Dit jaar is het beide.

Ik heb ook liever elk jaar een rood-wit shirt tbh. 1x in de 20 jaar eens wat anders is nog wel oke, maar nu lijkt het puur om iconisch te willen zijn ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Erwin.:

Dit jaar is het beide.

Ik heb ook liever elk jaar een rood-wit shirt tbh. 1x in de 20 jaar eens wat anders is nog wel oke, maar nu lijkt het puur om iconisch te willen zijn ofzo

Heeft volgens mij ook wel met die idiote merken te maken en natuurlijk de commercie. 

Goh lekker zeg! Tackle heerlijk ontweken door Bakayoko, zo waar een puntgave voorzet en heerlijk binnen gekopt door Luuk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

Dit debiele opbouwen. Het is echt het gezwel van het Nederlandse voetbal. Waarom doe je dit? 

Dit heeft meer met inzicht van (in dit geval) de keeper te maken dan met het van achteruit willen opbouwen an sich wat mij betreft. 

Als Benitez het spel een beetje leest dan zie je dat je die bal nooit zo moet geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites