Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Kyrill:

https://nos.nl/artikel/2422729-psv-wil-komend-seizoen-toch-van-nistelrooij-als-hoofdtrainer-op-de-bank

Hoe kan club nou 2 jaar door gewild hebben met Roger terwijl hij zelf weg wil? ;e:cab:

PSV had graag door gewild, Roger zelf niet. Dat is toch al weken bekend? 

Dat ze nu vol in zetten op Ruud is ook weer typisch. Ik hoop dat het niet z’n hele toekomst verkloot.. Ook al is hij geen Van Bommel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Michaelinho*:

PSV had graag door gewild, Roger zelf niet. Dat is toch al weken bekend? 

Dat ze nu vol in zetten op Ruud is ook weer typisch. Ik hoop dat het niet z’n hele toekomst verkloot.. Ook al is hij geen Van Bommel.

Maar waarom? Als ik jouw meningen hier lees en van vele andere is er vooral heel veel onvrede over Schmidt. Oa slecht wissel beleid? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Kyrill:

Maar waarom? Als ik jouw meningen hier lees en van vele andere is er vooral heel veel onvrede over Schmidt. Oa slecht wissel beleid? 

Ik ben ook blij dat hij vertrekt. Maar het technisch beleid van PSV is sinds het vertrek van Brands bergafwaarts gegaan. Dus wat mij betreft mag John de Jong ook vertrekken. Dus dat PSV wel door wilde verbaasd me dus niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt ook wel iets over het Nederlandse trainersgilde, PSV probeert nu in redelijk korte tijd het al met nieuwe trainer Cocu, Van Bommel en nu Van Nistelrooij. De trainers die wat meer ervaring hebben en vanuit de subtop moeten komen zijn gewoon te matig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Zegt ook wel iets over het Nederlandse trainersgilde, PSV probeert nu in redelijk korte tijd het al met nieuwe trainer Cocu, Van Bommel en nu Van Nistelrooij. De trainers die wat meer ervaring hebben en vanuit de subtop moeten komen zijn gewoon te matig.

Aan de andere kant: deze drie heren kregen/krijgen de kans puur op hun naam en ervaringen als speler. Er is geen argument waarom zij een betere keuze zouden zijn dan trainers met wat meer ervaring. Alleen dat ze bekend zijn met PSV en goed liggen bij de supporters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben wel alle 3 eerst jong PSV gedaan, dus er is wel wat bekend over de trainerskwaliteiten. Maar ik ben het eens met Cim, het Nederlandse trainersgilde is gewoon te matig voor de top 3 momenteel. 

Ik had ook liever gehad dat van Nistelrooij eerst ergens anders ervaring had opgedaan, maar het is schijnbaar niet anders. Ik ben wel blij dat ze nu een ervaren man, met Fred Rutten, ernaast gezet hebben en niet bij van Bommel toen alleen met vriendjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Erwin.:

Ze hebben wel alle 3 eerst jong PSV gedaan, dus er is wel wat bekend over de trainerskwaliteiten.

Klopt, maar wel alleen omdat PSV ze daar de kans geeft. Wie zegt dat een trainer van buitenaf niet even goed zou zijn met die ervaring? Oud-spelers als zij maar bijvoorbeeld ook een Johnny Heitinga krijgen die klusjes wel degelijk omdat ze nu eenmaal bekenden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Socrates:

Hollandse oud-prof zonder enige ervaring buiten jeugddocentje spelen deel 12. Laat me raden: 4-3-3, dominant voetbal spelen, Hollandse school als inspiratiebron, lekker voetballen.

Je kan wel denigrerend doen, maar zo begon Koeman ook bij Ajax. Die had amper ervaring naast wat assistent te zijn geweest en een jaar Vitesse toen hij naar Ajax kwam. Frank de Boer idem dito.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Je kan wel denigrerend doen, maar zo begon Koeman ook bij Ajax. Die had amper ervaring naast wat assistent te zijn geweest en een jaar Vitesse toen hij naar Ajax kwam. Frank de Boer idem dito.

Ge-wel-dige trainers zijn dat geworden. Passen ook totaal niet in mijn voorbeeld inderdaad! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is PSV bijvoorbeeld niet voor Van Wonderen, Slot of bijvoorbeeld Ron Jans gegaan? Desnoods Henk de Jong van Cambuur of Buijs van Groningen? Allemaal managers die gezien het team ze hebben in de ED er goed voor staan en boven hun stand? En iemand als Ron Jans heeft veel ervaring en Buijs bewijst nu al meerdere seizoenen lang dat ie iig prima doet bi Grun?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Socrates:

Ik ben alleen geen voetbaltrainer.

Maar mooi om te zien dat je het hebt opgegeven, ga nou maar weer gewoon in een oranje hemd een random sport met een Hollander kijken om vervolgens de rasnationalist uit te hangen die de éne na de andere open deur intrapt.

Ik kan niet met mijn Oranje shirt een random sport. En ik juich voor alle Nederlanders en niet alleen voor Hollanders. Maar jij snapt dat niet, want jij vind niet alle sporten leuk. Kan gebeuren niet iedereen is zo goed als jij. Want dat is toch wat je wilt horen. 

En nu weer over naar PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom is PSV bijvoorbeeld niet voor Van Wonderen, Slot of bijvoorbeeld Ron Jans gegaan? Desnoods Henk de Jong van Cambuur of Buijs van Groningen? Allemaal managers die gezien het team ze hebben in de ED er goed voor staan en boven hun stand? En iemand als Ron Jans heeft veel ervaring en Buijs bewijst nu al meerdere seizoenen lang dat ie iig prima doet bi Grun?

Ik hoop dat je al een paar biertjes op hebt en flink aangeschoten bent Kareltje! :checkit:

Op Van Wonderen na (wat een even grote gok is) zijn de overige namen die je noemt lachwekkend. Dat zijn trainers die met de clubs waar ze zitten al ruim aan hun plafond zitten. En Slot is uiteraard al in dienst bij Feyenoord. Behalve Letsch zou ik verder niemand overwegen uit de Eredivisie.

En dat maakt het aantal alternatieven ook lastig te bepalen. Ik verwacht dat Ajax bij een vertrek van Ten Hag eenzelfde probleem heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites