Erwin. Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Ja dat was zo dom, verder speelde hij wel ok. Rosario had weer veel foutjes.. Kan niet wachten tot Guti terug is en ook Afellay en Thomas mee kunnen doen, dan kan Rosario er uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 10 uur geleden zei Dysproz: Baumgartl is top ja. Boscagli wordt ook steeds beter. Alleen dat blok op het middenveld is gewoon kut. Zeker omdat je door alle blessures geen andere opties daar hebt. Zo'n domme overtreding van Hendrix kun je ook al voor de wedstrijd zien aankomen. Dat meen je toch niet serieus? Je gaat van angelino naar boscagli, dat is niet 1 stap achteruit, maar 5. Compleet drama die man. Maar blijkbaar ben je al tevreden als hij niet 20x per wedstrijd de bal inlevert bij een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 22 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat meen je toch niet serieus? Je gaat van angelino naar boscagli, dat is niet 1 stap achteruit, maar 5. Compleet drama die man. Maar blijkbaar ben je al tevreden als hij niet 20x per wedstrijd de bal inlevert bij een ander. Dat hij minder is dan Angeliño weet iedereen. Maar hij begint steeds beter te spelen en dat mag best gezegd worden. Maar ga lekker door met overal extreem negatief over te zijn. 29 minuten geleden zei Erwin.: Ja dat was zo dom, verder speelde hij wel ok. Rosario had weer veel foutjes.. Kan niet wachten tot Guti terug is en ook Afellay en Thomas mee kunnen doen, dan kan Rosario er uit Klopt. Toch blijf ik wel vertrouwen in Rosario houden. Ik denk dat hij de kwaliteiten wel heeft om een belangrijke speler te worden. Maar nu presteert hij al een tijdje slecht en zie ik hem ook liever banken. Alleen niet voor Hendrix of Sadilek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat meen je toch niet serieus? Je gaat van angelino naar boscagli, dat is niet 1 stap achteruit, maar 5. Compleet drama die man. Maar blijkbaar ben je al tevreden als hij niet 20x per wedstrijd de bal inlevert bij een ander. Compleet drama? Je kan ook overdrijven, je ziet dat die jongen best kan voetballen alleen mist hij die aanvallende intenties en kwaliteiten die Angeliño wel had. Linksback is ook niet zijn beste plek denk ik, maar er is nou eenmaal niet beter momenteel. Lato zat gisteren niet eens in de selectie dus waarom ze die gehaald hebben of hij moet weer geblesseerd zijn maar dan nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 5 minuten geleden zei Erwin.: Compleet drama? Je kan ook overdrijven, je ziet dat die jongen best kan voetballen alleen mist hij die aanvallende intenties en kwaliteiten die Angeliño wel had. Linksback is ook niet zijn beste plek denk ik, maar er is nou eenmaal niet beter momenteel. Lato zat gisteren niet eens in de selectie dus waarom ze die gehaald hebben of hij moet weer geblesseerd zijn maar dan nog Ja compleet drama. Kom op hoor, er komt helemaal niks van die man af. Aanvallend niet en verdedigend zijn we al blij als die niet de fout in gaat. @Dysproz overal extreem negatief? Dat valt wel mee hoor. Ik snap gewoon niet dat je als PSV zijnde 2 jongens voor 1 positie haalt en allebei is het niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat meen je toch niet serieus? Je gaat van angelino naar boscagli, dat is niet 1 stap achteruit, maar 5. Compleet drama die man. Maar blijkbaar ben je al tevreden als hij niet 20x per wedstrijd de bal inlevert bij een ander. Je kan ook overdrijven he. Je zien toch ook bij Ajax dat niet alles een voltreffer is? Daar vervang je De Ligt en Frenkie de Jong toch ook niet zomaar even? Laat ik vooropstellen dat ik niks gezien heb, maar Angelino is echt een goede back, en als je dan Baumgartl haalt die het heel goed doet en deze man die het wat minder doet, maar niet megaslecht is (Lato daargelaten), dan is dat toch acceptabel? Ja het kan vast beter, maar ik heb nog niemand moord en brand horen roepen dus zo compleet drama zal hij wel neit zijn. Overigens mooie overwinning gisteren @PSV'ers, hopelijk komen ze dit jaar minimaal in de kwartfinale, zou het NL's voetbal nog meer op de kaart zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 46 minuten geleden zei Rogier.: Je kan ook overdrijven he. Je zien toch ook bij Ajax dat niet alles een voltreffer is? Daar vervang je De Ligt en Frenkie de Jong toch ook niet zomaar even? Laat ik vooropstellen dat ik niks gezien heb, maar Angelino is echt een goede back, en als je dan Baumgartl haalt die het heel goed doet en deze man die het wat minder doet, maar niet megaslecht is (Lato daargelaten), dan is dat toch acceptabel? Ja het kan vast beter, maar ik heb nog niemand moord en brand horen roepen dus zo compleet drama zal hij wel neit zijn. Overigens mooie overwinning gisteren @PSV'ers, hopelijk komen ze dit jaar minimaal in de kwartfinale, zou het NL's voetbal nog meer op de kaart zetten. Zo kun je alles relativeren. Laat ik dan vooropstellen dat ik wel al wat van die man gezien heb en dat doet mij komen tot eerdere reacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 @Rogier. Klopt wat je zegt. Logisch natuurlijk. Zo ontzettend zonde dat die terugkoopclausule er per sé in moest, want voordat we ook maar hoorde over interesse van City wisten we nog helemaal niks van die clausule. Ik vind wel dat die Sadilek, puur in mijn optiek, prima die positie kan invullen i.p.v. Boscagli. Erg slimme voetballer, prima pass in de benen. Enige minpunten zijn zijn snelheid en lengte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 september 2019 Share Geplaatst 21 september 2019 Nou dan snap je er niet veel van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Bijzonder wel dat Unnerstall 3de keeper is blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Bijzonder wel dat Unnerstall 3de keeper is blijkbaar. Net terug van een langdurige blessure, als Zoet zich niet herpakt had zoals hij afgelopen weken had gedaan, denk ik dat Unnerstall binnen een maand de eerste keeper was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 11 uur geleden zei cimbomcu: Bijzonder wel dat Unnerstall 3de keeper is blijkbaar. Ruiter is 2e keeper en daar wilden ze aan vasthouden. Zoals joost zegt zal Unnerstall eerder kans maken om Zoet te verdrijven dan Ruiter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Oke oke, wel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 9 uur geleden zei joostmakaay: als Zoet zich niet herpakt had zoals hij afgelopen weken had gedaan, denk ik dat Unnerstall binnen een maand de eerste keeper was. Mooi voorbeeld hoe het halen van een concurrent een gevestigde naam scherper kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Heb met een half oog gekeken gisteren, maar volgens mij was het weer niet echt spetterend he? Wel mooi dat Bergwijn weer eens scoort, hopelijk komt ie wat meer los nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Eerste uur was het slecht ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 (bewerkt) Wat een smerige overtreding van Viergever. EDIT: Wat een smerige partij van PSV zeg! Gadverdamme. 19 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Ongelukkige wedstrijd valt het te noemen. Ik ben het niet eens met Mark dat er niks aan de hand was voor de ongelukkige 1-0 (normaal gesproken valt die er nooit in); we speelden echt matig. Je kan toch niet zeggen dat er niks aan de hand was toen we nog blij konden zijn met 10% balbezit en één halve kans? In principe zijn Viergever en Hendrix wel simpel te vervangen door Schwaab en Guti respectievelijk, maar asjemenou zeg... wat een smerige overtredingen van beide. Alsof ze het er om doen, om op de enkels te trappen. Overigens blijkt maar weer eens wat voor trouwe aanhang we hebben... één klotepot en die ''Trots in voor en tegenspoed'' kan gelijk de prullenbak in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Dat interview met Van Bommel, blijf het toch een slappe coach vinden. "Ja 2 keer op de enkel, kan gebeuren" Dat kan toch niet. Die Hendrix stapt gewoon bewust uit op die enkel, bal was echt allang weg. Overigens mag PSV nog blij zijn dat Dumfries niet die tweede geel kreeg omdat er al 2x rood was, want dat is normaal gewoon een kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Rosario had ook al zo'n top interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 3 uur geleden zei Skkky50: Overigens blijkt maar weer eens wat voor trouwe aanhang we hebben... één klotepot en die ''Trots in voor en tegenspoed'' kan gelijk de prullenbak in. Geldt voor alle clubs, alhoewel ik niet meer 110% zeker ben over Twente. Waarschijnlijk ook door alles wat er daar gebeurd is, lijkt het daar anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 8 uur geleden zei Rogier.: Overigens mag PSV nog blij zijn dat Dumfries niet die tweede geel kreeg omdat er al 2x rood was, want dat is normaal gewoon een kaart. Ja hallo, toon even wat genade zeg ? We stonden al met 9 man. Ja, je kan hem geven, maar Danny heeft (blijkbaar) nog enigszins wat gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Meer gevoel dan Dumfries in elk geval. Ik vind dat zo'n onzin. Dus omdat andere spelers over de schreef zijn gegaan, mag Dumfries het een keertje doen zonder consequentie? Lekker voor de volgende tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Hwb: Meer gevoel dan Dumfries in elk geval. Ik vind dat zo'n onzin. Dus omdat andere spelers over de schreef zijn gegaan, mag Dumfries het een keertje doen zonder consequentie? Lekker voor de volgende tegenstander. Klopt, maar Makkelie was sowieso de hele wedstrijd al aan het verprutsen (de twee rode kaarten waren natuurlijk wel terecht). Hij gaf Sadilek één keer geen geel, en dan gaat hij bij iedere soortgelijke overtreding van Utrecht zeggen ''Tja, ik gaf hem voor Michal ook niet...''. Da's lekkere redenering. Dus omdat je één fout maakt, moeten er nog meer fouten gemaakt worden om die ene fout te corrigeren? 20 oktober 2019 bewerkt door Skkky50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Haha ja heb de wedstrijd niet gezien, dus kan daar niet over oordelen. Dat klinkt inderdaad heel vreemd, maar aan de andere kant is een consistente scheids beter dan eentje die dan wel en dan niet kaarten uitdeelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten