Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Dysproz:

Mwah redelijk. Af een toe een leuke actie, maar niet meer dan dat. Ihattaren maakte meer indruk.

Ah oke. Ihattaren is echt een leuke speler. Van Bommel durft het wel aan met jonge jongens, vind ikzelf een positief iets. Weet verder niet of het uit noodzaak is want daar volg ik PSV te weinig voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rossi:

Ah oke. Ihattaren is echt een leuke speler. Van Bommel durft het wel aan met jonge jongens, vind ikzelf een positief iets. Weet verder niet of het uit noodzaak is want daar volg ik PSV te weinig voor. 

Dat vind ik ook goed aan van Bommel. Cocu had zo'n Ihattaren nooit laten spelen. En al helemaal niet in de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-3-2019 om 21:48 zei Dysproz:

Ik ben wel benieuwd hoe je nu tegen het spel aankijkt @Erwin.

Heb niks kunnen zien, maar begreep al dat het niet veel was. Ik denk dat we zeker tegen clubs als NAC, Excelsior etc toch Hendrix of Rosario moeten laten banken. En dan niet voor Sadilek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Erwin.:

Heb niks kunnen zien, maar begreep al dat het niet veel was. Ik denk dat we zeker tegen clubs als NAC, Excelsior etc toch Hendrix of Rosario moeten laten banken. En dan niet voor Sadilek.

Precies. Echt belachelijk dat van Bommel zelfs tegen NAC met dit duo blijft spelen. In deze wedstrijden moet Guti altijd spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg teleurgesteld in ons spel na minuut 72. Kijk als je met 1-0 of 2-0 verliest na een tweede helft vergelijkbaar met de eerste, dan had ik er iets van vrede mee gehad. Juist wat wij zo goed doen de laatste twee (?) seizoenen is het goed uitvoeren van het slotoffensief, maar dat mislukte faliekant. Misschien ook met Ajax te maken natuurlijk, maar er is geen fatsoenlijk moment gecreëerd in de laatste 25 minuten :@ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook zeer ontevreden. Tegen 10 man nog 2 goals tegen krijgen kan echt niet. 

Het begint al met de opstelling. Pereiro had moeten spelen en anders Ihattaren. Sadilek en Hendrix waren echt dramatisch. Schwaab had een complete off day. Bergwijn was nergens. Dan heb je nog Lozano die vandaag alles fout heeft gedaan. Ik vond alleen Viergever, Angelino en Rosario wel prima. 

Ik ben bang dat PSV het kampioenschap weg gaat geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm over dat laatste moet ik nog even een nachtje slapen. Over een week weten we veel meer iig.

Dat schot van Bergwijn met links in het zijnet, dat kan toch gewoon niet? In die fase hadden we echt moeten scoren.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Sadilek niet dramatisch hoor, die was weer overal. Maar in dat enthousiasme maakte hij ook wel paar foutjes ja. Rosario begon zwak maar speelde daarna ook een prima pot. Verder zou ik alleen Lozano en Angelino nog een krappe voldoende willen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Ik vond Sadilek niet dramatisch hoor, die was weer overal. Maar in dat enthousiasme maakte hij ook wel paar foutjes ja. Rosario begon zwak maar speelde daarna ook een prima pot. Verder zou ik alleen Lozano en Angelino nog een krappe voldoende willen geven.

Sadilek was echt niet goed hoor. Ik had hem in de rust eraf gehaald voor Pereiro. En op basis waarvan wil je Lozano een voldoende geven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap de negativiteit bij jullie niet zo.  Jullie waren gister echt grotendeels de baas - ondanks het feit dat er in balbezit echt totaal geen plan was en je dit Van Bommel aankan rekenen-.   Zie dan ook totaal geen problemen voor jullie richting het kampioenschap.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje gechargeerd, maar wij hadden de bal, maar creëerde echt helemaal niets. Op wat achterlijke schoten van afstand na. Had echt wel het idee dat PSV het vrij makkelijk controleerde allemaal.   Maar zal mijn pessimistische blik op Ajax wel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Regis:

Beetje gechargeerd, maar wij hadden de bal, maar creëerde echt helemaal niets. Op wat achterlijke schoten van afstand na. Had echt wel het idee dat PSV het vrij makkelijk controleerde allemaal.   Maar zal mijn pessimistische blik op Ajax wel zijn.

Vond ik ook. Het is dat Schwaab en Zoet elkaar niet begrepen, maar verder had PSV het prima onder controle. In de eerste 10-15 minuten was Ajax duidelijk de bovenliggende partij, daarna had PSV het prima onder controle op het doelpunt na dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Eerste helft vond ik Ajax gewoon de betere en je staat op 1-0 voor. Vond het tot de rode kaart een wedstrijd waar Ajax het betere van het spel had.

Mwah Ajax creëerde helemaal niets. Ze hadden meer balbezit ja maar dat was ook alles. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites