Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Dat mag je vinden. Financieel wellicht. Maar voetballen bij Frankfurt of PSV, ik had het wel geweten.

Bij Frankfurt speel je wel tegen clubs als Bayern, Dortmund, Schalke, RBL. Dat is toch andere koek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoet klaar voor de volgende stap. Als in een stap hogerop? Waar moet die beste man dan in godsnaam heen? Die vind zichzelf straks gewoon terug bij een club in het rechterrijtje Bundesliga/PL.

Subtopper of middenmoter in het buitenland en vanuit daar misschien doorgroeien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoet klaar voor de volgende stap. Als in een stap hogerop? Waar moet die beste man dan in godsnaam heen? Die vind zichzelf straks gewoon terug bij een club in het rechterrijtje Bundesliga/PL.

Was voor Wijnaldum iig een prima stap. Staat drie jaar later 'gewoon' in de Champions League finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was voor Wijnaldum iig een prima stap. Staat drie jaar later 'gewoon' in de Champions League finale.

Dat wil je vergelijken ja? Zoet is een leuke huis/tuin en keuken keeper. Speelt nu een goed seizoen maar heeft niks te zoeken in het buitenland. Grote kans dat het dan een Sander Westerveld 2.0 word oid. Prima keeper voor PSV en dat moet die lekker blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wil je vergelijken ja? Zoet is een leuke huis/tuin en keuken keeper. Speelt nu een goed seizoen maar heeft niks te zoeken in het buitenland. Grote kans dat het dan een Sander Westerveld 2.0 word oid. Prima keeper voor PSV en dat moet die lekker blijven.

Dat 'ie daar niks te zoeken heeft (ik betwijfel dat overigens) doet niks af aan het feit dat het op alle aspecten een stap hogerop is. Waarom moet 'ie bij PSV blijven? Lekker in het buitenland in een mooie competitie ballen, volle stadions en veel meer geld verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat 'ie daar niks te zoeken heeft (ik betwijfel dat overigens) doet niks af aan het feit dat het op alle aspecten een stap hogerop is. Waarom moet 'ie bij PSV blijven? Lekker in het buitenland in een mooie competitie ballen, volle stadions en veel meer geld verdienen.

Een stap naar Frankfurt bijvoorbeeld, als die daar überhaupt 1e doelman word, is toch geen stap vooruit. Het is op zijn hoogst een stap opzij. Financieel beter? Ja zul he bij een Frankfurt veel meer centjes krijgen dan bij PSV? Kan me niet voorstellen dat je daar makkelijk 2/3 mil ontvangt? Ja voetballen tegen mooie teams en tegen degradatie. Dan voetbalde ik liever bij PSV om de knikkers ja.

Overigens, voordat mensen gaan wijzen; ik heb absoluut een gekleurde mening over zoet. Staat dit seizoen verder een goed seizoen te keepen, maar in dat zelfde seizoen ( en iets er voor aan) keept die dramatische wedstrijden in oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sander Westerveld heeft anders een prima carrière gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stap naar Frankfurt bijvoorbeeld, als die daar überhaupt 1e doelman word, is toch geen stap vooruit. Het is op zijn hoogst een stap opzij. Financieel beter? Ja zul he bij een Frankfurt veel meer centjes krijgen dan bij PSV? Kan me niet voorstellen dat je daar makkelijk 2/3 mil ontvangt? Ja voetballen tegen mooie teams en tegen degradatie. Dan voetbalde ik liever bij PSV om de knikkers ja.

Laatste jaren 6, 13, 9, 16 en 11. Dit jaar staan ze 7e met nog twee wedstrijden te gaan. Verkeerd voorbeeld dus, denk ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste jaren 6, 13, 9, 16 en 11. Dit jaar staan ze 7e met nog twee wedstrijden te gaan. Verkeerd voorbeeld dus, denk ik ;)

11e met uiteindelijk 5 punten verschil met plek 16 en 10 met plek 17. Wel degelijk dus strijden tegen degradatie. Zelfde geld voor plek 16 en 9e met 8 punten verschil uiteindelijk met plek 16. Dus vind het een prima voorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11e met uiteindelijk 5 punten verschil met plek 16 en 10 met plek 17. Wel degelijk dus strijden tegen degradatie. Zelfde geld voor plek 16 en 9e met 8 punten verschil uiteindelijk met plek 16. Dus vind het een prima voorbeeld.

Dat zegt niks natuurlijk, ze kunnen toch ook het hele seizoen middenmoot spelen 5 wedstrijden voor het einde veilig spelen en dan paar potjes verliezen, waardoor ze net boven de streep eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puur objectief gezien is een stap naar de Premier League of Bundesliga eentje hogerop. Ja de lullige clubs daargelaten uiteraard maar zelfs daar is het waarschijnlijk nog beter verdienen. Denk dat financien voor een voetballer ook zo belangrijk zijn joh. Voor je het weet blijf je nog een seizoen bij PSV en raak je langdurig geblesseerd of laat je de bal zes keer door je vingers glippen en is het einde carriere. Je hebt nog maar een paar jaar te gaan voordat je voor de rest van je leven niet meer hoeft te werken. Dan kun je zoals in jouw voorbeeld met Frankfurt nog wel tegen degradatie spelen of wellicht tweede keeper worden, maar je harkt wel even het dubbele per jaar binnen van wat je bij PSV verdient. Geen idee of dat laatste zo is hoor.

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso wil bijna iedere speler wel eens naar het buitenland. Zoet heeft zijn beste seizoen tot dusver gehad en is klaar voor een stap. Het zal nooit een topkeeper worden maar hij kan makkelijk eerste keeper worden bij veel middenmoters/subtoppers in de topcompetities. Zelfs clubs als Liverpool en Dortmund hebben mindere keepers in de goal staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat wij daar sowieso niet over mogen oordelen. Heb het wel eens met een vriend over Veltman bijvoorbeeld, dan zegt hij dat hij slecht is en niet veel verder kan dan Ajax en dat die niet moet zeuren over een transfer. Geheel mee oneens, als Veltman (of in dit geval Zoet) naar een andere club wil omdat zij vinden dat zij al te lang bij dezelfde club in dezelfde competitie spelen en nu een keer wat anders willen, andere competitie, andere soort trainer, andere cultuur en andere omgeving moeten ze dat zelf weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt van alles zeggen over deze laatste drie wedstrijden, maar ik vind het toch een klein beetje de glans van het kampioenschap halen. Toont ook aan dat als we niet met het beste team spelen en als er geen honderd procent focust/inzet/bereidheid is, dat we slechts een aardig teampje hebben.

Ook extreem armoedig dat we geen spits hebben die De Jong kan vervangen blijkbaar. Blessure Romero is wel beetje pech, hebben er dus wel degelijk op ingekocht, maar je moet er niet aan denken dat Luuk eerder in de tweede seizoenshelft blessie was.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het niet. Brands is meestal niet zo van geld neerleggen voor verdedigers. En als ie het doet dan Luckassen..

Denk ook dat Angelino onhaalbaar is. Maar ik zou er wel zeven miljoen voor over hebben. Met die voorzetjes op Luuk de Jong ben je volgend seizoen spekkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 miljoen is voor PSV heel veel geld. Het is dan ook te hopen dat die spits slaagt, anders hebben we een probleem.

Luuk naar Mexico.

Arias naar PL

Zoet naar Portugal ofzo, Portootje, Sporting.

Isi zat ook bij de namen die Brands noemde die weg wilden, maar dat lijkt me voor hem niet verstandig. Schwaab - Obispo is wel nice though. Goede leermeester.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 miljoen is voor PSV heel veel geld.

True, maar gezien zijn constante niveau, leeftijd, kwaliteiten en uitstraling zou ik het wel aandurven. Goeie linksbacks zijn zo schaars dat je ook flink kunt cashen als je hem over twee jaar weer verkoopt. Maarja het echte wereldje is geen FM he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites