Mouko Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Tuurlijk joh, het lag gisteren aan Cocu... Met een normale scheids had hij gisteren gewoon 21 van de 24 wedstrijden gewonnen dit seizoen. Een absolute wereldprestatie als je kijkt naar het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft. Ik heb veel rare vogels voorbij zien komen op dit forum, maar jij spant de kroon met je blinde haat op Cocu (en Luuk de Jong). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Ik lees overal dat het gewoon zeer terecht rood was?! Heb niet kunnen kijken was neit thuis xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Een wereldprestatie? Cocu en PSV heeft gewoon ontzettend veel geluk gehad dit seizoen. Telkens met 1 doelpunt verschil winnen en vaak in de blessuretijd. Het spel is niet om aan te zien, het wisselbeleid is laf. Nee, dit is absoluut geen wereldprestatie. Het is niet zo dat PSV het materiaal van een middenmoter heeft. En Luuk de Jong blijft gewoon een matige spits. Dat is een fan favoriet omdat hij hard werkt en op een periode van droogte na regelmatig scoort. Maar als je kijkt hoeveel dat harde werken van hem daadwerkelijk oplevert (niets), hoeveel balverlies hij lijdt en hoeveel 100% kansen hij mist, blijkt het gewoon een hele matige spits te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Tuurlijk joh, het lag gisteren aan Cocu... Met een normale scheids had hij gisteren gewoon 21 van de 24 wedstrijden gewonnen dit seizoen. Een absolute wereldprestatie als je kijkt naar het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft. Ik heb veel rare vogels voorbij zien komen op dit forum, maar jij spant de kroon met je blinde haat op Cocu (en Luuk de Jong). Jij vond de rode kaart zwaar onterecht? Ik vind namelijk dat je hem “kunt” geven. Wij zien het 24x terug en zien dan dat hij hem half raakt en Woudenberg het erger doet lijken dat dat het misschien is. Maar lozano moet gewoon zijn toen thuishouden. Helemaal als je weet dat ze vanuit de KNVB al een tijdje bezig zijn het gezwaai met de armen in te perken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Jij vond de rode kaart zwaar onterecht? Ik vind namelijk dat je hem “kunt” geven. Wij zien het 24x terug en zien dan dat hij hem half raakt en Woudenberg het erger doet lijken dat dat het misschien is. Maar lozano moet gewoon zijn toen thuishouden. Helemaal als je weet dat ze vanuit de KNVB al een tijdje bezig zijn het gezwaai met de armen in te perken. Ja zwaar onterecht. Nergens in de wereld wordt hier rood voor gegeven. Hij rukt zich los en raakt daarbij Woudenberg half, die er vervolgens een groot theater van maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 [twitter]964972401774747651[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Heb hem net gezien. Zou er ook rood voor hebben gegeven. Elk land is dit rood alleen in bommen land Engeland niet...Daar bestraffen ze pogingen tot doodslag niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Ja zwaar onterecht. Nergens in de wereld wordt hier rood voor gegeven. Hij rukt zich los en raakt daarbij Woudenberg half, die er vervolgens een groot theater van maakt. Hij rukt zich los met de arm die niet vastgehouden wordt. Dit is toch gewoon bewust slaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Ja zwaar onterecht. Nergens in de wereld wordt hier rood voor gegeven. Hij rukt zich los en raakt daarbij Woudenberg half, die er vervolgens een groot theater van maakt. zwaar onterecht vind ik dus zwaar overdreven. Hij moet gewoon zijn klauwen thuis houden. Zoals gezegd, het is discutabel. Maar zwaar onterecht is weer zon typische voetbalzone reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Zag ook veel Ajacieden die het onterecht rood vonden, maar ik vind 'm terecht. Je arm op zo'n manier naar achter gooien is niet natuurlijk, ook niet als je wil wegdraaien of losrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Maar de voetbalregels bestaan uit geschreven en ongeschreven regels. Het zit in de manier van fluiten hier, de cultuur, dat er geen rood voor gegeven wordt. Dan is het toch vreemd om dat opeens wel te gaan doen op een random moment? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Maar de voetbalregels bestaan uit geschreven en ongeschreven regels. Het zit in de manier van fluiten hier, de cultuur, dat er geen rood voor gegeven wordt. Dan is het toch vreemd om dat opeens wel te gaan doen op een random moment? Ja als je op die manier gaat relativeren kun je ook wel over je vervelende buurman gaan rijden, kluivert is er immers ook mee weggekomen. wr word volgens mij het hele seizoen al aangegeven dat er streng(er) word opgetreden tegen get zwaaien met de armen. Dan kun je hier toch niet totaal verbijsterd over zijn? Dat het hele scheidsrechterkorps daar inconsequent in is, is niets nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 De scheidsrechters waren er juist behoorlijk consequent in; er werd geen rood voor gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 februari 2018 Share Geplaatst 19 februari 2018 Tuurlijk joh, het lag gisteren aan Cocu... Met een normale scheids had hij gisteren gewoon 21 van de 24 wedstrijden gewonnen dit seizoen. lyuO_gpyXKU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 februari 2018 Share Geplaatst 19 februari 2018 lyuO_gpyXKU :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2018 Share Geplaatst 20 februari 2018 Lozano heeft dus sinds zijn komst bij PSV al 9 rode kaarten te pakken...En dat als aanvaller, schaam ik me behoorlijk voor als fan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 februari 2018 Share Geplaatst 20 februari 2018 Lozano heeft dus sinds zijn komst bij PSV al 9 rode kaarten te pakken...En dat als aanvaller, schaam ik me behoorlijk voor als fan.... 9 rode kaarten? Hij heeft geloof ik pas twee rode kaarten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 februari 2018 Share Geplaatst 20 februari 2018 9 :-D Waar heb je dat vandaan @Kyrill ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 20 februari 2018 Share Geplaatst 20 februari 2018 https://www.ed.nl/psv/lozano-krijgt-zevende-rode-kaart-in-twee-jaar~a4c147bb9/ Hij bedoelt dit denk ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2018 Share Geplaatst 20 februari 2018 [quote name='Pino']9 :-D Waar heb je dat vandaan @Kyrill ?[/QUOTE] Een comment op VI :-D Maar is al zijn clubs dan, dacht alleen PSV :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 februari 2018 Share Geplaatst 21 februari 2018 Ik had het van te voren niet direct verwacht maar ik begin langzamerhand meer te vrezen dat de verkoop van Locadia opnieuw een gigantische blunder is. Ondanks dat de Jong weer meer scoort is het spel met hem zoveel voorspelbaarder en slechter. Ik zie ons komend weekend ook niet gauw winnen helaas en dan komt Ajax al heel dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 februari 2018 Share Geplaatst 21 februari 2018 Ik had het van te voren niet direct verwacht maar ik begin langzamerhand meer te vrezen dat de verkoop van Locadia opnieuw een gigantische blunder is. Ondanks dat de Jong weer meer scoort is het spel met hem zoveel voorspelbaarder en slechter. Ik zie ons komend weekend ook niet gauw winnen helaas en dan komt Ajax al heel dichtbij. De blunder die je vooral maakt is dat er geen linksbuiten gehaald is deze zomer. De jong heeft een drama seizoen gehad vorig jaar en je had prima een nieuwe linksbuiten kunnen halen en locadia in de spits kunnen gooien. Vooropgesteld dat locadia ook zijn beperkingen heeft, maar ik vind het wel een fijne spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 februari 2018 Share Geplaatst 21 februari 2018 Die linksbuiten is Lozano maar Cocu zet hem liever op de mindere rechterkant.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 februari 2018 Share Geplaatst 21 februari 2018 Was wel te verwachten imo. Locadia was na Lozano de beste aanvaller en kan op meerdere posities voorin. Bergwijn is ook veel te wisselvallig voor een basisplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 februari 2018 Share Geplaatst 21 februari 2018 Lozano heeft dus sinds zijn komst bij PSV al 9 rode kaarten te pakken...En dat als aanvaller, schaam ik me behoorlijk voor als fan.... Man man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten