Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

De grootste teleurstelling vandaag is dat er geen linksback gehaald is. Brenet kan je de titel kosten. Ook onbegrijpelijk dat jongens als Malen, Gudmundsson, Obispo en Rosario geen kansen krijgen terwijl spelers op hun positie (o.a. Pereiro, Bergwijn, Hendrix) structureel falen. Romero ook snel fit hoop ik zodat die in de spits kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is wel gewoon zo toch? Verder ligt de schuld vooral bij PSV zelf uiteraard, maar de scheids was om te janken (komt je GIF wel weer van pas).

Als we dan toch gaan huilen, heb de 2de helft ook meerdere overtredingen van PSV-kant gezien die meer waard waren dan hoe ze bestraft werden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Video referee heeft ook veel nut, 2 momenten waarbij je het kan en moet gebruiken. Vooral bij de overtreding van Malacia.

Nee. Enkel bij bal over de doellijn ja/nee, doelpunt toekennen of afkeuren (en alles wat daaraan vooraf ging, zie Rosheuvel gisteren), directe rode kaart of strafschoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een beetje wantrouwig over de 'blessure' van Romero. Hoe is de medische keuring gedaan? In Florida kan hij ff niet meedoen want hij had beetje last. Dat is een maand geleden. Ook al klinkt het typisch voor onze beunhazen van de medische staf, zit toch te denken aan wat anders. Loop nu maar te gissen, maar doping, drugs, politie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een beetje wantrouwig over de 'blessure' van Romero. Hoe is de medische keuring gedaan? In Florida kan hij ff niet meedoen want hij had beetje last. Dat is een maand geleden. Ook al klinkt het typisch voor onze beunhazen van de medische staf, zit toch te denken aan wat anders. Loop nu maar te gissen, maar doping, drugs, politie?

Denk dat je te ver denkt. Had een terugslag in zijn revalidatie, ik vermoed dat icm nieuw land, nieuwe omgeving, koud weer en een staf die hem rustig wilt laten opbouwen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alledrie. Hij is een dopedealer die niet naar de ten crack commandments van Biggie heeft geluisterd en regel nr 4 heeft overtreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Alleen laatste twintig minuten kunnen zien door achterlijk aanvangstijdstip. Maar begrijp dat ik de eerste zeventig niet terug hoef te kijken @Mouko (d)?[/QUOTE] Het is een wonder dat je 7 punten voor staat op Ajax. Bouw een standbeeld voor Cocu als hij met dit zooitje kampioen wordt. Ik heb van minuut 40 t/m minuut 80 gekeken en heb me weer helemaal kapot geïrriteerd. De driehoek Isi-Schwaab-Hendrix moet voor de opbouw zorgen, dan weet je al genoeg. Ze lijken er een sport van te maken om iedere wedstrijd nog kutter te spelen dan de wedstrijd ervoor. Wat een drama.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom speelt Mauro weer? Zie daar niet veel in tbh.

Edit: Elke tachtig minuten betrokken bij een doelpunt blijkbaar. Ja dat is erg netjes inderdaad. Maar stuk of drie vier keer dom balverlies en blijft maar draaien waardoor er geen tempo in de aanval komt.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom speelt Mauro weer? Zie daar niet veel in tbh.

Edit: Elke tachtig minuten betrokken bij een doelpunt blijkbaar. Ja dat is erg netjes inderdaad. Maar stuk of drie vier keer dom balverlies en blijft maar draaien waardoor er geen tempo in de aanval komt.

Jij bent de enige die niets in Mauro ziet hè :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond rood wat zwaar gestraft maar dat je hier geen 3 punten pakt ligt meer aan Cocu. Komt ie weer met zo'n matige speler als Luckassen aan en dan haal je de middenvelder met een groot aandeel in beide goals eraf. Hendrix en Ramselaar zijn ook al weken aan het prutsen. En Lozano is ook ver gezakt na zijn sterke seizoensstart. Ik zie PSV volgende week niet winnen, zeker niet als van Ginkel er niet bij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites