Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Locadia, was gewoon ontzettend overschat. Mag blij zijn dat die PL clubs veel blinde in de scouting hebben zitten en met geld smijten. 16 miljoen :r wat een bedrag man

Overschat :-D

Bijna iedereen noemt hem maar een beperkte speler en dan ga jij hem 'ontzettend overschat' noemen. Kan zijn dat je hem niet goed vindt maar overschat is hij totaal niet. Persoonlijk vind ik hem onderschat. Maar we zullen zien hoe hij het gaat doen in Engeland.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Tosun ging voor het dubbele naar Everton. Zeker geen jackpot dus.

Tosun heeft lopen schitteren in de CL en zichzelf bewezen in de spits. Locadia had zich eigenlijk nog steeds niet als spits in de basis gespeeld. Kan aan Cocu liggen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben bang dat Tosun het ook moeilijk gaat krijgen, maar die is nog wel een paar klasse beter.

Nee dat ligt niet aan Cocu Marc. Locadio is echt niet zo goed als spits, iig niet voor een club als PSV die in de kleine ruimtes speelt. Hij zet toch niet voor niks de nooit scorende De JOng liever in de spits en Locadia op de flank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima deal voor Locadia imo, heeft veel beperkingen, maar als hij op de juiste manier gebruikt wordt, kan hij zeker van waarde zijn. Maar geld daargelaten vind ik het wel jammer dat hij vertrekt, mooie persoonlijkheid.

Mauro in de basis, leuk. Ik heb er zin an.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar hebben we weer geluk. De Jong scoort nu gelukkig in de laatste secondes maar die gaat de titel voor PSV eerder verspelen met al zijn gemiste kansen. Dat vingertje ook. Idioot.

Wissels ook weer veel te laat door Cocu. Gudmundsson moet sowieso veel meer spelen en Malen had er ook wel in gemogen. Wel leuk dat Mauro startte. Speelde goed.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom startte Pereiro niet op 10?

Hij startte helemaal niet.

De redenen hiervoor staan in onderstaand nieuwsbericht:

https://www.vi.nl/nieuws/cocu-passee...-met-kunstgras

Lozano loopt consequent nog buitenspel na balverlies gisteren als we de bal al weer hebben veroverd. Hij strompelt wat over het veld a la Messi. Als hij die twee kansen nou maakt (of beter nog, de bal afgeeft), dan vergeef ik het hem. Wat een pannenkoek zeg.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar doel je op?

Corner waar de 2-0 uit kwam, was geen corner. Malacia haalt met al geel op zak Arias onderuit, scheids fluit nog geen eens. De Jong geeft Tapia een lichte duw -> geel. Een paar minuten later komt El Ahmadi hard in op Lozano, niets aan de hand. Het zal allemaal wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corner waar de 2-0 uit kwam, was geen corner. Malacia haalt met al geel op zak Arias onderuit, scheids fluit nog geen eens. De Jong geeft Tapia een lichte duw -> geel. Een paar minuten later komt El Ahmadi hard in op Lozano, niets aan de hand. Het zal allemaal wel.

Video referee heeft ook veel nut, 2 momenten waarbij je het kan en moet gebruiken. Vooral bij de overtreding van Malacia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tenor.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lammers is erger dan Pereiro op die plek. Dan creëer je helemaal niks meer

Slechte wissel ja. Net als Van Ginkel brengen voor Ramselaar. Niet dat hij zo lekker in de wedstrijd zat, maar Pereiro man... Waarom heeft die jongen nog zoveel krediet? Ik kan zijn laatste goede wedstrijd me serieus niet herinneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites