himan Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Let op, Leverkusen is weer menselijk, ben nu toch wel benieuwd naar hun bekerfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Fortuna Düsseldorf lijkt hard op weg naar een terugkeer in de Bundesliga. Strijd lijkt al in de heenwedstrijd beslist (?) te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Rode kaart Leverkusen in beker finale wel 1-0 voor. Es geht los! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Iemand die wat zinnigs kan zeggen over Kompany? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 52 minuten geleden zei Thierryvane: Iemand die wat zinnigs kan zeggen over Kompany? Was een prima verdediger bij City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Grote kop, maar draagt een petje langs de lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 1 uur geleden zei Thierryvane: Iemand die wat zinnigs kan zeggen over Kompany? Natuurlijk! Vincent Kompany is een bekende Belgisch voetballer die vooral beroemd werd door zijn succesvolle carrière bij Manchester City en zijn rol in het Belgische nationale team. Hier zijn enkele hoogtepunten van zijn leven en carrière: Vroege Leven en Carrière: Geboren op 10 april 1986 in Ukkel, België. Begon zijn professionele carrière bij Anderlecht, een van de topclubs in België, waar hij al op jonge leeftijd indruk maakte. Manchester City: In 2008 verhuisde hij naar Manchester City, waar hij een sleutelfiguur werd. Diende als aanvoerder en hielp de club om meerdere Premier League-titels te winnen (2012, 2014, 2018, 2019), evenals andere trofeeën zoals de FA Cup en de League Cup. Zijn leiderschap en defensieve kwaliteiten maakten hem tot een van de beste verdedigers van zijn generatie. Belgisch Nationale Team: Speelde vele jaren voor het Belgische nationale team, met deelname aan meerdere grote toernooien zoals het WK en het EK. Was een belangrijke speler in de "Gouden Generatie" van het Belgische voetbal, die België naar een derde plaats leidde op het WK 2018. Blessures en Terugkeer naar Anderlecht: Zijn carrière werd soms gehinderd door blessures, maar hij bleef een cruciale speler voor zijn clubs en land. In 2019 keerde hij terug naar Anderlecht als speler-manager, een rol die hij later aanpaste naar alleen manager. Na het Voetballen: Na zijn actieve carrière als speler bleef hij betrokken bij het voetbal als coach en manager. Zijn leiderschapskwaliteiten en diepgaande kennis van het spel hebben hem een gerespecteerde figuur in de voetbalwereld gemaakt. Vincent Kompany wordt geprezen om zijn professionele houding, leiderschap op en buiten het veld, en zijn bijdrage aan zowel club- als nationaal voetbal. Zijn invloed strekt zich ook uit buiten het veld, waar hij betrokken is bij verschillende maatschappelijke en liefdadigheidsinitiatieven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 1 uur geleden zei Thierryvane: Iemand die wat zinnigs kan zeggen over Kompany? Zolang hij de transfers niet doet, komt het wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: Iemand die wat zinnigs kan zeggen over Kompany? De speelstijl van Kompany vereist topvoetballers. Hij had die spelers in de tweede Engelse divisie, maar niet voor de Premier League. Bij Bayern daarentegen zou zijn aanpak beter kunnen passen en het team kunnen helpen weer succesvol te worden in de nationale competitie, maar ook Europees. Kompany geeft de voorkeur aan een 4-2-3-1 systeem. Dit is hetzelfde systeem dat al jaren in München wordt gehanteerd, dacht ik toch. Hij spreekt vloeiend Duits, en zijn ervaring in topcompetities maken hem een zeer interessante kandidaat. Ook de ervaring onder Pep Guardiola is een argument in zijn voordeel. Om nog maar te zwijgen over zijn gigantisch voetbalbrein. Volgens mij zou het zomaar een match made in heaven kunnen zijn. 27 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Crazy Bundesliga degradatie play-offs all-over again . Düsseldorf wint bij Bochum met 0-3. Bijna gepromoveerd dus.. Staat Bochum nu met 0-3 voor in de return in Düsseldorf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Bochum heeft goed gekeken naar Leverkusen, uitstekende jinx @Michaelinho*. @Rogier. en ik verwelkomen je in onze club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei En zo ben ik plots Bayern fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Kompany heeft als trainer toch helemaal niks gepresteerd? Bij Anderlecht hadden ze die mislukte constructie toch en met Burnley net gedegradeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 7 minuten geleden zei Chiemel: Kompany heeft als trainer toch helemaal niks gepresteerd? Bij Anderlecht hadden ze die mislukte constructie toch en met Burnley net gedegradeerd? Met Burnley ook gepromoveerd, natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 12 minuten geleden zei Chiemel: Kompany heeft als trainer toch helemaal niks gepresteerd? Bij Anderlecht hadden ze die mislukte constructie toch en met Burnley net gedegradeerd? Hij heeft een visie en genoeg voetbalverstand, en nu hij de spelers krijgt die technisch en fysiek sterk genoeg zijn om zijn ideeën te kunnen omzetten in zijn speelstijl, kan het wel matchen in Bayern. 29 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 1 uur geleden zei PJHoutman: Met Burnley ook gepromoveerd, natuurlijk. Heel overtuigend gepromoveerd zelfs dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei +1 Bayernfan vanaf nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 3 uur geleden zei Bogatyr: En zo ben ik plots Bayern fan. 1 uur geleden zei Lensherr: +1 Bayernfan vanaf nu. Meer activiteit in dit topic kan ik alleen maar toejuichen. Dat jullie de verkeerde club aanmoedigen zie ik dan maar even door de vingers . De Bundesliga is prachtig jongens! 3 uur geleden zei Bogatyr: Hij heeft een visie en genoeg voetbalverstand, en nu hij de spelers krijgt die technisch en fysiek sterk genoeg zijn om zijn ideeën te kunnen omzetten in zijn speelstijl, kan het wel matchen in Bayern. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Bij Anderlecht werkte het niet geloof ik? Wel een andere fase waarin Anderlecht toen verkeerde ook dacht ik. Championship seizoen bij Burnley was bizar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 51 minuten geleden zei Michaelinho*: Meer activiteit in dit topic kan ik alleen maar toejuichen. Dat jullie de verkeerde club aanmoedigen zie ik dan maar even door de vingers . De Bundesliga is prachtig jongens! Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Bij Anderlecht werkte het niet geloof ik? Wel een andere fase waarin Anderlecht toen verkeerde ook dacht ik. Championship seizoen bij Burnley was bizar goed. Ik denk dat mensen het slecht vinden omdat Anderlecht een grote naam is. De club zat diep in de schulden en met veel minder materiaal deed hij het als "koppige" beginnende coach even goed als de huidige coach. Er zat een duidelijke voetballende visie in, bracht veel jeugd. Als hij die voetbalfilosofie kan overbrengen op uitstekend spelersmateriaal kan dit wel eens een sterk Bayern worden. Alleen is het afwachten wat hij op transfergebied gaat doen. Kan me niet voorstellen dat er één Jupiler Pro League speler is die momenteel kan meedoen binnen Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 3 minuten geleden zei Lensherr: Ik denk dat mensen het slecht vinden omdat Anderlecht een grote naam is. De club zat diep in de schulden en met veel minder materiaal deed hij het als "koppige" beginnende coach even goed als de huidige coach. Er zat een duidelijke voetballende visie in, bracht veel jeugd. Als hij die voetbalfilosofie kan overbrengen op uitstekend spelersmateriaal kan dit wel eens een sterk Bayern worden. Alleen is het afwachten wat hij op transfergebied gaat doen. Kan me niet voorstellen dat er één Jupiler Pro League speler is die momenteel kan meedoen binnen Bayern. Misschien zo’n Nusa halen? Met het oog op de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Zojuist zei Michaelinho*: Misschien zo’n Nusa halen? Met het oog op de toekomst. Het zou zomaar kunnen. Denk dat hij vooral Bakayoko gaat aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 8 minuten geleden zei Lensherr: Het zou zomaar kunnen. Denk dat hij vooral Bakayoko gaat aantrekken. Voor een miljoen of 75 zou lekker zijn (Aad de Mos riep dit ergens als minimale prijs, niet serieus nemen dus dit.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni @Thierryvane @Bogatyr @Lensherr Als Kompany van dit soort persconferenties blijft geven dan gaat zijn likeability natuurlijk wel stijgen https://www.instagram.com/reel/C7ln3EPNQzd/?igsh=MWtrZTJnN2ZybThiNA== Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Ik koop eigenlijk alleen nog maar shirts van Ajax, maar als dit daadwerkelijk gaat gebeuren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik koop eigenlijk alleen nog maar shirts van Ajax, maar als dit daadwerkelijk gaat gebeuren... Jammer dat het op dit shirt gaat zijn dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten