Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Duits voetbal

vinnypassy

Recommended Posts

30 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik zie ze wel aankloppen bij Stuttgart voor Sebastian Hoeneß als het zo door blijft gaan.

Zijn oom zal nog wel even een goed woordje voor hem kunnen doen. Die zal nog steeds genoeg invloed hebben. Los daarvan lijkt Hoeneß me ook absoluut geen verkeerde keuze. Hij speelt echt leuk voetbal met Stuttgart.

• Like 1

20 minuten geleden zei Jotew:

Bizar ook weer dat uitvak van St. Pauli uit bij HSV! Nergens is de sfeer zoals in Duitsland. Bij winst is Pauli zeker van promotie naar de Bundesliga 

Fucking irritant dat viaplay geen timer in beeld heeft

16 minuten geleden zei Beppu:

Fucking irritant dat viaplay geen timer in beeld heeft

Ik schakelde in de rust in, ik heb ook 5 minuten zitten kijken van: "noh komt die tijd en tussenstand nog in beeld?"

Maarja, nou is ook zo'n beetje alles kut aan Viaplay :) 

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

Op dit moment zit het commentaar van Dortmund achter de wedstrijd Stuttgart - Bayern.

Ik dacht al, de achtergrond geluiden van Dortmund - Augsburg stroken niet met wat ik zie, alleen de commentator strookt met de beelden. Wat een onkunde ook weer..

23 minuten geleden zei Jotew:

Ik dacht al, de achtergrond geluiden van Dortmund - Augsburg stroken niet met wat ik zie, alleen de commentator strookt met de beelden. Wat een onkunde ook weer..

Oh bij Bayern was het na 1 minuut ofzo al geregeld. Toen knalde Koert gewoon door de speakers hier

2 uur geleden zei Thierryvane:

Dan denk je dat dit seizoen niet slechter kon. Volgend seizoen beginnen ze in München ook met een fikse achterstand. Wat een lelijk thuisshirt.

Afbeelding

Pff zelfs op een thuisshirt al het logo verkrachten door het mee te laten kleuren is wel echt een schande

• Like 1

19 uur geleden zei Beppu:

Union Berlin gaat nog playoffs om degradatie spelen straks.. van Champions League naar mogelijk degradatie in een jaar

Mainz krijgt nog Dortmund en Wolfsburg, die zie ik ze beide ook niet winnen. Union krijgt nog Koln en Freiburg, waarbij laatst genoemde ook wel een nederlaag zal worden.

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Tim' Met de huidige (tussen)standen maakt Werder zowaar nog kans op Europees voetbal in de laatste speelronde. Het zou ze gegund zijn 

Ik zeg daar geen nee tegen, maar een paar weken geleden zou niemand gezegd hebben dat die kans er nog is. Wat een flipperkast is de Bundesliga toch ook af en toe :D

• Like 1

59 minuten geleden zei Tim':

Ik zeg daar geen nee tegen, maar een paar weken geleden zou niemand gezegd hebben dat die kans er nog is. Wat een flipperkast is de Bundesliga toch ook af en toe

Gejynxt… sorry :mmm:

Köln trouwens met een zieke comeback om kans te blijven maken op lijfsbehoud :D. Daarmee Union wel verder in de problemen. 

• Like 1