Tim' Gepost May 2 Share Gepost May 2 30 minuten geleden zei Thierryvane: Ik zie ze wel aankloppen bij Stuttgart voor Sebastian Hoeneß als het zo door blijft gaan. Zijn oom zal nog wel even een goed woordje voor hem kunnen doen. Die zal nog steeds genoeg invloed hebben. Los daarvan lijkt Hoeneß me ook absoluut geen verkeerde keuze. Hij speelt echt leuk voetbal met Stuttgart. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 2 Share Gepost May 2 Stuttgart inmiddels verzekerd van de Champions League! Goed seizoen draaien ze daar zeg, dus wel logisch als er interesse komt in de trainer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 3 Share Gepost May 3 De Zerbi lijkt me ook heel geil bij Bayern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost May 3 Share Gepost May 3 Sabrina Wittmann is de nieuwe hoofdtrainer van FC Ingolstad, waarmee ze de eerste vrouw is in Duitsland die die positie inneemt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 3 Share Gepost May 3 Bizar ook weer dat uitvak van St. Pauli uit bij HSV! Nergens is de sfeer zoals in Duitsland. Bij winst is Pauli zeker van promotie naar de Bundesliga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 3 Share Gepost May 3 20 minuten geleden zei Jotew: Bizar ook weer dat uitvak van St. Pauli uit bij HSV! Nergens is de sfeer zoals in Duitsland. Bij winst is Pauli zeker van promotie naar de Bundesliga Fucking irritant dat viaplay geen timer in beeld heeft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 3 Share Gepost May 3 16 minuten geleden zei Beppu: Fucking irritant dat viaplay geen timer in beeld heeft Ik schakelde in de rust in, ik heb ook 5 minuten zitten kijken van: "noh komt die tijd en tussenstand nog in beeld?" Maarja, nou is ook zo'n beetje alles kut aan Viaplay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 4 Share Gepost May 4 19 uur geleden zei Jotew: Maarja, nou is ook zo'n beetje alles kut aan Viaplay Op dit moment zit het commentaar van Dortmund achter de wedstrijd Stuttgart - Bayern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 4 Share Gepost May 4 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Op dit moment zit het commentaar van Dortmund achter de wedstrijd Stuttgart - Bayern. Ik dacht al, de achtergrond geluiden van Dortmund - Augsburg stroken niet met wat ik zie, alleen de commentator strookt met de beelden. Wat een onkunde ook weer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 4 Share Gepost May 4 Lijkt inmiddels weer te kloppen, en dat na 20 minuten.. Chapeau Viaplay. Wat een waardeloze kutzender Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 4 Share Gepost May 4 23 minuten geleden zei Jotew: Ik dacht al, de achtergrond geluiden van Dortmund - Augsburg stroken niet met wat ik zie, alleen de commentator strookt met de beelden. Wat een onkunde ook weer.. Oh bij Bayern was het na 1 minuut ofzo al geregeld. Toen knalde Koert gewoon door de speakers hier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 4 Share Gepost May 4 Was de VAR even koffie halen bij dat penalty moment voor de 1-1 bij Stuttgart - Bayern? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 5 Share Gepost May 5 Union Berlin gaat nog playoffs om degradatie spelen straks.. van Champions League naar mogelijk degradatie in een jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 6 Share Gepost May 6 Dan denk je dat dit seizoen niet slechter kon. Volgend seizoen beginnen ze in München ook met een fikse achterstand. Wat een lelijk thuisshirt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 6 Share Gepost May 6 2 uur geleden zei Thierryvane: Dan denk je dat dit seizoen niet slechter kon. Volgend seizoen beginnen ze in München ook met een fikse achterstand. Wat een lelijk thuisshirt. Pff zelfs op een thuisshirt al het logo verkrachten door het mee te laten kleuren is wel echt een schande 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 6 Share Gepost May 6 19 uur geleden zei Beppu: Union Berlin gaat nog playoffs om degradatie spelen straks.. van Champions League naar mogelijk degradatie in een jaar Mainz krijgt nog Dortmund en Wolfsburg, die zie ik ze beide ook niet winnen. Union krijgt nog Koln en Freiburg, waarbij laatst genoemde ook wel een nederlaag zal worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost May 11 Share Gepost May 11 HSV mag weer een seizoen blijven in de 2.Bundesliga, na de nederlaag gisteren tegen Paderborn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 11 Share Gepost May 11 41 minuten geleden zei FMNOOB: HSV mag weer een seizoen blijven in de 2.Bundesliga, na de nederlaag gisteren tegen Paderborn. Begint echt een beetje een neverending story te worden daar ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 11 Share Gepost May 11 (edited) Extra zuur als St. Pauli wel promoveert. Dat is nog niet zeker, maar die staan er verdomd goed voor. Dat doelpunt van Paderborn kwam trouwens van Koentje Kostons Edited May 11 by Nom de Guerre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 11 Share Gepost May 11 @Tim' Met de huidige (tussen)standen maakt Werder zowaar nog kans op Europees voetbal in de laatste speelronde. Het zou ze gegund zijn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 11 Share Gepost May 11 2 minuten geleden zei Michaelinho*: @Tim' Met de huidige (tussen)standen maakt Werder zowaar nog kans op Europees voetbal in de laatste speelronde. Het zou ze gegund zijn Ik zeg daar geen nee tegen, maar een paar weken geleden zou niemand gezegd hebben dat die kans er nog is. Wat een flipperkast is de Bundesliga toch ook af en toe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 11 Share Gepost May 11 Dacht het laatste kwartiertje van Köln - Union op te zetten. Absolute WAHNSINNNNN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 11 Share Gepost May 11 Zie de tussenstand net inderdaad, gemiste kans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 11 Share Gepost May 11 59 minuten geleden zei Tim': Ik zeg daar geen nee tegen, maar een paar weken geleden zou niemand gezegd hebben dat die kans er nog is. Wat een flipperkast is de Bundesliga toch ook af en toe Gejynxt… sorry Köln trouwens met een zieke comeback om kans te blijven maken op lijfsbehoud . Daarmee Union wel verder in de problemen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 11 Share Gepost May 11 Dortmund is Mainz even een handje aan het helpen . Die nemen energie sparen voor de CL finale wel heel letterlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts