Jump to content
Doe mee met de jubileumeditie van het MU Worldvisionsongfestival! ×

Duits voetbal

vinnypassy

Recommended Posts

19 uur geleden zei Kyrill:

@JotewFullkrug was toch zo'n matige spits? 11 goals en 8 assists in 22 Bundesliga duels 1 goal en 2 assists in 7 CL duels en vanavond ook tegen Nederland gescoord... 🤔

En 7 interland goals in 6 vriendschappelijke duels met Duitsland... 

Heb nooit gezegd dat het een matige spits is. Heb gezegd dat een spits als Fullkrug niet het niveau moet zijn wat een grote club als Dortmund na moet streven. Dat hij er dan nu een paar in trapt doet daar niks aan af.

Edited by Jotew
  • Like 1

Potjes van Bayer Leverkusen zijn gegarandeerd genieten:<. gelijkmaker hangt in de lucht.

Prima assist van Weghorst overigens bij de 0-1.

Edit: je zag het aankomen hé. Geweldig weer! Wat een team joh. Ben helemaal fan.

Edited by Beppu
  • Like 2

17 minuten geleden zei Jotew:

Bij de huidige standen staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten los 

Ondertussen 3-2 voor Heidenheim. Leverkusen kan bij deze standen volgrnde al kampioen worden.

Jammer dat Dortmund en Stuttgart zo tegen elkaar spelen. Zou het wel mooi vinden als Bayern de komende weken volledig door het ijs zakt en nog moet vrezen voor die CL plek. Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me.

14 minuten geleden zei Beppu:

Ondertussen 3-2 voor Heidenheim. Leverkusen kan bij deze standen volgrnde al kampioen worden.

Jammer dat Dortmund en Stuttgart zo tegen elkaar spelen. Zou het wel mooi vinden als Bayern de komende weken volledig door het ijs zakt en nog moet vrezen voor die CL plek. Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me.

Bayer Leverkusen doet het natuurlijk geweldig, maar dit seizoen is ook typerend voor de zwakte van Bayern en Dortmund. Wel ontzettend leuk voor Alonso dit! Kan zomaar eens de dubbel worden dit jaar :checkit:

49 minuten geleden zei Jotew:

Bij de huidige standen staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten los :classic_blink:

Make that 16 :D. Het seizoen van Leverkusen is uitzonderlijk, maar wat Bayern dit jaar aan het doen is ook bizar zeg. Heb denk ik nog nooit zo’n instabiel Bayern gezien.

• Like 1

1 uur geleden zei Jotew:

Bayer Leverkusen doet het natuurlijk geweldig, maar dit seizoen is ook typerend voor de zwakte van Bayern en Dortmund. Wel ontzettend leuk voor Alonso dit! Kan zomaar eens de dubbel worden dit jaar :checkit:

Vind ik wel meevallen. Leverkusen heeft slechts acht verliespunten. Daar word je in elk ander seizoen kampioen mee denk ik.