Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy

Recommended Posts

23 minuten geleden zei Jotew:

Ik dacht al, de achtergrond geluiden van Dortmund - Augsburg stroken niet met wat ik zie, alleen de commentator strookt met de beelden. Wat een onkunde ook weer..

Oh bij Bayern was het na 1 minuut ofzo al geregeld. Toen knalde Koert gewoon door de speakers hier

2 uur geleden zei Thierryvane:

Dan denk je dat dit seizoen niet slechter kon. Volgend seizoen beginnen ze in München ook met een fikse achterstand. Wat een lelijk thuisshirt.

Afbeelding

Pff zelfs op een thuisshirt al het logo verkrachten door het mee te laten kleuren is wel echt een schande

19 uur geleden zei Beppu:

Union Berlin gaat nog playoffs om degradatie spelen straks.. van Champions League naar mogelijk degradatie in een jaar

Mainz krijgt nog Dortmund en Wolfsburg, die zie ik ze beide ook niet winnen. Union krijgt nog Koln en Freiburg, waarbij laatst genoemde ook wel een nederlaag zal worden.

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Tim' Met de huidige (tussen)standen maakt Werder zowaar nog kans op Europees voetbal in de laatste speelronde. Het zou ze gegund zijn 

Ik zeg daar geen nee tegen, maar een paar weken geleden zou niemand gezegd hebben dat die kans er nog is. Wat een flipperkast is de Bundesliga toch ook af en toe :D

59 minuten geleden zei Tim':

Ik zeg daar geen nee tegen, maar een paar weken geleden zou niemand gezegd hebben dat die kans er nog is. Wat een flipperkast is de Bundesliga toch ook af en toe

Gejynxt… sorry :mmm:

Köln trouwens met een zieke comeback om kans te blijven maken op lijfsbehoud :D. Daarmee Union wel verder in de problemen. 

Op 2-5-2024 om 16:23 zei Michaelinho*:

@Thierryvane Na Xabi Alonso, Nagelsmann bedankt nu ook Rangnick voor Bayern. Toch ook een nieuw ervaring voor Bayern, dat trainers niet meer staan te trappelen om daar aan de gang te gaan. 

Wie denk jij dat het uiteindelijk wordt? 

Gerucht dat Tuchel misschien toch blijft na de zoveelste afzegging. Wát. Een. Nachtmerrie.

1 uur geleden zei Thierryvane:

Gerucht dat Tuchel misschien toch blijft na de zoveelste afzegging. Wát. Een. Nachtmerrie.

Dat zou ook echt heel bizar zijn. Zou ik overigens als Tuchel ook voor bedanken, maar oké. Wel een bizarre positie voor Bayern dat er zoveel coaches afhaken. Hoorde nog wel iets over Flick? En dat hij behoorlijk was eisen gesteld had. 

Op 14-5-2024 om 16:13 zei Michaelinho*:

Dat zou ook echt heel bizar zijn. Zou ik overigens als Tuchel ook voor bedanken, maar oké. Wel een bizarre positie voor Bayern dat er zoveel coaches afhaken. Hoorde nog wel iets over Flick? En dat hij behoorlijk was eisen gesteld had. 

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Schijnen nogal wat spelers achter hem te staan. 

Ik snap ook niet dat die voor Spurs spelers als Dier en Kane is gegaan, die winnen nog minder prijzen dan Arsenal spelers;c

Gepost (edited)
45 minuten geleden zei Thierryvane:

Echt bizar dit. Zelfs als hij blijft is dit gedoemd om te mislukken. Een paar slechte resultaten volgend seizoen en je bent weer terug bij af. Want dan zijn de supporters net zo snel weer ontevreden als daarvoor en voor de spelers geldt waarschijnlijk hetzelfde. 

Het zegt ook wel iets over de status van de club als zoveel trainers afzeggen. Waar vroeger iedereen (ja, ik chargeer) ja zou zeggen tegen Bayern is dat nu echt totaal omgekeerd. Niet heel gek ook als je ziet hoe de laatste paar trainers daar behandeld zijn. En hoe het rommelt in bestuur/directie. 

Edited by Michaelinho*