Root Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Dat Uruguay, ongekend. Op één na beste centrum van de wereld en er dan zo afgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Die Cavani heeft naar 't schijnt ook wat gemist zeg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Prachtig hoor _O_. Bedankt Vinotinto voor het uitschakelen van die doorgesnoven mafkezen. Heerlijk :-D. Zoals Simon al zei, krijg je nu niet één of ander achterlijk gevecht met die gasten waar er dan 4 vanaf horen te gaan, maar al die lui mogen blijven staan. Vind dat juist wel leuk zo'n gevecht, past wel bij het toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Vind dat juist wel leuk zo'n gevecht, past wel bij het toernooi. Voor het voetbal hoef je in ieder geval niet te kijken :D Wat een drama dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Zonder thuisvoordeel en scheidsrechters op hun hand is dat Chili ook weinig he Je zei wat? :D En dan roept er hier nog een dat het een goede beslissing was ook. Dan ben je lekker objectief bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Je mag me ook gewoon bij mijn naam noemen hoor. Verder vond ik het een terechte beslissing als je ziet waar zijn elleboog komt, maar goed, mijn mening en die zal misschien dan niet objectief zijn. Het zou ook objectief van jullie kant zijn als jullie daadwerkelijk een wedstrijd bekijken ipv meteen te oordelen. Niet alleen jij Jan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Zal je de volgende keer mentionen dan. Waarom moet ik een hele wedstrijd bekijken om te beoordelen of een penalty terecht is of niet? Het moment zelf is dan toch genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Je mag me ook gewoon bij mijn naam noemen hoor. Verder vond ik het een terechte beslissing als je ziet waar zijn elleboog komt, maar goed, mijn mening en die zal misschien dan niet objectief zijn. Het zou ook objectief van jullie kant zijn als jullie daadwerkelijk een wedstrijd bekijken ipv meteen te oordelen. Niet alleen jij Jan. Idd, vond het ook een terechte pingel toen ik m vanmorgen op fox voorbij zag komen. Hij probeert m achter z'n rug te krijgen, maar t lukt m niet op tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Kijk alleen iedere ochtend de samenvattingen, maar wat een pareltjes van doelpunten vallen er iedere nacht. Die van Venegas ook weer vannacht :< Lekker voor Colombia dat ze die groepswinst nog aan de VS kwijtraken, met hun B-team. Benieuwd naar de uitkomst in poule B vannacht, die Brazilianen zullen een Colombia op volle oorlogssterkte toch graag willen vermijden lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Kijk alleen iedere ochtend de samenvattingen, maar wat een pareltjes van doelpunten vallen er iedere nacht. Die van Venegas ook weer vannacht :< Lekker voor Colombia dat ze die groepswinst nog aan de VS kwijtraken, met hun B-team. Benieuwd naar de uitkomst in poule B vannacht, die Brazilianen zullen een Colombia op volle oorlogssterkte toch graag willen vermijden lijkt me. Dat kunnen ze niet meer eigenlijk Als ze winnen of gelijkspelen (door hun goede doelsaldo) zijn ze altijd groepswinnaar Als ze verliezen liggen ze eruit Dus 2de worden kunnen ze eigenlijk niet :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Tenzij Ecuador niet wint van Haiti maar dat lijkt me sterk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Daar ga ik wel even vanuit ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Zeer leuke wedstrijd tussen Ecuador en Haïti. Ofjah het is vooral de eerst genoemde ploeg die bezig is er zoveel mogelijk te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Brazilië uit de Copa na een handsbalgoal, ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Die mafklapper van een Dunga kan er ook niet zoveel van he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Peru :love: Baal nu wel dat ik niet heb gekeken vannacht zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Goh, Brazilië heeft een keer het geluk niet aan hun zijde. Prachtig. Wat zijn ze overigens afgegleden en dat al voor langere periode. Op het WK was het al niet heel goed, maar kwamen ze er met "mazzel" doorheen. Vorig jaar op de Copa in Chile van Paraguay verloren in de kwartfinale en nu gewoon in de groepsfase al. Daar waar ze van Ecuador hadden moeten verliezen en zonder die goal van Peru ook gelijk hadden gespeeld. Pele krijgt nog een hartaanval van dit Brazilië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Dat Brazilië kan echt niet meer, neem aan dat die Dunga nu ook wordt ontslagen ... tenminste ik hoop het. Benieuwd wie ze dan gaan aanstellen, Scolari weer zeker :mrg:. Nee, dat hele Braziliaanse voetbal is goed rot op dit moment als je het mij vraagt. Ook die selecties altijd, man man man, roep toch gewoon eens de beste spelers op en voornamelijk gebaseerd op kwaliteiten, niet op naam. Diego Alves, Fabinho/Mariano, Thiago Silva, Marquinhos, Marcelo, Casemiro, Allan, Coutinho, Neymar, Firmino, Lucas Zoiets wellicht? Geen idee hoor, maar dit lijkt me beter dan continue met David Luiz en Elias aan te komen. Eigenlijk heeft Brazilië op dit moment verder wel vrij weinig talent zeg, man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Dat Brazilië kan echt niet meer, neem aan dat die Dunga nu ook wordt ontslagen ... tenminste ik hoop het. Benieuwd wie ze dan gaan aanstellen, Scolari weer zeker :mrg:. Nee, dat hele Braziliaanse voetbal is goed rot op dit moment als je het mij vraagt. Ook die selecties altijd, man man man, roep toch gewoon eens de beste spelers op en voornamelijk gebaseerd op kwaliteiten, niet op naam. Diego Alves, Fabinho/Mariano, Thiago Silva, Marquinhos, Marcelo, Casemiro, Allan, Coutinho, Neymar, Firmino, Lucas Zoiets wellicht? Geen idee hoor, maar dit lijkt me beter dan continue met David Luiz en Elias aan te komen. Eigenlijk heeft Brazilië op dit moment verder wel vrij weinig talent zeg, man man man. OS komt eraan, een hele zooi spelers werd daarom niet vrijgegeven door de clubs/voor dit toernooi achterwege gelaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 (bewerkt) Allereerst, het niet oproepen van Thiago Silva is een vete tussen hem en Dunga en het ontbreken van Neymar heeft te maken met Barcelona die wilde dat hij maar één toernooi mee ging doen. Verder eens hoor. Ik heb mijn ogen uitgekeken met welke selectie die gasten op de proppen zijn gekomen voor dit toernooi. Ik vind jouw lijstje ook best een leuke selectie. Die is misschien niet beter dan de Argentijnse, maar met een coach met de juiste mentaliteit, kun je heel veel compenseren en is er als Braziliaan veel meer om trots op te zijn dan dit zooitje ongeregeld. Ik heb ook geen idee wie ze nu gaan aanstellen, maar mag toch aannemen dat Dunga er uit vliegt. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; volgens mij valt het wel mee met de spelers die zijn vrijgegeven. Verder de blessure van bijvoorbeeld Douglas Costa, maar ook het thuislaten van aanvallende talenten zoals Gabriel Jesus is weer onbegrijpelijk. 13 juni 2016 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Hopelijk een lekker moment om Dunga en ook Tabarez te ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Goh, durft Dunga zijn bek nu wel open te trekken hoor :r. "hoe is het mogelijk om met zoveel technologie zo'n grote fout toe te staan".. Klopt natuurlijk wel, maar dan was de wedstrijd tegen Ecuador met 1-0 verloren en de wedstrijd tegen Peru met 0-0 geëindigd. Dan waren die 4 punten ook niet genoeg geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Allereerst, het niet oproepen van Thiago Silva is een vete tussen hem en Dunga en het ontbreken van Neymar heeft te maken met Barcelona die wilde dat hij maar één toernooi mee ging doen. Verder eens hoor. Ik heb mijn ogen uitgekeken met welke selectie die gasten op de proppen zijn gekomen voor dit toernooi. Ik vind jouw lijstje ook best een leuke selectie. Die is misschien niet beter dan de Argentijnse, maar met een coach met de juiste mentaliteit, kun je heel veel compenseren en is er als Braziliaan veel meer om trots op te zijn dan dit zooitje ongeregeld. Ik heb ook geen idee wie ze nu gaan aanstellen, maar mag toch aannemen dat Dunga er uit vliegt. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; volgens mij valt het wel mee met de spelers die zijn vrijgegeven. Verder de blessure van bijvoorbeeld Douglas Costa, maar ook het thuislaten van aanvallende talenten zoals Gabriel Jesus is weer onbegrijpelijk. Barcelona heeft daarin toch niets te beslissen? Als Neymar twee keer wordt opgeroepen, wat gaan zij er aan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Barcelona heeft daarin toch niets te beslissen? Als Neymar twee keer wordt opgeroepen, wat gaan zij er aan doen? Spelers staan onder contract bij een club en mogen bepalen of ze voor hun land uit mogen komen, onder de 23 is het verplicht om spelers af te staan. Tenminste dat is zo voor de Olympische spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Copa America was verplicht om spelers aan af te staan, OS niet. Maar Neymar wilde liever op de OS spelen en Barça maakte het niet uit zo lang ie maar niet op beide toernooien zou spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten