Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Copa América [2021]

Hansje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Prachtig hoor _O_. Bedankt Vinotinto voor het uitschakelen van die doorgesnoven mafkezen. Heerlijk :-D. Zoals Simon al zei, krijg je nu niet één of ander achterlijk gevecht met die gasten waar er dan 4 vanaf horen te gaan, maar al die lui mogen blijven staan.

Vind dat juist wel leuk zo'n gevecht, past wel bij het toernooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag me ook gewoon bij mijn naam noemen hoor.

Verder vond ik het een terechte beslissing als je ziet waar zijn elleboog komt, maar goed, mijn mening en die zal misschien dan niet objectief zijn. Het zou ook objectief van jullie kant zijn als jullie daadwerkelijk een wedstrijd bekijken ipv meteen te oordelen. Niet alleen jij Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag me ook gewoon bij mijn naam noemen hoor.

Verder vond ik het een terechte beslissing als je ziet waar zijn elleboog komt, maar goed, mijn mening en die zal misschien dan niet objectief zijn. Het zou ook objectief van jullie kant zijn als jullie daadwerkelijk een wedstrijd bekijken ipv meteen te oordelen. Niet alleen jij Jan.

Idd, vond het ook een terechte pingel toen ik m vanmorgen op fox voorbij zag komen. Hij probeert m achter z'n rug te krijgen, maar t lukt m niet op tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk alleen iedere ochtend de samenvattingen, maar wat een pareltjes van doelpunten vallen er iedere nacht. Die van Venegas ook weer vannacht :<

Lekker voor Colombia dat ze die groepswinst nog aan de VS kwijtraken, met hun B-team. Benieuwd naar de uitkomst in poule B vannacht, die Brazilianen zullen een Colombia op volle oorlogssterkte toch graag willen vermijden lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk alleen iedere ochtend de samenvattingen, maar wat een pareltjes van doelpunten vallen er iedere nacht. Die van Venegas ook weer vannacht :<

Lekker voor Colombia dat ze die groepswinst nog aan de VS kwijtraken, met hun B-team. Benieuwd naar de uitkomst in poule B vannacht, die Brazilianen zullen een Colombia op volle oorlogssterkte toch graag willen vermijden lijkt me.

Dat kunnen ze niet meer eigenlijk

Als ze winnen of gelijkspelen (door hun goede doelsaldo) zijn ze altijd groepswinnaar

Als ze verliezen liggen ze eruit

Dus 2de worden kunnen ze eigenlijk niet :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Brazilië heeft een keer het geluk niet aan hun zijde. Prachtig. Wat zijn ze overigens afgegleden en dat al voor langere periode. Op het WK was het al niet heel goed, maar kwamen ze er met "mazzel" doorheen. Vorig jaar op de Copa in Chile van Paraguay verloren in de kwartfinale en nu gewoon in de groepsfase al. Daar waar ze van Ecuador hadden moeten verliezen en zonder die goal van Peru ook gelijk hadden gespeeld. Pele krijgt nog een hartaanval van dit Brazilië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Brazilië kan echt niet meer, neem aan dat die Dunga nu ook wordt ontslagen ... tenminste ik hoop het. Benieuwd wie ze dan gaan aanstellen, Scolari weer zeker :mrg:. Nee, dat hele Braziliaanse voetbal is goed rot op dit moment als je het mij vraagt. Ook die selecties altijd, man man man, roep toch gewoon eens de beste spelers op en voornamelijk gebaseerd op kwaliteiten, niet op naam.

Diego Alves, Fabinho/Mariano, Thiago Silva, Marquinhos, Marcelo, Casemiro, Allan, Coutinho, Neymar, Firmino, Lucas

Zoiets wellicht? Geen idee hoor, maar dit lijkt me beter dan continue met David Luiz en Elias aan te komen. Eigenlijk heeft Brazilië op dit moment verder wel vrij weinig talent zeg, man man man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Brazilië kan echt niet meer, neem aan dat die Dunga nu ook wordt ontslagen ... tenminste ik hoop het. Benieuwd wie ze dan gaan aanstellen, Scolari weer zeker :mrg:. Nee, dat hele Braziliaanse voetbal is goed rot op dit moment als je het mij vraagt. Ook die selecties altijd, man man man, roep toch gewoon eens de beste spelers op en voornamelijk gebaseerd op kwaliteiten, niet op naam.

Diego Alves, Fabinho/Mariano, Thiago Silva, Marquinhos, Marcelo, Casemiro, Allan, Coutinho, Neymar, Firmino, Lucas

Zoiets wellicht? Geen idee hoor, maar dit lijkt me beter dan continue met David Luiz en Elias aan te komen. Eigenlijk heeft Brazilië op dit moment verder wel vrij weinig talent zeg, man man man.

OS komt eraan, een hele zooi spelers werd daarom niet vrijgegeven door de clubs/voor dit toernooi achterwege gelaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst, het niet oproepen van Thiago Silva is een vete tussen hem en Dunga en het ontbreken van Neymar heeft te maken met Barcelona die wilde dat hij maar één toernooi mee ging doen. Verder eens hoor.

Ik heb mijn ogen uitgekeken met welke selectie die gasten op de proppen zijn gekomen voor dit toernooi. Ik vind jouw lijstje ook best een leuke selectie. Die is misschien niet beter dan de Argentijnse, maar met een coach met de juiste mentaliteit, kun je heel veel compenseren en is er als Braziliaan veel meer om trots op te zijn dan dit zooitje ongeregeld. Ik heb ook geen idee wie ze nu gaan aanstellen, maar mag toch aannemen dat Dunga er uit vliegt.

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; volgens mij valt het wel mee met de spelers die zijn vrijgegeven. Verder de blessure van bijvoorbeeld Douglas Costa, maar ook het thuislaten van aanvallende talenten zoals Gabriel Jesus is weer onbegrijpelijk.

bewerkt door Montass
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, durft Dunga zijn bek nu wel open te trekken hoor :r. "hoe is het mogelijk om met zoveel technologie zo'n grote fout toe te staan".. Klopt natuurlijk wel, maar dan was de wedstrijd tegen Ecuador met 1-0 verloren en de wedstrijd tegen Peru met 0-0 geëindigd. Dan waren die 4 punten ook niet genoeg geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst, het niet oproepen van Thiago Silva is een vete tussen hem en Dunga en het ontbreken van Neymar heeft te maken met Barcelona die wilde dat hij maar één toernooi mee ging doen. Verder eens hoor.

Ik heb mijn ogen uitgekeken met welke selectie die gasten op de proppen zijn gekomen voor dit toernooi. Ik vind jouw lijstje ook best een leuke selectie. Die is misschien niet beter dan de Argentijnse, maar met een coach met de juiste mentaliteit, kun je heel veel compenseren en is er als Braziliaan veel meer om trots op te zijn dan dit zooitje ongeregeld. Ik heb ook geen idee wie ze nu gaan aanstellen, maar mag toch aannemen dat Dunga er uit vliegt.

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; volgens mij valt het wel mee met de spelers die zijn vrijgegeven. Verder de blessure van bijvoorbeeld Douglas Costa, maar ook het thuislaten van aanvallende talenten zoals Gabriel Jesus is weer onbegrijpelijk.

Barcelona heeft daarin toch niets te beslissen? Als Neymar twee keer wordt opgeroepen, wat gaan zij er aan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barcelona heeft daarin toch niets te beslissen? Als Neymar twee keer wordt opgeroepen, wat gaan zij er aan doen?

Spelers staan onder contract bij een club en mogen bepalen of ze voor hun land uit mogen komen, onder de 23 is het verplicht om spelers af te staan. Tenminste dat is zo voor de Olympische spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites