Kloppie Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Intro is heerlijk en de tekst is goed zoals Kyrill zegt. Moet er even aan wennen maar mag wel een +1 krijgen. Trouwens erg tof @ Richarð.; Altijd één van de mooiste topics geweest :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Niet onaardig en laten we positief starten +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 -1 , te soft voor mij en niet echt sprankelend ofzo. Ik wil graag ook wel in de mentions. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Leuk initiatief, ik ga me hier ook voor engageren. Lijkt me een ideaal spelletje om nieuwe bands te ontdekken. Dit nummer deed me wat denken aan het Belgische 'Laïs', bende hippiegrieten die ze wat mij betreft publiekelijk mogen opknopen. Terwijl ze daar toch mee bezig zijn mag deze Iris Penning daar gerust bij -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Ik vind het wel heel mooi: klein liedje met een mooie tekst +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Twijfelgevalletje. Het heeft ergens wel wat en geef het dus maar de voordeel van de twijfel: +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 april 2016 Auteur Share Geplaatst 19 april 2016 (bewerkt) Met mijn score van +1 erbij, eindigt Iris Penning op -6. Omdat ze de eerste was, staat ze daarmee dus voorlopig op #1. Benjamine Clementine - Cornerstone Chiemel 7Dc5BQ31iLw Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar [spoiler=Overige Nummers]- [spoiler=Wachtlijst]People You Know - Bigger Things 16rDeAByxAo Niejo101 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here QJBB3q0MDPQ Djordison Eefje de Visser - Scheef 0WXMkk8WURE pecswollenaer Gers Pardoel - Met Mij 1nNBRWYbgLo 007mark Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite G_zY_jSVXSU bas2204 Sam Hunt - Cop Car G4dWlCHKdio Kloppie A Perfect Circle - The Package fn0hy-8vTeE Zeus Ringo Deathstarr - Rip IQ187y5sH3E Yves Joanna Newsom - Leaving the City keke7BGzJPI Keko Thundercat - Them Changes sBM5T4fHucA Justin Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=19686]Bm[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; 19 april 2016 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Aanvankelijk schrok het aparte, erg nasale stemgeluid van deze Michael Kiwanuka-kloon mij af en neigde ik naar een minnetje. Gaandeweg slaagde de zanger er echter in mij mee te nemen in zijn verhaal. Een tweede beluistering heeft mij doen besluiten dat net dat aparte timbre en daarbij de verrassende songstructuur maakt dat dit voor mij een sterke song is. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Kan het niet echt plaatsen, maar mag het wel. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Zou je mij uit de mentions willen halen Rich? Dank u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Mooi opbouwend nummer :P +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Stem trekt me totaal niet, -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Vind het vooral irritant, kan het niet waarderen -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Intro heeft wel erg veel weg van een nummer van Monogrenade. En dat blijft dan voortdurend doortikkelen. Ik mis de dynamiek hierin, iets waar ik toch wel erg veel waarde aan hecht in muziek. Ik voel ook weinig voor de zanger en het komt ietwat geforceerd over. Niet drama, maar 't is het gewoon net niet. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Ben erg gecharmeerd van Benjamin Clementine, en ondanks ik dit niet zijn beste nummer vind, krijgt het toch een dikke +1. Vooral live heeft dit iets unieks, zo'n donker silhouette achter een piano in een rokerige ruimte, waarbij ik zelfs nog een glas whiskey erbij wil nemen om de sfeer er naartoe te zetten. Ben zeer benieuwd naar het volgende werk van deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Ik stoor me mateloos aan de piano. Zijn stem en zang vind ik ook niet echt jedat -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 -1, ik vind die stem en piano echt heel irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Je mag mij ook uit de mentions halen. Zal vast nog wel een aantal keer reageren, maar hoef niet elke keer een mention ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Het is het allemaal (net) niet. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Je mag mij ook uit de mentions halen. Zal vast nog wel een aantal keer reageren, maar hoef niet elke keer een mention. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Vind het zeker niet slecht, maar ook niet geweldig. Stem is prima, accent/dialect vind ik wat minder en ook de piano staat me niet echt aan. Neig toch meer naar een minnetje dan naar een plusje. -1 Sam Hunt - Cop Car G4dWlCHKdio Kloppie [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; held (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Ik wil ook wel uit de mentions Richard ;) Zelfde reden als d'n Christian en Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 april 2016 Auteur Share Geplaatst 19 april 2016 Guriteiten hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Guriteiten hier. Zou ik bij de mentions mogen alsjeblieft? :D Vind het wel een interessant topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 oef, qua song vind ik het sterk, maar het stemgebruik is echt iets waar ik maar moeilijk aan kan wennen. Het laatste maakt het voor mij een -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten