Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=Mijn lijstje]Maak er een afvallijstje van:

Tim: Veel te duidelijk in beeld, zie ik niet als mol.

Annemieke: Hoe vaak hebben we Rop haar al horen aanwijzen als mol? Valt voor mij daardoor af.

Cecile: Zou kunnen aangezien ze amper in beeld is, maar zie er niet zo snel een mol in.

Marjolein: Fouten worden overduidelijk in beeld gebracht en ze is zo opzichtig (sloten, topito verslepen).

Houd ik Taeke, Klaas en Rop over, zet ze voorlopig ook in die volgorde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een nipwitsen bij moltalk af en toe zeg, antwoord met die stenen was bijvoorbeeld 91 ;e

Dat hele moltalk is toch verschrikkelijk. Napraten over een spelprogramma tussen 10 bekende Nederlanders over wie je verdenkt. Nog even en we hebben straks een nabespreking van Nederland in Beweging waarin we de stapjes van Olga en die andere idioot (die opvolger van pedo-Karl) analyseren.

'Die zijstap-terugstap was niet helemaal goed uitgevoerd, het been was niet ontspannen genoeg om het optimaal rendement te halen uit deze oefening'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjolein houdt 1000 euro vast, legt hem terug en neemt vervolgens 500 euro mee? :cab: Dom wijf.

Jammer van Ellie trouwens, puur leedvermaak was dat.

Marjolein ja, later ook met die sloten. Gewoon finaal 1 slot vergeten te proberen. Maar omdat het zo duidelijk in beeld gebracht wordt weet je eigenlijk al zeker dat zij de Mol in ieder geval niet is. Althans, zo werkt het meestal.

Degenen die ik al vanaf het begin op mijn radar heb staan zitten er nog steeds in, so far so good dus. Mijn focus ligt nu voornamelijk op Klaas en Cecile. Van die laatste zie je over het algemeen maar weinig, maar echt iets bijdragen aan de pot doet ze ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een nipwitsen bij moltalk af en toe zeg, antwoord met die stenen was bijvoorbeeld 91 ;e

28... was goed ook volgens de formule ook gewoon met die dominosteden

00,01,02,03,04,05,06,11,12,13,14,15,16,22,23,24,25,26,33,34,35,36,44,45,46,55,56,66

dus 7+6+5+4+3+2+1=28;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28... was goed ook volgens de formule ook gewoon met die dominosteden

00,01,02,03,04,05,06,11,12,13,14,15,16,22,23,24,25,26,33,34,35,36,44,45,46,55,56,66

dus 7+6+5+4+3+2+1=28;)

Vraag was toch (n+1)*(n+2)/2 met n = hoogste aantal ogen op een dominosteen (= 12)?

Edit: Oo, laat maar zitten. Ik ben megadoof. "Hoeveel stenen zitten er in een dominospel". Maar nog steeds, af en toe zit ik echt te luisteren zo van what the fuck denken ze daar ;c Maar het grootste aantal ogen in het spel, wat bij die formule stond, is toch een beetje misleidend. 66 is immers 12 ogen ;)

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig zet ik in op Tim, ik vind eigenlijk dat ze hem heel weinig in beeld brengen en ik heb hem nog helemaal niets goed zien doen behalve 28 roepen. Daarna komen Annemieke en Rop, Dan verder Taeke, maar dan heeft ie wel €2500 in de pot gebracht wat me sterk lijkt. Marjolein zou héél misschien nog kunnen, maar dan zijn de laatste jaren zo erg van hetzelfde type dat ik er niet op hoop. Klaas en Cecile zijn de mol niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites