Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik geloof niet dat Ellie echt zo irritant is als dat ze zich voordoet :P Het is een soort tactiek volgens mij. a la Milouchka (geen idee of het mollig is hoor) Ze is namelijk wel de eerste die bij Airen is om te knuffelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las daar vandaag nog wel een mooie theorie over, met nog wat andere aanwijzingen in de richting van een bepaalde kandidaat.

Die mag je best plaatsen hoor.

Laten we met zijn allen trouwens wel afspreken dat we hints in spoilers plaatsen, aangezien ik eerdere jaren ook wel eens users heb horen zeggen dat ze de hints liever niet lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan m niet meer echt terugvinden, maar deze lijkt er het meest op:

[spoiler=theorie]

Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug. Harpisten zitten altijd achteraan in het orkest. Mogelijk wordt hier dus ook het muziekspel mee bedoeld. (in de theorie die ik had gelezen ging het erom dat hij juist altijd vooraan zit en het orkest achter hem)

Hij had op het eind van aflevering 2 letterlijk het laatste woord. Zelfs na de vooruitblik van volgende week wederom.

En de topito opdracht. Deze vormde een groene driehoek met hierop het de mol logo. De punt zou je kunnen zien als pijl, deze wees rechtstreeks in de richting van remy. Hij stond op de punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet stemmen. Staat dat ik al gestemd heb. :roll:

Kan m niet meer echt terugvinden, maar deze lijkt er het meest op:

[spoiler=theorie]

Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug. Harpisten zitten altijd achteraan in het orkest. Mogelijk wordt hier dus ook het muziekspel mee bedoeld. (in de theorie die ik had gelezen ging het erom dat hij juist altijd vooraan zit en het orkest achter hem)

Hij had op het eind van aflevering 2 letterlijk het laatste woord. Zelfs na de vooruitblik van volgende week wederom.

En de topito opdracht. Deze vormde een groene driehoek met hierop het de mol logo. De punt zou je kunnen zien als pijl, deze wees rechtstreeks in de richting van remy. Hij stond op de punt.

Ik las ook een andere:

[spoiler=theorie]Het laatse woord van die zin is rug. Een rug is ook 1000 euro -> Ellie staat op de briefjes van 1000.

Daarnaast denk ik ook gewoon dat Remy het niet is vanwege die obvious molacties (veters strikken, kruiwagen 2x laten vallen).

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Kan ernstige spoiler zijn][spoiler=Zeker Weten][spoiler=Weet je het echt heel zeker?]Titel aflevering 2: Het laatste woord, Letterlijk.

Hieronder het laatste woord wat er tegen Klaas en Cecile gezegd wordt door de oud Mollen in het Klooster:

Molboek

Oordeel

Legenda

Contra

Focus

Zet alle laatste letters achter elkaar en je hebt KLAAS. --> Het laatste woord, en dan "letterlijk" bedoeld!!!!!

Komt ook nog bij dat de eerste drie letters van de eerste drie woorden MOL spelt.

Dus MOL KLAAS

CF Staat voor is gelijk aan.

Dus eigenlijk staat er Mol is gelijk aan Klaas.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las die ook net, mijn tunnelvisie is in ieder geval ingeschakeld.

En ik weet niet wat meer met de poll aan de hand is, maar volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker. Aantal stemmen klopt niet en ik kan zelf überhaupt niet stemmen. [MENTION=21212]007mark[/MENTION];

3c652c3db06e165f084ba2729f7f8c85.png

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd gedoe om een poll op 0 te zetten na een afvaller. Is al jaren het probleem. In mijn staftijd heb ik er ook een aantal keer mee lopen kloten. Volgens mij moet je iets van een nieuw topic aanmaken, dan die twee samenvoegen en dan hopen dat de poll weg gaat en je kunt een nieuwe aanmaken. Iets in die richting was het in ieder geval. Er is niet een simpel 'reset poll' knopje ofzo. Als je een antwoord weg haalt, slaat heel die poll op hol. Volgens mij had [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; vorig jaar de polls geregeld, dus hij zou vast wel weten hoe dit gefixed moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites