Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sjongejonge zit nu de 2e helft terug te kijken. Die opdracht met dat slepen.

[spoiler=man o man] Gelijk dat rare gedoe weer met "meer mensen vrijspelen". Je zit daar voor jezelf en het geld. Leuk zo'n spel. Ergste is nog dat ze 9/10x in zo'n situatie niet eens aan het mollen zijn.

NEENENENENEEE DIE TAEKE. "7 schermen weggespeeld maar niks verdiend." "Mwa. Ja. Super!"

Taeke was de volgende in de rij, dus niet zo gek dat hij die topito eentje verder wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu voor Annemieke. Concrete aanwijzing: in introductiefilmpje wordt er 2x iets gezegd als ''kijk achter je'' of ''in je rug'' ofzoiets. En Annemieke heeft als enige op de foto (begin aflevering?) haar arm achter haar rug. Mijn vriendin vond dit. #tunnelvisie

Gaat iemand nog eens WIDM organiseren op het forum, of moet ik dat weer doen? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu voor Annemieke. Concrete aanwijzing: in introductiefilmpje wordt er 2x iets gezegd als ''kijk achter je'' of ''in je rug'' ofzoiets. En Annemieke heeft als enige op de foto (begin aflevering?) haar arm achter haar rug. Mijn vriendin vond dit. #tunnelvisie

Gaat iemand nog eens WIDM organiseren op het forum, of moet ik dat weer doen? ;)

Heb t een keer gedaan, gaat flink wat tijd inzitten (merkte ik toen). Maar zeker leuk om mee te doen! ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjongejonge zit nu de 2e helft terug te kijken. Die opdracht met dat slepen.

[spoiler=man o man] Gelijk dat rare gedoe weer met "meer mensen vrijspelen". Je zit daar voor jezelf en het geld. Leuk zo'n spel. Ergste is nog dat ze 9/10x in zo'n situatie niet eens aan het mollen zijn.

NEENENENENEEE DIE TAEKE. "7 schermen weggespeeld maar niks verdiend." "Mwa. Ja. Super!"

Dat was denk ik alleen om zichzelf veilig te spelen, aangezien hij zelf op plek 8 was gezet. Niet meer dan logisch dus. :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=.] Lag hij niet na het geldvlak? Beide vlakken niet gered, dus verklaar even waarom hij zelfs na het mislukken nog zo blij was als hijzelf niet vrijgespeeld was? Als hij voor het geldvlak lag snap ik zn blijheid wel qua vrijgespeeld zijn, maar in dat geval: je bent zelf al klaar dus dan hoef je niet door. Dan baal je wel van het mislopen van het geld lijkt me. Je speelt een spel, het is geen schoolreisje. Dat domme overdreven billenlikken altijd. 'Jeeej we zijn allemaal door joepie!' Nee lul je wil dat er zoveel mogelijk uit gaan. Niet alleen zodat je dichterbij de finale bent, ook het aantal mogelijkheden wordt verminderd.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ongemakken van MisterX schat ik net iets minder waardevol in dan de ongemakken van de mensen die de aflevering om één of andere reden nog niet hebben gezien en dit niet willen lezen. Het niet kunnen lezen op je mobiel is gemakkelijk 'ongedaan' te maken door het thuis lekker te openen. Als iemand het al gelezen heeft is dat moeilijk te 'herstellen'. Heb er zelf een pleurishekel aan dus probeer daar zelf altijd voorzichtig mee te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap niet waarom je dit topic zou openen als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar oke. Laten we dan maar spoilers gebruiken.

Ik zeg niet voor niets per ongeluk, want ja dat heb ik wel eens gedaan. In principe probeer ik het wel te vermijden ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ongemakken van MisterX schat ik net iets minder waardevol in dan de ongemakken van de mensen die de aflevering om één of andere reden nog niet hebben gezien en dit niet willen lezen. Het niet kunnen lezen op je mobiel is gemakkelijk 'ongedaan' te maken door het thuis lekker te openen. Als iemand het al gelezen heeft is dat moeilijk te 'herstellen'. Heb er zelf een pleurishekel aan dus probeer daar zelf altijd voorzichtig mee te zijn.

Mijn ongemak was meer bijzaak. De omweg van [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; is al bij mij bekend.

Als je dergelijke berichten al moet spoileren, kun je niet echt een normaal gesprek voeren, zonder alles in spoilers te stoppen. Ik snap de spoilers over de afvaller, ik snap spoilers over obscure theorieën over wie de mol is.

Snap niet waarom je dit topic zou openen als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar oke.

Dit ja, we zijn nu 4 dagen na de aflevering. Dan moet het toch gewoon kunnen om activiteiten uit de opdrachten te benoemen? Als je nu nog steeds niet de aflevering gezien heb, moet je gewoon dit topic mijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites