Vitesse88 Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 1 minuut geleden zei oblomov: je kunt ook gewoon met 4-0 winnen heh dan maakt dat niet zo uit Nee tuurlijk, dat is ook zo. Maar ook deze pot was weer bijzonder matig. Je gaat van lekker pielen met Messi naar ballen pompen op Luuk. Waanzin natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Pijnlijk, dit gaat het langste seizoen ooit worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Puig en Gavi vielen aardig in, Demir liet hier en daar wat talent zien, Baldé oké, Araujo was goed. Busquets, Roberto en Luuk de Vogelverschrikker driewerf kut. Allemaal zoals verwacht, maar ja, Koeman weet het allemaal ook niet meer. Luuk de Jong met Pique in de spits was het slechtste wat ik in tijden gezien heb. En nergens voor nodig. Mag je Araujo danken, want dat bleek de beste aanvaller in de blessuretijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Schaamteloos interview nummer 110 alweer inmiddels: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394082 Dat is ook zijn probleem, totaal niet tegen kritiek kunnen, belabberd spel en uitslag verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Schaamteloos interview nummer 110 alweer inmiddels: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394082 Dat is ook zijn probleem, totaal niet tegen kritiek kunnen, belabberd spel en uitslag verdedigen. Dat de selectie matig is heeft hij op zich gelijk in, maar daar heeft Koeman zelf toch ook een hele belangrijke rol in gespeeld? Hij zal toch wel de belangrijkste factor zijn geweest in het aantrekken van Luuk de Jong. Bovendien lopen er nog wat - op papier - topspelers (bv Coutinho) die hij niet aan de praat krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Schaamteloos interview nummer 110 alweer inmiddels: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394082 Dat is ook zijn probleem, totaal niet tegen kritiek kunnen, belabberd spel en uitslag verdedigen. Wat moet hij dan? Hij weet ook dondersgoed dat de meeste van zijn spelers er geen klote van kunnen. Hij kan ze toch moeilijk volledig met de grond gelijk maken? Dan graaft hij zijn eigen graf. 33 minuten geleden zei Chiemel: Dat de selectie matig is heeft hij op zich gelijk in, maar daar heeft Koeman zelf toch ook een hele belangrijke rol in gespeeld? Hij zal toch wel de belangrijkste factor zijn geweest in het aantrekken van Luuk de Jong. Bovendien lopen er nog wat - op papier - topspelers (bv Coutinho) die hij niet aan de praat krijgt. Alleen Depay en De Jong zijn de aankopen van Koeman. De rest is aangetrokken door de club. Aguero is gehaald als vriendje om Messi te houden (lekker gelukt), García is gehaald door de vorige voorzitter. De Jong is natuurlijk niet goed genoeg, dat weet Koeman ook. Maar goed, Koeman kent De Jong, kent zijn kwaliteiten en De Jong kost nog geen 2 miljoen voor 1 jaar. Dan snap ik die keuze wel, zeker gezien de belabberde financiën. Coutinho raakt al geen pepernoot sinds hij van Liverpool Is gekomen. Geen enkele trainer bij Barcelona heeft hem aan de praat gekregen en ook tijdens zijn verhuur aan Bayern was het vaker slecht dan goed. Dus dat kun je Koeman niet kwalijk nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Wat hij bij Feyenoord goed deed was de jeugd de kans geven, het is ook de enige manier om de negatieve tendens te doorbreken denk ik. Dus ga gewoon een seizoen spelen met bovengenoemde namen. Jongens van de club, waarde creëren. Zijn meer clubs in de wereld er op deze manier bovenop gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Daarnaast is Coutinho ook lang geblesseerd geweest, dan kom je niet meer zo 1, 2, 3 terug op een niveau waar je voor je blessure ook al niet op zat. Koeman is wellicht niet de beste trainer, maar hij kan wel relatief goed omgaan met dit soort situaties. Daarnaast, wat levert hem er nu uit gooien nu op? Een lange en onzekere zoektocht naar niet per se een betere trainer en opnieuw een financiële strop ter waarde van miljoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Ik heb gisteren gekeken naar het spitsenduo Luuk - Piqué. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 5 minuten geleden zei Thierryvane: Ik heb gisteren gekeken naar het spitsenduo Luuk - Piqué. Je zou bijna denken dat Frank de Boer stiekem op de bank was gaan zitten in plaats van Ronald Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Denk je werkelijk waar alles gehad te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Ik had in de comments gezien dat Koeman wellicht tourmanager kan worden van Memphis als die ontslagen word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 (bewerkt) 20 uur geleden zei Lazy: Wat moet hij dan? Hij weet ook dondersgoed dat de meeste van zijn spelers er geen klote van kunnen. Hij kan ze toch moeilijk volledig met de grond gelijk maken? Dan graaft hij zijn eigen graf. Alleen Depay en De Jong zijn de aankopen van Koeman. De rest is aangetrokken door de club. Aguero is gehaald als vriendje om Messi te houden (lekker gelukt), García is gehaald door de vorige voorzitter. De Jong is natuurlijk niet goed genoeg, dat weet Koeman ook. Maar goed, Koeman kent De Jong, kent zijn kwaliteiten en De Jong kost nog geen 2 miljoen voor 1 jaar. Dan snap ik die keuze wel, zeker gezien de belabberde financiën. Coutinho raakt al geen pepernoot sinds hij van Liverpool Is gekomen. Geen enkele trainer bij Barcelona heeft hem aan de praat gekregen en ook tijdens zijn verhuur aan Bayern was het vaker slecht dan goed. Dus dat kun je Koeman niet kwalijk nemen. Hij speelt na lange halen gauw thuis voetbal in de 90ste minuut gelijk tegen de nummer 17 van de competitie. Met een fucking spitsenduo Luuk - Pique. Zijn interview: ''niemand kan ontevreden zijn over de instelling'' ''dit is een andere Barcelona dan 8 jaar terug'' ''we verloren eerder 8-2 van Munchen, nu 0-3'' Ja wat is dit voor teksten zeg? Je bent fucking trainer van Barcelona. Gaat die ook nog zielig lopen doen, tegen een andere journalist zei die ''het zal vast allemaal aan mij liggen, ik bied mijn excuses aan'' heel cynisch. Wat is dit voor zielig gedoe? En dat gedoe met die docu dan? Lekker professioneel zeg, ook zo genant en triest. Daarnaast heeft Laporte hem echt wel de tijd en ruimte gegeven maar hij laat het gewoon niet zien. Laporte heeft Wijnaldum geprobeerd te halen voor hem (niet gelukt) en heeft Depay en De Jong gehaald voor hem, dus laat die man nou niet als zielepiet zeuren. Daarnaast komt er gewoon geen supporter meer naar het stadion vanwege het kut voetbal. Hoe langer die man blijft, hoe meer pijn dit gaat doen. Zo snel mogelijk ontslaan, je verlies nemen en op naar een nieuw Barcelona met voldoende jeugd en een trainer die WEL weet wat hij ermee moet doen. Nog één laatste toevoeging, wij doen in Nederland ook net of Koeman een grote trainer is he? Het is gewoon in het buitenland een hele matige trainer die bekend staat om zijn onkunde en zijn clubs alleen maar te danken heeft aan zijn carriere als speler. Laten we dus aub ophouden met dit soort beperkte trainers zo groot te maken. Het gevaar daarvan zie je namelijk direct terug komen: ze gaan er zelf nog in geloven ook. Naja.... 21 september 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 3 minuten geleden zei cimbomcu: Hij speelt na lange halen gauw thuis voetbal in de 90ste minuut gelijk tegen de nummer 17 van de competitie. Zijn interview: ''niemand kan ontevreden zijn over de instelling'' ''dit is een andere Barcelona dan 8 jaar terug'' ''we verloren eerder 8-2 van Munchen, nu 0-3'' Ja wat is dit voor teksten zeg? Je bent fucking trainer van Barcelona. Gaat die ook nog zielig lopen doen, tegen een andere journalist zei die ''het zal vast allemaal aan mij liggen, ik bied mijn excuses aan'' heel cynisch. Wat is dit voor zielig gedoe? En dat gedoe met die docu dan? Lekker professioneel zeg, ook zo genant en triest. Daarnaast heeft Laporte hem echt wel de tijd en ruimte gegeven maar hij laat het gewoon niet zien. Laporte heeft Wijnaldum geprobeerd te halen voor hem (niet gelukt) en heeft Depay en De Jong gehaald voor hem, dus laat die man nou niet als zielepiet zeuren. Daarnaast komt er gewoon geen supporter meer naar het stadion vanwege het kut voetbal. Hoe langer die man blijft, hoe meer pijn dit gaat doen. Zo snel mogelijk ontslaan, je verlies nemen en op naar een nieuw Barcelona met voldoende jeugd en een trainer die WEL weet wat hij ermee moet doen. Iemand die het snapt. Probleem gaat zijn om een opvolger te vinden die het wel kan met deze selectie (dat het zo zwak is weet de hele wereld wel maar juist een goede trainer zal hiermee om moeten gaan, dan denk ik aan een Bielsa) Maar het kan toch niet zo zijn dat Barcelona tegenwoordig bang moet zijn voor Granada waar je ook nog eens thuis tegen speelt. Normaal gesproken kan je van zo'n wedstrijd zeggen dat als je het een kwartier langer door liet spelen die bal er wel in zou vliegen maar dat gevoel had ik totaal niet. Onze gevaarlijkste speler voorin was verdomme Araujo met 2 kopballen waarvan eentje raak en daarnaast creëer je niets fatsoenlijks. Die Luuk de Jong heeft van mij part al 105 minuten te veel gevoetbald en die had ook weer een aanname, bij Kozakken Boys 6 wordt je dan keihard uitgelachen hoor. Hij kan er natuurlijk zelf ook niets aan doen dat hij werd gehaald maar het beleid is om te janken. Over Koeman, het is toch wel erg vreemd dat hij zijn selectie zo neerzet. (met ze opmerking dat het niet hetzelfde is als 8 jaar geleden) Dat spreekt niet van erg veel vertrouwen uit naar je selectie toe. Niemand in de Barcelona selectie is gewend om een hoge en lange bal te geven maar volgens Koeman moet zijn Luukie wel scoren. Nu ik dit zo typ, zou Koeman dat niet gewoon expres doen om te hopen dat De Jong wel scoort en dan kan zeggen van zie je wel? Dat het een puinhoop is daar dat zal niemand ontkennen maar laten wij nou alsjeblieft de nieuwe Arsenal, AC Milaan of Deportivo worden. Het beleid moet beter en iemand moet toch even gaan kijken bij de medische staf hoor. Hoe kan zo'n Dembele en Coutinho bij elkaar (schatting) 30 miljoen per jaar verdienen en dan niet eens 20% van het aantal wedstrijden halen? Dan leef je toch echt niet voor je sport? Zo'n Pedri dat even een jaartje komt kijken doet het al met 70 wedstrijden waarvan 60 misschien wel 90 minuten, die heeft letterlijk meer minuten gemaakt dan Dembele en Coutinho bij elkaar. Ook bij Fati blijft het een vreemd verhaal, die is alweer een jaar geblesseerd terwijl in eerste instantie dat maar 3 maanden zou zijn. Vandaag was ook de dag dat ik 5 jaar geleden in Barcelona aan kwam voor Barcelona - Atletico Madrid, toen heb ik nog Messi geblesseerd zien uitvallen en kwam volgens mij Arda voor in de plaats. En daar is waar het hele transferbeleid van niets begon bij Barcelona, Arda Turan. Dit was denk ik mijn langste post ooit hier, wen er maar niet aan ook. Ben gewoon boos, verdrietig en teleurgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Is de conclusie niet gewoon dat FC Barcelona in een volledige rebuild modus moet? Kortom, alle dure krachten eruit die niks of weinig toevoegen. Investeren in de jeugdspelers en gericht aankopen van spelers die nog jaren mee kunnen. Met mogelijk de acceptatie dat je een of twee jaar gewoon even niet om de titel speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Klopt. En zsm. Toewerken naar een as Araujo, Eric en Frenkie. Voor de positie naast Pedri aan de slag gaan met Puig en Gavi. Dat is imo het belangrijkste. Baldé meer gaan rouleren op linksachter, Demir het voorlopige vertrouwen geven op rechtsvoor, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394138 Tja.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394138 Tja.... Hij is er zelf ook gewoon klaar mee en ook dat is logisch. Vorig jaar zou een tussenjaar zijn en nu blijkt dat dit seizoen er een nog mindere selectie voorstaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 (bewerkt) Dit ligt ook allemaal aan Koeman. Wat een kolder. Die man heeft toch ook gewoon een geweldig knaken elftal? (kijkend naar wat je van een Barcelona gewend bent..) Tuurlijk is niet alles wat hij doet logisch, maarja he! Dat doet elke trainer. Ze moeten er maar aan wennen dat Barca voorlopig zoals hierboven al word aangegeven werd even in de rebuild mode moet. Financieel de teringbende op orde brengen is voor nu het belangrijkste. 22 september 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Iedereen kan trouwens wel medelijden hebben met Koeman maar als de resultaten tegenvallen dan is het toch bij elke club zo dat de trainer er uit vliegt? Wat voor een selectie hij ook heeft, al speelde hij een jaar lang met B pupillen. De verwachtingen mogen tegen Girona toch wel zijn dat daarvan gewonnen wordt ongeacht je blessures en selectie? Als het speelbeeld er dan ook niet uit ziet dan ben je toch snel klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Koeman is ook gewoon niet goed genoeg. Hij is beter dan 60-80% van de Nederlandse trainers in het buitenland maar nog steeds te beperkt. Wel of geen Messi een 1-1 tegen Granada is gewoon slecht. Jammer mensen als @Lazy en vele andere hem blijven verdedigen maar met deze selectie heeft ie vorig seizoen en dit seizoen al helemaal gewoon onder gepresteerd en flink ook. Is niet alsof ie selectie van Betis, Getafe of Arsenal heeft. Is gewoon nog steeds kwaliteit maar hij is niet genoeg, klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 15 uur geleden zei Kyrill: Koeman is ook gewoon niet goed genoeg. Hij is beter dan 60-80% van de Nederlandse trainers in het buitenland maar nog steeds te beperkt. Wel of geen Messi een 1-1 tegen Granada is gewoon slecht. Jammer mensen als @Lazy en vele andere hem blijven verdedigen maar met deze selectie heeft ie vorig seizoen en dit seizoen al helemaal gewoon onder gepresteerd en flink ook. Is niet alsof ie selectie van Betis, Getafe of Arsenal heeft. Is gewoon nog steeds kwaliteit maar hij is niet genoeg, klaar. Heeft niets met verdedigen van Koeman te maken. Ik heb nergens gezegd dat Koeman de Messias is die Barcelona naar nieuwe hoogtes gaat brengen. Ik zeg dat het ontslaan van Koeman geen enkel nut heeft omdat dit Barcelona simpelweg niet heel veel beter kan. Als je zag hoe dat Granada speelde na die vroege lucky 0-1 dan zijn er weinig tot geen ploegen tegenwoordig die dat soort voetbal echt kapot kunnen spelen... Hetgeen Barcelona moet doen is punten harken in deze situatie, maakt niet uit hoe en dat begrijpt Koeman heel goed. Als Barcelona namelijk geen CL voetbal haalt gaan ze financieel nog verder naar de klote. En dat gaat - afgezien van de laatste 2 duels - ook gewoon prima. Ze hebben nu 2 duels minder gespeeld dan Real en Atletico en als ze die beide winnen staan ze 'gewoon' tweede. Kampioen worden ze niet, CL winnen ze ook niet (al zijn er gekkere dingen geweest), maar CL voetbal halen volgend seizoen is cruciaal in deze situatie. En wie willen ze nu aan gaan stellen die het aantoonbaar beter kan én de komende jaren kan bouwen? Roberto Martinez? Die al jaren betonvoetbal speelt met de beste generatie Belgische voetballers aller tijden en nog niets heeft gepresteerd? Of Xavi, die ervaring als coach op het niveau Derde Divisie heeft? Geweldige voetballer hoor, maar dat moet dan DE verlosser zijn die de club er weer bovenop helpt? Hoe naïef wil je zijn... die gaat komen in het rijtje met Pirlo, Cocu, Henry... (overigens grappig feitje: Xavi speelt al geruime tijd in een 3-5-2 formatie in Qatar) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 2 uur geleden zei Lazy: Ik zeg dat het ontslaan van Koeman geen enkel nut heeft omdat dit Barcelona simpelweg niet heel veel beter kan. Dus eigenlijk stel je dat Koeman er het maximale uit aan het halen is nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 (bewerkt) 2 hours ago, Lazy said: Heeft niets met verdedigen van Koeman te maken. Ik heb nergens gezegd dat Koeman de Messias is die Barcelona naar nieuwe hoogtes gaat brengen. Ik zeg dat het ontslaan van Koeman geen enkel nut heeft omdat dit Barcelona simpelweg niet heel veel beter kan. Als je zag hoe dat Granada speelde na die vroege lucky 0-1 dan zijn er weinig tot geen ploegen tegenwoordig die dat soort voetbal echt kapot kunnen spelen... Hetgeen Barcelona moet doen is punten harken in deze situatie, maakt niet uit hoe en dat begrijpt Koeman heel goed. Als Barcelona namelijk geen CL voetbal haalt gaan ze financieel nog verder naar de klote. En dat gaat - afgezien van de laatste 2 duels - ook gewoon prima. Ze hebben nu 2 duels minder gespeeld dan Real en Atletico en als ze die beide winnen staan ze 'gewoon' tweede. Kampioen worden ze niet, CL winnen ze ook niet (al zijn er gekkere dingen geweest), maar CL voetbal halen volgend seizoen is cruciaal in deze situatie. En wie willen ze nu aan gaan stellen die het aantoonbaar beter kan én de komende jaren kan bouwen? Roberto Martinez? Die al jaren betonvoetbal speelt met de beste generatie Belgische voetballers aller tijden en nog niets heeft gepresteerd? Of Xavi, die ervaring als coach op het niveau Derde Divisie heeft? Geweldige voetballer hoor, maar dat moet dan DE verlosser zijn die de club er weer bovenop helpt? Hoe naïef wil je zijn... die gaat komen in het rijtje met Pirlo, Cocu, Henry... (overigens grappig feitje: Xavi speelt al geruime tijd in een 3-5-2 formatie in Qatar) Conte wint met dat team makkelijk la liga. Hij won de premier league met victor moses als wingback en Matic op het middenveld. Koeman is gewoon een hele matige trainer. 23 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Wel een beetje klaar met al die simpele Hollandse figuren die één of twee keer Barca gezien hebben en dan in verdediging van die Hollandse blaaskaak - een zeer gemiddelde, internationaal matige, visieloze en tactisch beperkte trainer - roepen dat "het echt niet beter kan met die selectie", ondanks dat ze niet eens van pak 'm beet Araujo, Puig, Trincão (vorig seizoen) of Mingueza een spelersomschrijving kunnen maken. Vanavond weer verder met Pique en Busquets. Gavi op het middenveld en voorin Demir. Maar.. ook Luuk de Jong. Lijkt wel 4-3-3 te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten