Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Goh, typisch Spaans voetbal dit. Beetje beuken, fouten maken, veel intensiteit maar technisch niet om aan te gluren. Nee, geef mij dan maar de Premier League. Je vergeet huilen, zag neymar alweer als een klein kind tekeer gaan. Verwacht nog wel 3/4 kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 prima assist van Messi : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Wat een geniale assist :< :< Mja zo tegen de verhouding in dit :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Gaat nou elke noemenswaardige cup final dit weekend minstens een verlenging nodig hebben (op die van Schotland na)? PSG -Marseille was na 90 minuten al beslist ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Goh, typisch Spaans voetbal dit. Beetje beuken, fouten maken, veel intensiteit maar technisch niet om aan te gluren. Nee, geef mij dan maar de Premier League. Vooral het kaarten vragen en aannaaien en het theater wat we gewend zijn is weer volop aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Goh, 1-0 dus toch zie ik. Verassend, ja Barcelona en finales, die winnen er echt 99 van de 100. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Waarom was Suarez aan het janken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Blessure Scheids is kapot haha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Messi beet hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Wel een beetje saai, al die nationale dubbels. PSG, Juventus, Bayern, Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Vooral het kaarten vragen en aannaaien en het theater wat we gewend zijn is weer volop aanwezig. We weten allemaal wat voor reacties er waren gekomen als twee Engelse ploegen deze wedstrijd hadden afgewerkt. Uiteraard blijft het nu gewoon stil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Heuj nog een rode kaart, typisch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Goh, intense pot wel. De Catalaanse vlag wappert boven Madrid _O_ Pique, Busquets en Iniesta man of the match hoor, alle drie. Wereldpot gespeeld hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 PSG -Marseille was na 90 minuten al beslist ;) Heb het idee dat dat al gespeeld was voor de eerste minuut ;c Maar je hebt gelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Even wat Valenciaans transfernieuws: - Door het mislopen van Europees voetbal, zal Valencia geen 110m maar 75m uitgeven deze zomer. Daar komt bij dat 'Operación Salida' (operatie uitgang) ervoor moet zorgen dat er een stel spelers gaan vertrekken. Javi Fuego, Pablo Piatti, Enzo Perez en Alvaro Negredo staan onder andere op die lijst. Ook wil Peter Lim een keeper verkopen die transferwaarde heeft, mede omdat ze drie uitstekende keepers hebben. - Inkomend willen ze Ignacio Camacho heel graag hebben, maar mag daar 20m voor betalen wat zijn afkoop is. Malaga heeft recentelijk 45% van zijn rechten wat in handen was van een investeringsmaatschappij terug gekocht en wil de speler zelf ook verkopen. - Ook gaat het binnenkort een bod uitbrengen op Raúl Albiol, omdat het Abdennour of Santos wil verkopen, waar de voorkeur gaat naar Abdennour vanwege zijn transferwaarde. - Amadou Diawara staat ook op de lijst om het sinaasappelshirt aan te trekken. Dan wat overig Spaans nieuws: - Morata wil zelf niet door bij Juventus, omdat hij niet blij is met Allegri. Real wil hem terughalen en zal 30m gaan betalen. - Barca schijnt een bod te hebben uitgebracht van 90m voor Dybala, maar die heeft Juve al afgewezen. Ze willen minimaal 100m hebben voor de Argentijn. - Zodra de transfermarkt officieel geopend is, zullen Arsenal en Roma een bod doen op Musacchio (Villarreal). Ook Barca is geïnteresseerd. - Mourinho wil zijn komst vieren met een landgenoot. André Gomes moet ook naar Manchester komen. Voor hoeveel is nog onduidelijk. - Atletico heeft een bod gedaan op Lazio middenvelder Candreva ter waarde van 15m + 2m aan variabelen. Lazio wil minimaal 25m hebben. - Betis heeft een bod uitgebracht op Twente-middenvelder Felipe Gutierrez ter waarde van 3m. Ook Trabzonspor is geïnteresseerd in de Chileen. - Luciano Vietto lijkt Atletico te verlaten en Celta wil zo snel mogelijk toeslaan. Indien de aanvaller gaat, wordt er wel een terugkoopclausule in geplaatst. - Atletico Madrid heeft een aandeel van 35% gekocht van RC Lens (Ligue2) en zal mede gaan beslissen over het beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Vietto lijkt me perfect voor een Italiaanse club. Heerlijk spelertje. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Huh kan je als club een aandeel kopen in een andere club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Vind ik ook héél opmerkelijk. Nog opmerkelijker dat ik daar nog niets over gehoord had. Zijn er nog clubs aandeelhouder van andere clubs? Bij mijn weten de eerste keer dat ik zoiets hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Gaat via een bedrijf in Luxemburg als ik mij niet vergis. Beetje onduidelijk is het wel, zeker omdat de berichtgeving die ik zie eigenlijk alleen maar in het Frans is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Het komt wel van Montass he, waarschijnlijk hebben ze gewoon een paar kaartjes gekocht voor Lens - Auxerre oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Cristiano twijfelgeval voor de finale, blessure... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Volgens AS is hij geblesseerd geraakt, maar het duel met Atletico is niet 'in gevaar'. Laten we het hopen. :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Inzaghi 2.0 heeft er weer een record bij hoor. Vroeger was je echt een matennaaier als je alleen maar bij het doel stond om je goals af te wachten en vandaag noemen we het "de meest complete speler ooit op de Europese velden". Ik hoop dat de tissues een beetje te betalen zijn, maar anders kun je het ook gewoon afvegen aan een sok he. Schroevie loeren noemden we dat altijd[emoji14] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Cristiano twijfelgeval voor de finale, blessure... Zelfde 'pijnstillers' geven als tegen City, komt wel goed dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten