Miz Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Twijfelde nog om Schoofs erin te zetten ten koste van Teuma, maar die is toch net iets beslissender geweest dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Vinicius Souza van Mechelen (mijn club) staat in belangstelling van Club Brugge. Hopelijk kiest ie voor het buitenland. Te goed voor Brugge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Vinicius Souza van Mechelen (mijn club) staat in belangstelling van Club Brugge. Hopelijk kiest ie voor het buitenland. Te goed voor Brugge. Wordt gehuurd van Lommel SK lees ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Wordt gehuurd van Lommel SK lees ik? Ja, maar is er volgens mij geraakt met dank aan het scoutingsapparaat van de City Group. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 5 uur geleden zei ElMarcos: Wordt gehuurd van Lommel SK lees ik? Ja, speler van de City group Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 22 uur geleden zei FlyD: Ja, speler van de City group PSV zou hem nu willen halen als vervanger van Sangare. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Danny Buijs nieuwe Trainer KV Mechelen. Benieuwd wat ie er van gaat maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Viel gisteren toch wel even zwaar het vertrek van onze keizer Vrancken. Is indertijd begonnen net boven de degradatiestreep in 1B en heeft ons 4 fantastische seizoenen gegeven met als hoogtepunt de finale op den Heizel, het ga je goed mister Wouter! Ik ben nieuwsgierig naar onze nieuwe trainer. Verder ook weer ontzettend jammer dat een aantal personen het nodig vonden gisteren om een vijftiental vrouwen te needle prikken in den F. Wat mij betreft mogen ze zulke kansloze figuren meteen achter de tralies steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 5 uur geleden zei Netzwerk: Viel gisteren toch wel even zwaar het vertrek van onze keizer Vrancken. Is indertijd begonnen net boven de degradatiestreep in 1B en heeft ons 4 fantastische seizoenen gegeven met als hoogtepunt de finale op den Heizel, het ga je goed mister Wouter! Ik ben nieuwsgierig naar onze nieuwe trainer. Verder ook weer ontzettend jammer dat een aantal personen het nodig vonden gisteren om een vijftiental vrouwen te needle prikken in den F. Wat mij betreft mogen ze zulke kansloze figuren meteen achter de tralies steken. Waarschijnlijk de trainer van Groningen. Danny Buijs. Weet niet wat ik er van moet verwachten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 7 uur geleden zei Netzwerk: Viel gisteren toch wel even zwaar het vertrek van onze keizer Vrancken. Is indertijd begonnen net boven de degradatiestreep in 1B en heeft ons 4 fantastische seizoenen gegeven met als hoogtepunt de finale op den Heizel, het ga je goed mister Wouter! Ik ben nieuwsgierig naar onze nieuwe trainer. Verder ook weer ontzettend jammer dat een aantal personen het nodig vonden gisteren om een vijftiental vrouwen te needle prikken in den F. Wat mij betreft mogen ze zulke kansloze figuren meteen achter de tralies steken. Wat is er gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Waarschijnlijk de trainer van Groningen. Danny Buijs. Weet niet wat ik er van moet verwachten.. Veel defensief voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Bogatyr: Waarschijnlijk de trainer van Groningen. Danny Buijs. Weet niet wat ik er van moet verwachten.. Las het. Balen, zie hem graag naar Den Haag komen. 22 mei 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 1 minuut geleden zei Mansveld: Las het. Balen, zie hem graag naar Den Haag komen. Dat wil je echt niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 1 minuut geleden zei Djurovski: Dat wil je echt niet Denk juist dat Danny perfect bij ons past, maar we zullen wel een halfgare buitenlandse coach krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 38 minuten geleden zei cimbomcu: Wat is er gebeurd? https://www.ad.nl/binnenland/needle-spiking-in-kaatsheuvel-zes-meldingen-vrouw-18-naar-ziekenhuis~a9254734/ En op google met ''needle spicking'' is er nog meer artikelen te vinden als dit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 4 minuten geleden zei Mansveld: Denk juist dat Danny perfect bij ons past, maar we zullen wel een halfgare buitenlandse coach krijgen. Te defensief moet je niet willen. Hoewel om te overleven in de eredivisie nog niet zo raar idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 11 minuten geleden zei Bogatyr: Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie? Ik betwijfel het. Is toch wat te wisselvallig.. En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 3 minuten geleden zei DGremlin: Ik betwijfel het. Is toch wat te wisselvallig.. En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik. Denk dat hij naast Ibrahimovic niet stoer moet gaan lopen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Dat gerucht was er al lang, mooi dat hij nu de stap maakt. Vraag mij wel af voor wie hij gaat spelen. Misschien voor Messias op rechts, maar dat is niet echt zijn positie. Mocht 'ie op links willen spelen moet Leão weer ergens anders komen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Die gaat zo hard falen in het buitenland, loopt compleet naast zijn schoenen heb ik het gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 3 uur geleden zei Bogatyr: Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie? Enkel als hij wat professioneler wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Dit zou het nieuwe competitieformat zijn waar ze over stemmen, wat een draak van een format weer. Je kan eerst in PO2 gaan spelen voor Europees en meteen erna voor degradatie als je het slecht doet in de poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Wat een clowns. Gewoon 18 ploegen, geen playoffs. Ze luisteren ook niet naar de supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Dus als je vijfde of zesde wordt, heb je niks. Maar de winnaar uit de 'onderste' poule speelt tegen plek vier voor Conference League voorronde. En als ik het goed begrijp willen ze van 18 ploegen naar 14 ploegen. Wat een land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten