Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Viel gisteren toch wel even zwaar het vertrek van onze keizer Vrancken. Is indertijd begonnen net boven de degradatiestreep in 1B en heeft ons 4 fantastische seizoenen gegeven met als hoogtepunt de finale op den Heizel, het ga je goed mister Wouter! Ik ben nieuwsgierig naar onze nieuwe trainer.

Verder ook weer ontzettend jammer dat een aantal personen het nodig vonden gisteren om een vijftiental vrouwen te needle prikken in den F. Wat mij betreft mogen ze zulke kansloze figuren meteen achter de tralies steken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Netzwerk:

Viel gisteren toch wel even zwaar het vertrek van onze keizer Vrancken. Is indertijd begonnen net boven de degradatiestreep in 1B en heeft ons 4 fantastische seizoenen gegeven met als hoogtepunt de finale op den Heizel, het ga je goed mister Wouter! Ik ben nieuwsgierig naar onze nieuwe trainer.

Verder ook weer ontzettend jammer dat een aantal personen het nodig vonden gisteren om een vijftiental vrouwen te needle prikken in den F. Wat mij betreft mogen ze zulke kansloze figuren meteen achter de tralies steken. 

Waarschijnlijk de trainer van Groningen. Danny Buijs. Weet niet wat ik er van moet verwachten.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Netzwerk:

Wat is er gebeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Waarschijnlijk de trainer van Groningen. Danny Buijs. Weet niet wat ik er van moet verwachten.. 

Las het. Balen, zie hem graag naar Den Haag komen.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Mansveld:

Denk juist dat Danny perfect bij ons past, maar we zullen wel een halfgare buitenlandse coach krijgen.

Te defensief moet je niet willen. Hoewel om te overleven in de eredivisie nog niet zo raar idd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bogatyr:

Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie?

Ik betwijfel het.

Is toch wat te wisselvallig..

En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei DGremlin:

Ik betwijfel het.

Is toch wat te wisselvallig..

En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik.

Denk dat hij naast Ibrahimovic niet stoer moet gaan lopen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites