Dysproz Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Veel respect voor wat hij gepresteerd heeft tijdens zijn carriere, maar met zo'n interview afscheid nemen is echt enorm triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Cross :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Als je er zo in staat vrees ik dat dat de reden is dat het misgaat inderdaad. Gewoon een boel depressief, tijd om daar iets aan te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Nu alweer een lekker WK met enkele verrassingen (ook al heb ik echt niks met die pedante Huybrechts ook). Hoop echter wel dat nog wat Nederlands succes komt van eventueel Noppert, De Zwaan en misschien wel Van der Voort. Gaat nu wel hard namelijk met de Oranje inbreng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Tja Barney, ik gaf hem wel een extra wedstrijd in de poule, maar had het gevoel dat dit ging gebeuren. Op een enkele goede toernooi na heeft hij ook dit seizoen niet goed gepresteerd. De meeste 'afscheid-potjes' was hij ook niet top. Cross had ik niet verwacht. Dit WK-systeem zorgt wel voor wat verassingen, wat in mijn ogen ten goede komt voor het toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Had het de beste man wel gegund om afscheid te nemen ala taylor. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Die Teehan ziet eruit alsof hij ook speelgerechtigd is op het WK g-darts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 En dat is nummer 2 van de top 10 die er al uit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Helaas kan ik het in België niet volgen. Geen enkele zender streamt het,vorig jaar was het nochtans te zien op ElevenSports,dit jaar niet helaas. RTL7 of andere Nederlandse zenders kan ik in België niet zien wegens regioblokkering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 32 minuten geleden zei hjs: Helaas kan ik het in België niet volgen. Geen enkele zender streamt het,vorig jaar was het nochtans te zien op ElevenSports,dit jaar niet helaas. RTL7 of andere Nederlandse zenders kan ik in België niet zien wegens regioblokkering. Even googlen op goldenarrowschannel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Balen van Suzuki. Had het haar wel gegund. Zeker nadat ze terug knokte na een 2-0 achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 16 minuten geleden zei Richarð.: Balen van Suzuki. Had het haar wel gegund. Zeker nadat ze terug knokte na een 2-0 achterstand. Had een mooie verrassing geweest inderdaad. Smith ook al 0-2 achter tsjonge. Wat een WK nu alweer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Pfff.. wordt de wakker en zie dat Smith er uit ligt. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Dit is wel heel jammer. Wordt tijd dat hij mentaal eens groeit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Zal toch niet weer zo'n toernooi zijn dat er veel spelers van de top 16 falen in de eerste rondes en dat Van Gerwen 'makkelijk' het toernooi wint. Jammer van Suzuki. Begon trouwens erg goed met de 151 finish . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Vincent van der Voort mag vanavond aantreden. Toch één van mijn persoonlijke favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 19 uur geleden zei Richarð.: Balen van Suzuki. Had het haar wel gegund. Zeker nadat ze terug knokte na een 2-0 achterstand. Had haar een rondje door laten gaan in de poule. Niet eens enkel op gunfactor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Al twee van 'n persoonlijke favorieten eruit. Hopen dat Whitlock en Anderson een beetje ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 (bewerkt) Lekker tempo En binnen. Lekker bezig Vincent. Die Barry gaan we nog wel eens terugzien denk ik. Vind Anderson er fit uit zien voor zijn doen trouwens. 16 december 2019 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 12 uur geleden zei 007mark: Vincent van der Voort mag vanavond aantreden. Toch één van mijn persoonlijke favorieten. Lekkerrrrr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 4 uur geleden zei MetalMichael: Had haar een rondje door laten gaan in de poule. Niet eens enkel op gunfactor. Ik had haar twee rondes door zelfs. Beide ook niet op gunfactor, want zowel Henderson als Richardson vind ik tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Wijffie kan best aardig smijten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Damn die Sherrock kan ook potje darten . Toch niet gewend van een vrouw om eerlijk te zijn,hoger niveau dan die Anastasia indertijd vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Sherrock Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Haha prachtig dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten