Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Nu alweer een lekker WK met enkele verrassingen (ook al heb ik echt niks met die pedante Huybrechts ook). 

Hoop echter wel dat nog wat Nederlands succes komt van eventueel Noppert, De Zwaan en misschien wel Van der Voort. Gaat nu wel hard namelijk met de Oranje inbreng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Barney, ik gaf hem wel een extra wedstrijd in de poule, maar had het gevoel dat dit ging gebeuren. Op een enkele goede toernooi na heeft hij ook dit seizoen niet goed gepresteerd. De meeste 'afscheid-potjes' was hij ook niet top. 

Cross had ik niet verwacht. Dit WK-systeem zorgt wel voor wat verassingen, wat in mijn ogen ten goede komt voor het toernooi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas kan ik het in België niet volgen.

Geen enkele zender streamt het,vorig jaar was het nochtans te zien op ElevenSports,dit jaar niet helaas.

RTL7 of andere Nederlandse zenders kan ik in België niet zien wegens regioblokkering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei hjs:

Helaas kan ik het in België niet volgen.

Geen enkele zender streamt het,vorig jaar was het nochtans te zien op ElevenSports,dit jaar niet helaas.

RTL7 of andere Nederlandse zenders kan ik in België niet zien wegens regioblokkering.

Even googlen op goldenarrowschannel ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites