FMNOOB Gepost October 21, 2019 Share Gepost October 21, 2019 (edited) 3 minuten geleden zei 007mark: Denk dat je Ian White bedoelt. Ja, die naam was ik even kwijt Edited October 21, 2019 by FMNOOB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost October 22, 2019 Share Gepost October 22, 2019 20 uur geleden zei 007mark: Goede tegenstander inderdaad @Satyr Wij 6-3 gewonnen, maar was pas onze 2e wedstrijd. Hebben namelijk al 2 wedstrijden moeten uitstellen en hebben onze vrije ronde al gehad (oneven aantal teams in competitie). A.s. vrijdag inhalen, dus in komende weken krijgen we een beter beeld waar we staan in de competitie ten opzichte van onze concurrenten. Linkje naar je competitie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 22, 2019 Share Gepost October 22, 2019 3 uur geleden zei Satyr: Linkje naar je competitie? https://www.dbzp.nl/competities/wintercompetitie/stand/divisie-3b IJzersterk is ons team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost October 22, 2019 Share Gepost October 22, 2019 Leuk he, al die uitgestelde wedstrijden, haha. Bij ons mag je 2x uitstellen. Vooruitspelen mag wel onbeperkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 24, 2019 Share Gepost October 24, 2019 Van Gerwen verliest dus vanavond in de eerste ronde van de European Championship, ondanks een gemiddelde van 105.1 en check percentage van 50% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 10, 2019 Share Gepost November 10, 2019 Yes, even een mooie envelop voor de kerstcadeaus voor de kids gewonnen met darten vandaag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 10, 2019 Share Gepost November 10, 2019 (edited) 10 uur geleden zei Satyr: Yes, even een mooie envelop voor de kerstcadeaus voor de kids gewonnen met darten vandaag Netjes! Zag dat het op de NDB ook redelijk goed was gegaan. Silko Visser ook wel sterke tegenstander, al heeft hij vorig jaar een mindere periode gehad. Heb hem toen zelfs zien huilen na een wedstrijd omdat hij zo slecht was huhu. Maar heeft geloof ik ook wel eens internationaal in Roemenië een BDO-toernooi gewonnen. EDIT: Zie nu pas dat je gewonnen hebt van Michel van der Horst en Anca Zijlstra, heel knap hoor. Die gozer had zich toch een keer via een kwalificatietoernooi geplaatst voor de Grand Slam of Darts? Edited November 10, 2019 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost November 10, 2019 Share Gepost November 10, 2019 Wie zijn jullie favoriete professionele darters @Satyr @007mark? Ben ik wel benieuwd naar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 10, 2019 Share Gepost November 10, 2019 Poeh, lastig te zeggen. Zijn er denk ik wel meerdere. Michael Smith vind ik bijvoorbeeld heel fijn om naar te kijken vanwege zijn natuurlijke worp. Zijn negatieve houding op het podium doet er wel iets vanaf, maar is ook weer heel erg herkenbaar. Heb dat zelf namelijk ook wel eens ghehe. Vincent van der Voort is verder wel een fijne speler. Komt hier ook uit de buurt. Heel aardige vent en haal ook altijd mijn dartspullen bij zijn shop. Jeffrey de Zwaan volg ik ook al langer, vanaf dat hij een beetje begon bij de PDC. Verder eigenlijk niet heel veel favorieten. Wel een paar spelers die ik echte paardenlullen vindt, met Mervyn King voorop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost November 10, 2019 Share Gepost November 10, 2019 Eens wat betreft Smith. Is met afstand mijn favoriete darter maar hij moet mentaal wel sterker worden. Fantastische stijl en het is een kwestie van tijd voordat hij grote toernooien gaat winnen. Daarna komen Anderson en Chizzy bij mij. Heb ook veel sympathie voor Ian White. Qua Nederlanders heb ik ook met vd Voort en de Zwaan het meest. Cross en Wattimena kan ik niet uit staan. Price eerst ook niet, maar die heeft zichzelf flink verbeterd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 10, 2019 Share Gepost November 10, 2019 @007mark Ik moet gewoon winnen van Visser, mis twee pijlen op tops. Was echt belachelijk, ik gooi een 12, 14 en 15 darter in zijn legs en verlies zelf 4x mijn eigen leg. Gisteren echt een waanzinnige pot tegen van der Horst zeg. Best of 15, dus 8 legs winnen. Ik kom 3-1 voor, hij gooit een 10 darter. Ik mis 6 pijlen op D18 en hij vliegt werkelijk van 3-1 naar 3-7. Ik gooide echt goed, maar hij nog beter. En daarna viel hij stil. 4-7, 5-7, 6-7, 7-7 en hij mist wel 5 of 6 darts voor de zege in de legs. En ja, die laatste leg gooi ik 100, 180, 131 en 90 op de dikke bull. Hij staat na 9 pijlen op 121... Finale tegen Anca, die hier om de hoek woont trouwens, was vrij simpel, ik kwam 3-0 voor en won daarna steeds mijn eigen leg simpel. Nog een breakje op 7-3 en klaar: 9-4 gewonnen. @Dysproz ik heb geen echte favoriet, vind alleen Price en Gurney eikeltjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 14, 2019 Share Gepost November 14, 2019 Goh, wat een heerlijk einde net bij Wade - Lewis. Bij vlagen ook weer de oude Adrian op het podium. Wel een klein beetje geforceerd dat juichen, maar bon chef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 16, 2019 Share Gepost November 16, 2019 Thuis wat meer aan het gooien geslagen en resulteerde deze week in meerdere legs onder de 15 pijlen. Gebeurt mij echt zelden, dus de vorm komt eraan. Gisteravond competitie stond ik helaas toch weer slecht te gooien in mijn single, veel last van de spanning weer. Misschien toch mezelf teveel druk op gelegd. Gelukkig was de tegenstand heel erg matig waardoor we 9-0 wisten te winnen. Hierdoor ook gestegen naar de 2e plek. Koploper staat nog wel een stukje voor, maar niet zo gek met onder andere Jimmy Hendriks in het team (jaja 3e divisie). We hopen eigenlijk een beetje dat hij in januari een tourkaart haalt op Q-School, want dan kan hij tweede competitiehelft er minder bij zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 16, 2019 Share Gepost November 16, 2019 4 uur geleden zei 007mark: Hierdoor ook gestegen naar de 2e plek. Koploper staat nog wel een stukje voor, maar niet zo gek met onder andere Jimmy Hendriks in het team (jaja 3e divisie). We hopen eigenlijk een beetje dat hij in januari een tourkaart haalt op Q-School, want dan kan hij tweede competitiehelft er minder bij zijn Haha, vergeet het maar, heb je gezien wie er Q school gaan gooien edit: Jimmy of Jerry Hendriks? Dat is nogal een verschil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 16, 2019 Share Gepost November 16, 2019 2 minuten geleden zei Satyr: Haha, vergeet het maar, heb je gezien wie er Q school gaan gooien edit: Jimmy of Jerry Hendriks? Dat is nogal een verschil... Jimmy Hendriks. Won ooit in de jeugd de Winmau World Masters en heeft ook 2x op het BDO-WK gestaan. Niveau is wel minder geworden. Heb verder nog geen lijst gezien trouwens, maar geloof dat de gehele BDO-top het gaat proberen, aangezien die bond zo goed als failliet is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 23, 2019 Share Gepost November 23, 2019 Gister helaas tweede nederlaag van het seizoen (4-5), maar speelde zelf wel echt lekker. Sleepte mijn single er ook uit met 3-2 tegen een prima steady tegenstander. Was overugens ingecalculeerd dat we deze pot sowieso niet dik gingen winnen. Prima tegenstander en zelf niet in beste opstelling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 23, 2019 Share Gepost November 23, 2019 van Gerwen wint met 6-5 van Lewis. Partij begon echt heel slecht, zeker voor het niveau dat deze heren kunnen gooien. 4 breaks op rij aan het begin. Na de pauze vloog het niveau omhoog. 9-darter van Gerwen oa. Had m op het eind nog kunnen verliezen, maar pakt m in de laatste leg nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 23, 2019 Share Gepost November 23, 2019 Na die negendarter ook nog eens 5 pijlen op rij in T-20 lol. Knap ook hoe hij die laatste leg dan wel 'killt' op die D4. Slechts één pijl de kans, terwijl je tegenstander ook op een dubbel staat te wachten. Jammer dat De Zwaan (gister), Noppert en van der Voort allen aan kortste eind trekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Op 23-11-2019 om 15:45 zei 007mark: Gister helaas tweede nederlaag van het seizoen (4-5), maar speelde zelf wel echt lekker. Sleepte mijn single er ook uit met 3-2 tegen een prima steady tegenstander. Was overugens ingecalculeerd dat we deze pot sowieso niet dik gingen winnen. Prima tegenstander en zelf niet in beste opstelling. Wij wonnen donderdag met 3-7 van een directe concurrent tegen degradatie, vrijdag wonnen we volkomen onverwacht, maar terecht, met 1-9 van de nummer 5 (wij staan 4e) en zaterdag in de Superleague win ik 3 van de 4 legs in de round robin, pak als enige m'n single en vervolgens word ik gewisseld Van 2-0 voor, na 3-7 verloren. Beetje jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Price begint toch wel een hele goede speler te worden he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Zou tof zijn als hij het WK gerWynt. Zo'n price gun ik hem wel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Benito van de Pas op de valreep nog naar het WK. Red zich daarmee zeer waarachijnlijk van Q-School in januari. Vanavond loting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Loting hier; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Loting PDC WK 2020 NederlandersEerste ronde Vincent van der Voort – Keane Barry Ron Meulenkamp – Ben Robb Raymond van Barneveld – Darin Young Jelle Klaasen – Kevin Burness Geert Nentjes – Kim Huybrechts Jan Dekker – Ryan Joyce Benito van de Pas – Gabriel Clemens Tweede ronde Michael van Gerwen – Jelle Klaasen/Kevin Burness Jermaine Wattimena – Luke Humphries/Devon Petersen Jeffrey de Zwaan – Raymond van Barneveld/Darin Young Danny Noppert – Steve Lennon/Callan Rydz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Van Gerwen - Klaassen, dat kan nog vuurwerk worden. MvG wil liever niet tegen hem gooien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts