Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Darts Topic

Mvdv

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Rossi:

Niet zo neerbuigend over de man die darten zo groot heeft gemaakt hier

Wat een onzin vind ik dit soort uitspraken altijd. Je ziet toch dat hij met zijn ziel onder zijn arm daar op het podium staan. Heeft er al jaren geen zin meer in. Dan moet die manager hem eigenlijk gewoon in bescherming nemen. Wat een lijdensweg moet dit zijn voor een man die 5 wereldtitels heeft gewonnen. Lekker kappen man.

• Like 3

2 minuten geleden zei 007mark:

Wat een onzin vind ik dit soort uitspraken altijd. Je ziet toch dat hij met zijn ziel onder zijn arm daar op het podium staan. Heeft er al jaren geen zin meer in. Dan moet die manager hem eigenlijk gewoon in bescherming nemen. Wat een lijdensweg moet dit zijn voor een man die 5 wereldtitels heeft gewonnen. Lekker kappen man.

Eens. Vind het heel pijnlijk om te zien. Mentale issues, privésituatie (al heeft hij dat er grotendeels zelf naar gemaakt natuurlijk) en dat heeft dan weer negatieve gevolgen voor zijn spel. Stond echt hopeloos te gooien gisteren en eergisteren. Moet hij toch niet meer willen joh. Dit weekend (als er gegooid wordt?) wordt het ook weer niks. Dan weer minimaal drie/vier dagen hartstikke down op bed/op de bank. Het is een grote negatieve spiraal voortaan. Die interviews van gisteren maken het dan nog erger ook, al doet hij dat natuurlijk niet expres. Erg sneu voor die man.

Zo ben ik het met je eens. Je andere opmerking interpreteerde ik anders.

38 minuten geleden zei Rossi:
59 minuten geleden zei 007mark:

Zo ben ik het met je eens. Je andere opmerking interpreteerde ik anders.

Snap ik, maar heeft natuurlijk ook niks met 'neerbuigend' te maken als ik zeg dat hij als een druif gooit. Dan kun je van alles gewonnen hebben, maar met een niveau van 81 en 84 gemiddeld hoor je ook gewoon niet meer in de PL thuis. Hard, maar wel de waarheid.

Gisteravond ging weer eens lekker in de competitie. 5-4 einst tegen een team die meedoet voor het kampioenschap. Wij ergens in de grijze middenmoot. Toch lekker om eens een onverwachte overwinning te boeken. En speelde zelf ook nog eens een prima avond.

• Like 1

Wij moeten nog 1 duel in beide competities, komende donderdag en vrijdag. En op 29 mei nog met het donderdag team om het kampioenschap van Zuid-Limburg gooien met de regio Maastricht.

De persoonlijke score tot nu toe:

180: 39, 16x op donderdag, 23x op vrijdag

HF: 18, 6x op donderdag, 12x op vrijdag. Hoogste is een 170

Short leg: 23, op donderdag houden ze dat niet bij, op vrijdag heb ik er dus 23. Short leg is maximaal 16 darts per leg.

Resultaten van de 7 rankingtoernooien van de vrijdag:

1e, 5e, 2e, 1e, 3e, 3e, 14 juni is toernooi 7, maar heb de ranking al gewonnen en heb me geplaatst voor een Winmau kwalificatie toernooi. Win je dat toernooi, dan mag je in oktober 2019 naar Wigan voor een winmau toernooi. De winnaar daarvan mag naar de Lakeside. Nee, dat ga ik niet redden ;)

Donderdag ranking:

Is een alles of niks toernooi, ik won vorig jaar en ook dit jaar was ik de nummer 1.

Al met al een goed seizoen. Ik ga komend jaar ook in de Super League gooien bij ons cafe in Brunssum, da's wel een mooie beloning.

Edited by Satyr

13 minuten geleden zei 007mark:

Lekker bezig Saat.

Eigen Super League team was uitgeschakeld toch in de play-offs. Betekent het dat je je aansluit bij een ander team dus?

Ja, dat was het 2e team van ons cafe. We waren rond 17:00 uitgeschakeld en 5 minuten later sprak de captain van team 1 me aan en kon ik bij team 1 gaan gooien.

Ben nu bij Zandvoort. Hangt in ieder geval een Zandvoort 2020 banner, die hing er eerder vandaag nog niet. 

Eerste keer dat ik er ben. Vind aankomst bij Assen nog wat beter/netter en veel meer tribune. De duinen en hoogteverschillen van Zandvoort hebben dan wel charme. 

10ynn2u.jpg

Edited by Chiemel

11 minuten geleden zei Chiemel:

Ben nu bij Zandvoort. Hangt in ieder geval een Zandvoort 2020 banner, die hing er eerder vandaag nog niet. 

Eerste keer dat ik er ben. Vind aankomst bij Assen nog wat beter/netter en veel meer tribune. De duinen en hoogteverschillen van Zandvoort hebben dan wel charme. 

10ynn2u.jpg

Bij mijn vorige werkgever zo'n racing day gehad op Zandvoort , Met een Porsche over de die baan scheuren wel leuk hoor . Hebben overigens wel heerlijke kibbeling in Zandvoort . Dat hebben ze zeker voor op Assen 

39 minuten geleden zei Dysproz:

Ik weet niet waarom maar ik vind die Wattimena zo enorm irritant om naar te kijken. 

Zolang hij de triples en dubbels raakt gaat het wel. Maar anders is het inderdaad super irritant, dat snelle gooien