MetalMichael Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 En dan krijgen we nog het toetje MvG tegen Lewis. Dat belooft in ieder geval op papier ook een hoop vuurwerk. Heeft Van Gerwen nog niet zomaar gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 (bewerkt) Aiai Dobey... wat jammer van die single 15 terwinl je 2 grote vakken naast elkaar hebt die je mag raken op dat moment. Ondanks dat dwong Gary de fouten wel af, wat een fenkomeen. Alles op de juiste momenten. 28x 180 in deze pot. Heerlijk. Wel wat anders dan Benito tegen Toni. 27 december 2018 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Ook dit is weer een heerlijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 Van der Pas moet nog wel aan de bak wil hij door komen. Loopt nog niet echt lekker bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 Hahaha heerlijk hoe boos die Wade was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 Haha, dat was die zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 Wie gaan er vanavond winnen? Kan ik ff unibetje gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2018 Share Geplaatst 29 december 2018 Goh, wat lekker zeg: Cross eruit. Smith ook weer heel steady. Kwartfinales gaan normaal gesproken gewonnen worden door Van Gerwen, Anderson, Smith en Aspinall maar ik kijk nergens meer van op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 december 2018 Share Geplaatst 29 december 2018 Jammer dat er geen finale tussen MvG en Anderson mogelijk is ? . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2018 Share Geplaatst 29 december 2018 9 uur geleden zei 007mark: Goh, wat lekker zeg: Cross eruit. Smith ook weer heel steady. Kwartfinales gaan normaal gesproken gewonnen worden door Van Gerwen, Anderson, Smith en Aspinall maar ik kijk nergens meer van op. Je lijkt gelijk te krijgen. Worden lekkere halve finales en finale dan. Lekker doorgooien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 december 2018 Share Geplaatst 29 december 2018 Van Gerwen weer lekker wat te klagen over zijn tegenstander. Dan gooien ze te slecht, dan zijn ze irritant, nu was zijn tegenstander weer 'te timide' en had hij 'te veel respect' voor Van Gerwen. Zal wel een van de weinigen zijn hier (in heel Nederland denk ik), maar wat hoop ik toch dat Anderson die vent helemaal sloopt. Zo goed in zijn sport, maar wat is het een misselijkmakende gozer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Anderson is een baas. Anderson - Smith is mijn droomfinale. Die zijn met afstand mijn favoriete darters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 2 uur geleden zei JanVertonghen': Van Gerwen weer lekker wat te klagen over zijn tegenstander. Dan gooien ze te slecht, dan zijn ze irritant, nu was zijn tegenstander weer 'te timide' en had hij 'te veel respect' voor Van Gerwen. Zal wel een van de weinigen zijn hier (in heel Nederland denk ik), maar wat hoop ik toch dat Anderson die vent helemaal sloopt. Zo goed in zijn sport, maar wat is het een misselijkmakende gozer zeg. Dit ja. Die presentator(en) en analisten in de studio lopen hem ook altijd op hemelen alsof hij elke wedstrijd 180 gemiddeld gooit en 100% op z'n dubbels is. Hij kan, in hun ogen, niks fout doen. Bah. Vind het altijd zo heerlijk als 'ie verliest. Hoop, net als jij, dat Anderson wint. En liefst zo dik mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Over presentatoren gesproken, die Marcel Maijer moet wel de slechtste presentator van Nederland zijn. Die na 20 verrassingen "het een beetje een verrassend WK vindt worden" en die de WK winst van Cross vorig jaar "toch wel een beetje zag aankomen" omdat Cross vorig jaar ergens een finale van een major had gehaald. En ook elke keer als de walk-on al is begonnen nog even een vraag stellen. Gast, kom op. Niemand boeit die analyses überhaupt iets. Alsof die Ronald Scholten ooit wat nuttigs te melden heeft. Komt alleen met opmerkingen als "ik denk dat die jongen nog wel een paar legs pakt", nadat Humphries 0-2 achterkwam in sets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 2 uur geleden zei Barteh: Anderson is juist een misselijkmakend ventje. Wat een engnek. Ben enorm benieuwd hoe je tot die conclusie komt. Laat zich alleen af en toe uit de wedstrijd halen door dingetjes die zijn tegenstander doet, verder is hij vrijwel altijd sympathiek en respectvol. 32 minuten geleden zei Richarð.: Dit ja. Die presentator(en) en analisten in de studio lopen hem ook altijd op hemelen alsof hij elke wedstrijd 180 gemiddeld gooit en 100% op z'n dubbels is. Hij kan, in hun ogen, niks fout doen. Bah. Vind het altijd zo heerlijk als 'ie verliest. Hoop, net als jij, dat Anderson wint. En liefst zo dik mogelijk. Ja joh. Vind het dan ook nog zo'n vent die dat thuis terugkijkt en dan heel trots is. Hele enge gozer. Maar goed, wordt wel een zieke pot tegen Anderson denk ik. Hopen dat ze allebei hoog gooien en zo elkaars niveau omhoog tillen, met dan Anderson als uiteindelijke winnaar. Ergens hoop ik op een dikke overwinning voor Anderson, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel lekker als Van Gerwen gewoon 6 match darts krijgt en ze gewoon ff allemaal mist, om vervolgens alsnog te verliezen. 27 minuten geleden zei Richarð.: Over presentatoren gesproken, die Marcel Maijer moet wel de slechtste presentator van Nederland zijn. Die na 20 verrassingen "het een beetje een verrassend WK vindt worden" en die de WK winst van Cross vorig jaar "toch wel een beetje zag aankomen" omdat Cross vorig jaar ergens een finale van een major had gehaald. En ook elke keer als de walk-on al is begonnen nog even een vraag stellen. Gast, kom op. Niemand boeit die analyses überhaupt iets. Alsof die Ronald Scholten ooit wat nuttigs te melden heeft. Komt alleen met opmerkingen als "ik denk dat die jongen nog wel een paar legs pakt", nadat Humphries 0-2 achterkwam in sets. Joh, die analyses is echt al jarenlang brullen. Stompé die geregeld over zichzelf begint. 'Heb daar ook gestaan, kan je vertellen dat ...'. Wordt door niemand serieus genomen die vent ? Scholten die altijd in dezelfde houding zit en nooit wat zinnigs zegt. '<naam> moet gewoon zijn eigen spelletje spelen. Hij moet ervoor zorgen dat hij niet te snel afhaakt en het tempo bij kan blijven benen. Ik weet dat hij hele dagen traint en dat hij het gevraagde niveau in zich heeft, nu moet hij het eens laten zien'. Zulke onzin. Niet dat dat hun fout is, want je kan over darts echt heel weinig zeggen en analyseren. Je kan wel lekker opnoemen wat iedereen ziet, maar meer niet echt. Pijltjes moeten in het bord en het liefst in de gewenste vakjes. Niet meer, niet minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Het gaat weer heerlijk hoor. Man, wat maakt dit die kutpotjes van het begin goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Anderson eruit laten zien als een beginneling. Dan ben je een hele geote hoor pfoe. En nu hopen dat Smith het WK wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Heel pijnlijk om te zien dit. Pure klasse, pure dominantie, maar helaas van de verkeerde persoon. Kan goed mijn best gaan doen om alle uitspraken van Van Gerwen te vermijden de komende weken. Al heeft hij nog niet van Smith gewonnen natuurlijk, die gooide vandaag ook prima. 105 gemiddeld en 50% op zijn doubles, maar in deze vorm kan je bijna niet van Van Gerwen winnen natuurlijk. Straft echt alles af. Uitspraak van de dag ook weer gehoord. 'Anderson moet werken en dat doet Anderson niet graag, werken in het darts' oid. Hoe krijg je het verzonnen joh ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Nou heb zowel gister als vandaag als vrijwilliger 4 darts partijen geschreven op de Saen Trophy. Groot toernooi in Zaandam met spelersopkomsten, goed prijzengeld en goede spelers. Remco van Eijden 10-voudig winnaar onder andere bij de mannen. Moet zeggen dat het schrijven van die partijen best als werken gezien kan worden. Flink gesloopt in ieder geval ghehe. Dus werken in het darts heb je toch wel ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Zonde dat de Anderson van gisteren niet kwam opdagen... Dan had het een wedstrijd kunnen worden, nu was Van Gerwen veel te sterk. Nu had MvG sowieso wel gewonnen hoor, denk ik. 30 december 2018 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Was sneller gedaan dan gedacht/gehoopt. MvG haalt ook 50% op dubbels,toch knap. Anderson liet het helaas afweten op cruciale momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 30 minuten geleden zei 007mark: Nou heb zowel gister als vandaag als vrijwilliger 4 darts partijen geschreven op de Saen Trophy. Groot toernooi in Zaandam met spelersopkomsten, goed prijzengeld en goede spelers. Remco van Eijden 10-voudig winnaar onder andere bij de mannen. Moet zeggen dat het schrijven van die partijen best als werken gezien kan worden. Flink gesloopt in ieder geval ghehe. Dus werken in het darts heb je toch wel ? Zo bedoelde ik het niet. Hij moet gewoon de pijlen in de goede vakjes krijgen. Heeft vrij weinig met 'werken' te maken, als het niet lukt, lukt het niet. Als het wel lukt, lukt het wel. Het is niet zo dat je ff harder kan gaan 'werken' ofzo. Mentaal gezien misschien, maar veel meer kan je niet doen. Commentators brachten het echter alsof Anderson niet genoeg deed en maar ff beter zijn best moest gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 3 minuten geleden zei JanVertonghen': Zo bedoelde ik het niet. Hij moet gewoon de pijlen in de goede vakjes krijgen. Heeft vrij weinig met 'werken' te maken, als het niet lukt, lukt het niet. Als het wel lukt, lukt het wel. Het is niet zo dat je ff harder kan gaan 'werken' ofzo. Mentaal gezien misschien, maar veel meer kan je niet doen. Commentators brachten het echter alsof Anderson niet genoeg deed en maar ff beter zijn best moest gaan doen. Zit hem vooral in mentale gedeelte inderdaad. Harder werken in deze zin wordt denk ik bedoeld als: meer in je concentratie gaan zitten. Of juist minder wanneer spelers juist te gespannen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Zou juist zeggen dat je minder moet gaan werken als het niet loopt. Hoorde die commentator nog zeggen dat de punt van zn schoen helemaal opgekruld tegen de oche stond. Vraag me dan af waarom. Doe gewoon wat je altijd doet, niet nadenken, dan gaat het juist fout. Tenzij die altijd zo staat natuurlijk. 30 december 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Zo staat ie altijd. Maar hé, ze moeten toch doen alsof ze een verklaring hebben. ? 8.53 bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten