Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Aiai Dobey... wat jammer van die single 15 terwinl je 2 grote vakken naast elkaar hebt die je mag raken op dat moment. Ondanks dat dwong Gary de fouten wel af, wat een fenkomeen. Alles op de juiste momenten.

28x 180 in deze pot. Heerlijk. Wel wat anders dan Benito tegen Toni.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Gerwen weer lekker wat te klagen over zijn tegenstander. Dan gooien ze te slecht, dan zijn ze irritant, nu was zijn tegenstander weer 'te timide' en had hij 'te veel respect' voor Van Gerwen. Zal wel een van de weinigen zijn hier (in heel Nederland denk ik), maar wat hoop ik toch dat Anderson die vent helemaal sloopt. Zo goed in zijn sport, maar wat is het een misselijkmakende gozer zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JanVertonghen':

Van Gerwen weer lekker wat te klagen over zijn tegenstander. Dan gooien ze te slecht, dan zijn ze irritant, nu was zijn tegenstander weer 'te timide' en had hij 'te veel respect' voor Van Gerwen. Zal wel een van de weinigen zijn hier (in heel Nederland denk ik), maar wat hoop ik toch dat Anderson die vent helemaal sloopt. Zo goed in zijn sport, maar wat is het een misselijkmakende gozer zeg. 

Dit ja. Die presentator(en) en analisten in de studio lopen hem ook altijd op hemelen alsof hij elke wedstrijd 180 gemiddeld gooit en 100% op z'n dubbels is. Hij kan, in hun ogen, niks fout doen. Bah. Vind het altijd zo heerlijk als 'ie verliest. Hoop, net als jij, dat Anderson wint. En liefst zo dik mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over presentatoren gesproken, die Marcel Maijer moet wel de slechtste presentator van Nederland zijn. Die na 20 verrassingen "het een beetje een verrassend WK vindt worden" en die de WK winst van Cross vorig jaar "toch wel een beetje zag aankomen" omdat Cross vorig jaar ergens een finale van een major had gehaald. En ook elke keer als de walk-on al is begonnen nog even een vraag stellen.  Gast, kom op. Niemand boeit die analyses überhaupt iets. Alsof die Ronald Scholten ooit wat nuttigs te melden heeft. Komt alleen met opmerkingen als "ik denk dat die jongen nog wel een paar legs pakt", nadat Humphries 0-2 achterkwam in sets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Barteh:

Anderson is juist een misselijkmakend ventje. Wat een engnek. 

Ben enorm benieuwd hoe je tot die conclusie komt. Laat zich alleen af en toe uit de wedstrijd halen door dingetjes die zijn tegenstander doet, verder is hij vrijwel altijd sympathiek en respectvol.

32 minuten geleden zei Richarð.:

Dit ja. Die presentator(en) en analisten in de studio lopen hem ook altijd op hemelen alsof hij elke wedstrijd 180 gemiddeld gooit en 100% op z'n dubbels is. Hij kan, in hun ogen, niks fout doen. Bah. Vind het altijd zo heerlijk als 'ie verliest. Hoop, net als jij, dat Anderson wint. En liefst zo dik mogelijk.

Ja joh. Vind het dan ook nog zo'n vent die dat thuis terugkijkt en dan heel trots is. Hele enge gozer. Maar goed, wordt wel een zieke pot tegen Anderson denk ik. Hopen dat ze allebei hoog gooien en zo elkaars niveau omhoog tillen, met dan Anderson als uiteindelijke winnaar. Ergens hoop ik op een dikke overwinning voor Anderson, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel lekker als Van Gerwen gewoon 6 match darts krijgt en ze gewoon ff allemaal mist, om vervolgens alsnog te verliezen.

27 minuten geleden zei Richarð.:

Over presentatoren gesproken, die Marcel Maijer moet wel de slechtste presentator van Nederland zijn. Die na 20 verrassingen "het een beetje een verrassend WK vindt worden" en die de WK winst van Cross vorig jaar "toch wel een beetje zag aankomen" omdat Cross vorig jaar ergens een finale van een major had gehaald. En ook elke keer als de walk-on al is begonnen nog even een vraag stellen.  Gast, kom op. Niemand boeit die analyses überhaupt iets. Alsof die Ronald Scholten ooit wat nuttigs te melden heeft. Komt alleen met opmerkingen als "ik denk dat die jongen nog wel een paar legs pakt", nadat Humphries 0-2 achterkwam in sets.

Joh, die analyses is echt al jarenlang brullen. Stompé die geregeld over zichzelf begint. 'Heb daar ook gestaan, kan je vertellen dat ...'. Wordt door niemand serieus genomen die vent ? Scholten die altijd in dezelfde houding zit en nooit wat zinnigs zegt. '<naam> moet gewoon zijn eigen spelletje spelen. Hij moet ervoor zorgen dat hij niet te snel afhaakt en het tempo bij kan blijven benen. Ik weet dat hij hele dagen traint en dat hij het gevraagde niveau in zich heeft, nu moet hij het eens laten zien'. Zulke onzin. Niet dat dat hun fout is, want je kan over darts echt heel weinig zeggen en analyseren. Je kan wel lekker opnoemen wat iedereen ziet, maar meer niet echt. Pijltjes moeten in het bord en het liefst in de gewenste vakjes. Niet meer, niet minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel pijnlijk om te zien dit. Pure klasse, pure dominantie, maar helaas van de verkeerde persoon. Kan goed mijn best gaan doen om alle uitspraken van Van Gerwen te vermijden de komende weken. Al heeft hij nog niet van Smith gewonnen natuurlijk, die gooide vandaag ook prima. 105 gemiddeld en 50% op zijn doubles, maar in deze vorm kan je bijna niet van Van Gerwen winnen natuurlijk. Straft echt alles af.

Uitspraak van de dag ook weer gehoord. 'Anderson moet werken en dat doet Anderson niet graag, werken in het darts' oid. Hoe krijg je het verzonnen joh ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb zowel gister als vandaag als vrijwilliger 4 darts partijen geschreven op de Saen Trophy. Groot toernooi in Zaandam met spelersopkomsten, goed prijzengeld en goede spelers. Remco van Eijden 10-voudig winnaar onder andere bij de mannen. Moet zeggen dat het schrijven van die partijen best als werken gezien kan worden. Flink gesloopt in ieder geval ghehe. Dus werken in het darts heb je toch wel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei 007mark:

Nou heb zowel gister als vandaag als vrijwilliger 4 darts partijen geschreven op de Saen Trophy. Groot toernooi in Zaandam met spelersopkomsten, goed prijzengeld en goede spelers. Remco van Eijden 10-voudig winnaar onder andere bij de mannen. Moet zeggen dat het schrijven van die partijen best als werken gezien kan worden. Flink gesloopt in ieder geval ghehe. Dus werken in het darts heb je toch wel ?

Zo bedoelde ik het niet. Hij moet gewoon de pijlen in de goede vakjes krijgen. Heeft vrij weinig met 'werken' te maken, als het niet lukt, lukt het niet. Als het wel lukt, lukt het wel. Het is niet zo dat je ff harder kan gaan 'werken' ofzo. Mentaal gezien misschien, maar veel meer kan je niet doen. Commentators brachten het echter alsof Anderson niet genoeg deed en maar ff beter zijn best moest gaan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei JanVertonghen':

Zo bedoelde ik het niet. Hij moet gewoon de pijlen in de goede vakjes krijgen. Heeft vrij weinig met 'werken' te maken, als het niet lukt, lukt het niet. Als het wel lukt, lukt het wel. Het is niet zo dat je ff harder kan gaan 'werken' ofzo. Mentaal gezien misschien, maar veel meer kan je niet doen. Commentators brachten het echter alsof Anderson niet genoeg deed en maar ff beter zijn best moest gaan doen. 

Zit hem vooral in mentale gedeelte inderdaad. Harder werken in deze zin wordt denk ik bedoeld als: meer in je concentratie gaan zitten. Of juist minder wanneer spelers juist te gespannen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou juist zeggen dat je minder moet gaan werken als het niet loopt. Hoorde die commentator nog zeggen dat de punt van zn schoen helemaal opgekruld tegen de oche stond. Vraag me dan af waarom. Doe gewoon wat je altijd doet, niet nadenken, dan gaat het juist fout. Tenzij die altijd zo staat natuurlijk.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites