Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Darts Topic

Mvdv

Recommended Posts

6 minuten geleden zei 007mark:

Er komt een halve finalist uit het rijtje Antonio Alcinas, Benito van de Pas, Brendan Dolan, Mervyn King, Gerwyn Price, Nathan Aspinall, Kyle Anderson, Devon Peterson en Steve West ?

Als dat Price is, dan valt het qua verrassing nog wel mee. Elke andere naam had niemand verwacht.

1 minuut geleden zei Richarð.:

Als dat Price is, dan valt het qua verrassing nog wel mee. Elke andere naam had niemand verwacht.

Nee precies. Ik heb in dat kwart ook 'gewoon' Price hoor, maar kan zomaar eens een gekke naam tussen staan.

Benieuwd trouwens wat ze gaan doen met de World Cup of Darts. Klaasen is nu namelijk de 2e Nederlander op de Order of Merit en zal normaal gesproken ook wel zo blijven de komende maanden. En volgens mij is er ooit afgesproken dat Klaasen sowieso niet met MVG gaat gooien (wat voorgevallen huhu).

2 minuten geleden zei 007mark:

Heeft geloof ik een keer in de jeugd WK-finale gestaan inderdaad (en verloren), maar vond zijn eerste partij niet zo fantastisch tegen Geert Nentjes.

Moet zeker beter gaan spelen dan dat. Helemaal als je tegen Price moet. Verwacht dan ook niet dat 'ie 'em wint vandaag.