Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Darts Topic

Mvdv

Recommended Posts

Die smith die van gerwen niet de terechte winnaar vind “omdat hij zelf teveel mis gooide”. Ja leuk, maar die kansen kreeg je doordat van gerwen een beurt er voor wat kansen mistte. Vind echt dat die man een misselijke uitstraling heeft.

weer prima toernooi van onze MVG. Heeft geen enkele keer tot het gaatje hoeven gaan, wat dan wel weer jammer is. Kan er echt van genieten als hij dat gaspedaal intrapt en begint te stampen. 

48 minuten geleden zei MetalMichael:

Van Gerwen is net zo. Alleen pikt men het van hem omdat hij wint en Nederlander is. 

Dat eerste wel ja, dat tweede niet. Althans hier niet. Maar laten we eerlijk zijn: de top van van gerwen ligt zo hoog, dat daar niemand bij in de buurt komt. Dus als je dan in interviews dingen roept als: “ als ik mijn normale spel speel, sloop ik hem” of “ ik moet gewoon mijn ding doen en dan gaan die beker mee naar huis” is daar geen woord aan gelogen. Smith, de beste man die qua majors nog niks gewonnen heeft, riep dat hij zeker wereldkampioen werd. Daar zit we wat verschil in. 

Hij is niet zozeer arrogant, maar gewoon een beetje dom. Niet slim.  Een psycholoog helpt niet bij hem, want hij snapt het niet.

Ik ga met een aantal andere darters kwalificatie voor de Super League gooien. De Super League bestaat uit 1 landelijke competitie (teletekst pagina 623) en drie regionale Eerste Divisies.

Dat betekent dat je 3 pouleduels gooit tegen teams uit heel Nederland en als je die poule dan wint, speel je nog een play-off voor plaatsing voor de Eerste Divisie van de Super League. Verlies je die pot, dan krijg je een herkansing tegen een nummer 9 uit een Eerste Divisie.

Er speelt al een team uit ons cafe in de Eerste Divisie, die wonnen hun poule, verloren de kwalificatie, maar wonnen de herkansing. Wij gaan nu als team 2 een poging wagen.

Succes man! Hier in de buurt hebben we een aantal café's die inderdaad Overgangsklasse spelen, waarvan ik veel spelers ook wel ken. Meeste ben ik vrij kansloos tegen als ik tegen ze gooi.

Niels Zonneveld gister de 1e Q-School dag gewonnen. Komt hier uit de buurt en ken hem ook wel. Mooi voor hem, aangezien hij afgelopen jaar pas voor het eerst heeft meegedaan aan de Development Tour, waar hij direct 9e werd. Vrij grote namen ook boven hem geindigd. https://www.pdc.tv/order-of-merit/development-tour-order-of-merit

Benieuwd hoe hij het de komende 2 jaar gaat doen nu hij de Tourkaart heeft. Ga hem in ieder geval zeker volgen :)

Wel een flinke tik voor Chizzy en Whitlock als je het mij vraagt. Leuk voor deze 9 vervangers natuurlijk om een keer een avond mee te mogen doen, maar vind het zelf niet zo een goed idee eigenlijk. nu zit je elke week te kijken naar een vriendschappelijk potje die eigenlijk nergens over gaat.