JanVertonghen Gepost December 31, 2018 Share Gepost December 31, 2018 1 uur geleden zei Magikarp: Zou juist zeggen dat je minder moet gaan werken als het niet loopt. Denk dat wij uit ervaring wel kunnen vertellen dat dat ook niet werkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost December 31, 2018 Share Gepost December 31, 2018 10 uur geleden zei JanVertonghen': Denk dat wij uit ervaring wel kunnen vertellen dat dat ook niet werkt. ? dat is ook weer zo ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Weten ze bij RTL7 dat Michael Smith ook meedoet aan de finale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 2 minuten geleden zei Richarð.: Weten ze bij RTL7 dat Michael Smith ook meedoet aan de finale? Wie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Zojuist zei Kelvin: Wie? Hoi Marcel Maijer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Zojuist zei Richarð.: Hoi Marcel Maijer. Dit gaat te ver #richard #ban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Come on Smith! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Haha, ik vind het altijd zo bijzonder dat die Smith zich zo snel de put in laat gooien. Komop man. Daar heb ik respect voor bij die kale met z'n domme kop. Die boeit het echt niks hoe en wat, die gooit ze wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Gaaaaaap wat een kutfinale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 (edited) Ik denk dat je analyse wat kort door de bocht is, Cim. Voor m'n bracket zou 7-3 wel ideaal zijn overigens. ? Edited January 1, 2019 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Pff wat een teleurstellende finale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Viel wat tegen idd. Smith - Aspinall de mooiste imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Die reactie van Barney. Doe dan gewoon niet mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 1, 2019 Share Gepost January 1, 2019 Toneelstukje op RTL7 was wel tenenkrommend. Was al een half uur bekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 2, 2019 Share Gepost January 2, 2019 Die smith die van gerwen niet de terechte winnaar vind “omdat hij zelf teveel mis gooide”. Ja leuk, maar die kansen kreeg je doordat van gerwen een beurt er voor wat kansen mistte. Vind echt dat die man een misselijke uitstraling heeft. weer prima toernooi van onze MVG. Heeft geen enkele keer tot het gaatje hoeven gaan, wat dan wel weer jammer is. Kan er echt van genieten als hij dat gaspedaal intrapt en begint te stampen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 2, 2019 Share Gepost January 2, 2019 Van Gerwen is net zo. Alleen pikt men het van hem omdat hij wint en Nederlander is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 2, 2019 Share Gepost January 2, 2019 48 minuten geleden zei MetalMichael: Van Gerwen is net zo. Alleen pikt men het van hem omdat hij wint en Nederlander is. Dat eerste wel ja, dat tweede niet. Althans hier niet. Maar laten we eerlijk zijn: de top van van gerwen ligt zo hoog, dat daar niemand bij in de buurt komt. Dus als je dan in interviews dingen roept als: “ als ik mijn normale spel speel, sloop ik hem” of “ ik moet gewoon mijn ding doen en dan gaan die beker mee naar huis” is daar geen woord aan gelogen. Smith, de beste man die qua majors nog niks gewonnen heeft, riep dat hij zeker wereldkampioen werd. Daar zit we wat verschil in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjs Gepost January 4, 2019 Share Gepost January 4, 2019 Ik ben geen supporter van MvG maar vind hem wel de beste. Hij mag dan (volgens velen) arrogant zijn,topsporters zijn dat heel vaak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 4, 2019 Share Gepost January 4, 2019 Hij is niet zozeer arrogant, maar gewoon een beetje dom. Niet slim. Een psycholoog helpt niet bij hem, want hij snapt het niet. Ik ga met een aantal andere darters kwalificatie voor de Super League gooien. De Super League bestaat uit 1 landelijke competitie (teletekst pagina 623) en drie regionale Eerste Divisies. Dat betekent dat je 3 pouleduels gooit tegen teams uit heel Nederland en als je die poule dan wint, speel je nog een play-off voor plaatsing voor de Eerste Divisie van de Super League. Verlies je die pot, dan krijg je een herkansing tegen een nummer 9 uit een Eerste Divisie. Er speelt al een team uit ons cafe in de Eerste Divisie, die wonnen hun poule, verloren de kwalificatie, maar wonnen de herkansing. Wij gaan nu als team 2 een poging wagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 4, 2019 Share Gepost January 4, 2019 Succes man! Hier in de buurt hebben we een aantal café's die inderdaad Overgangsklasse spelen, waarvan ik veel spelers ook wel ken. Meeste ben ik vrij kansloos tegen als ik tegen ze gooi. Niels Zonneveld gister de 1e Q-School dag gewonnen. Komt hier uit de buurt en ken hem ook wel. Mooi voor hem, aangezien hij afgelopen jaar pas voor het eerst heeft meegedaan aan de Development Tour, waar hij direct 9e werd. Vrij grote namen ook boven hem geindigd. https://www.pdc.tv/order-of-merit/development-tour-order-of-merit Benieuwd hoe hij het de komende 2 jaar gaat doen nu hij de Tourkaart heeft. Ga hem in ieder geval zeker volgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Anderson doet niet mee aan de Premier League, ivm een rugblessure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Ontzettend jammer. Wat vinden we van de keuze voor zijn vervanging? Ik vind het maar niks eigenlijk. Ze hadden gewoon Whitlock of Chizzy moeten doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Goede keuze juist. Geeft spelers de kans, de Duitsers krijgen nu Max Hopp, Nederlanders met De Zwaan een extra Nederlander ebij en gewoon wat variatie elke week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Commercieel gezien een goede keus. En de kans dat Barney er uitvliegt is nu 1 op 9 ipv 1 op 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5, 2019 Share Gepost February 5, 2019 Wel een flinke tik voor Chizzy en Whitlock als je het mij vraagt. Leuk voor deze 9 vervangers natuurlijk om een keer een avond mee te mogen doen, maar vind het zelf niet zo een goed idee eigenlijk. nu zit je elke week te kijken naar een vriendschappelijk potje die eigenlijk nergens over gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts