Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Werd aan me gevraagd of ik mee wilde met de nieuwjaarsduik vanmorgen op het IJmuiderstrand. Heb het vriendelijk afgeslagen, ga niet 's ochtends tussen de aangespoelde kwallen rondlopen en dan 's avonds nog eens anderhalf uur naar de grootste kwal uit de sporthistorie kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima line up inderdaad. Ben persoonlijk geen fan van Price en had liever Anderson in zijn plaats gezien. Lewis moet het eerst maar eens over langere tijd laten zien.

Ik vind het persoonlijk toch een wat mindere line up. Vooral whitlock en pryce ben ik niet zo fan van.

Maar jongens wat een partij. Als cross dit weet door te zetten zou mvg wel eens een zware dobber aan deze man kunnen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag begint overigens Lakeside :<

Man daar ging ik vroeger echt voor zitten. Nu is het vooral slaapverwekkend door het niveauverschil.

Die uitspraken van cross over het overnemen van de 1e plek van mvg. Ik denk dat dat hem nogal smerig gaat tegenvallen. Uitermate knap wat die heeft gedaan hoor, maar de piek van mvg ligt wel even wat hoger dan die van cross momenteel. Ik hoop ook dat de prestaties van cross er voor zorgen dat mvg weer het vuur vind om regelmatiger die 115+ scores op het bord weet te zetten qua gemiddelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lakeside heeft toch altijd wel zijn charmes vind ik, ondanks dat het niveau natuurlijk een stuk lager is dan PDC WK.

Taylor gaf aan dat MvG tegen Cross wel eens de nieuwe dartsklassieker kan worden en eerlijk gezegd kan ik me daar wel in vinden. Cross heeft echt het hele jaar constant goed gespeeld (vaak ook gemiddelden boven 105). Ook op belangrijke momenten laten zien dat hij tegen de druk bestand is. Zal dus zeker een mooie strijd worden om de bovenste plekken van de wereldranglijst. Wright zal imo namelijk nooit de nummer 1 positie halen, maar Cross zou daar zomaar eens toe in staat zijn als hij afgelopen jaar doortrekt. Hopelijk komt van den Bergh ook snel bij de beste 16, leuke speler om naar te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark McGeeney, nummer 1 van de wereld bij de BDO, wint net in een sudden death leg van Martin Adams. Gemiddelden van 86 en 82 :cab: Eerste Nederlander in ieder geval wel door, dat was Willem Mandigers. Die gooide tenminste een gemiddelde van 89, ook niet heel best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BDO is niet echt slechter geworden. Gemiddeldes zijn alleen blijven hangen en zitten op het zelfde niveau als een jaar of 10 geleden. PDC heeft echter grote stappen gemaakt en daar zijn de gemiddelden (zeker van de top) gewoon echt een stuk omhoog gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen Durrant weer gewonnen. Wordt toch tijd dat 'ie naar de PDC gaat.

Dat hebben ze redelijk dichtgetimmerd toch? Als hij overstapt moet hij al zijn gewonnen geld vanaf alle halve finales teruggeven dacht ik ergens gelezen te hebben. En aangezien de hoofdprijs volgens mij 100k was, lijkt me dat nogal een gok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites