ForzaUtreg Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ben benieuwd naar zijn percentage inderdaad. Gooit alles in 1 keer uit, moet haast boven de 70% zitten toch..73% hoorde ik net bij Sky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Hahhaahah dit is echt super dit. Serves him right. Dat publiek ook roepen: where is micheal van gerwen. Hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Werd aan me gevraagd of ik mee wilde met de nieuwjaarsduik vanmorgen op het IJmuiderstrand. Heb het vriendelijk afgeslagen, ga niet 's ochtends tussen de aangespoelde kwallen rondlopen en dan 's avonds nog eens anderhalf uur naar de grootste kwal uit de sporthistorie kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 140 even uitgooien om te winnen :D Wat een gast. Heel ziek dit. Lijkt me ook een enorm sympathieke gozer, gun het hem van harte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Wat een verademing die Cross, geweldig samen met ome Phil. Dat respect mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Geen Lewis in de Premier League :( Sowieso maar een matige line-up vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Lewis heeft ook een heel slecht jaar gehad en staat nu op plek 20 in de ranking he..Prima lone-up met mensen die het verdienen. Oh en Cross _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Prima line up inderdaad. Ben persoonlijk geen fan van Price en had liever Anderson in zijn plaats gezien. Lewis moet het eerst maar eens over langere tijd laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Prima line up inderdaad. Ben persoonlijk geen fan van Price en had liever Anderson in zijn plaats gezien. Lewis moet het eerst maar eens over langere tijd laten zien. Ik vind het persoonlijk toch een wat mindere line up. Vooral whitlock en pryce ben ik niet zo fan van. Maar jongens wat een partij. Als cross dit weet door te zetten zou mvg wel eens een zware dobber aan deze man kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Zaterdag begint overigens Lakeside : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Zaterdag begint overigens Lakeside :< Man daar ging ik vroeger echt voor zitten. Nu is het vooral slaapverwekkend door het niveauverschil. Die uitspraken van cross over het overnemen van de 1e plek van mvg. Ik denk dat dat hem nogal smerig gaat tegenvallen. Uitermate knap wat die heeft gedaan hoor, maar de piek van mvg ligt wel even wat hoger dan die van cross momenteel. Ik hoop ook dat de prestaties van cross er voor zorgen dat mvg weer het vuur vind om regelmatiger die 115+ scores op het bord weet te zetten qua gemiddelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Mwah er mag best eens iemand anders overnemen. MvG toont nu al Taylor trekjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Mwah er mag best eens iemand anders overnemen. MvG toont nu al Taylor trekjes Gaat niet gebeuren. Ik gok dat mvg het gaspedaal wat verder in gaat trappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Lakeside heeft toch altijd wel zijn charmes vind ik, ondanks dat het niveau natuurlijk een stuk lager is dan PDC WK. Taylor gaf aan dat MvG tegen Cross wel eens de nieuwe dartsklassieker kan worden en eerlijk gezegd kan ik me daar wel in vinden. Cross heeft echt het hele jaar constant goed gespeeld (vaak ook gemiddelden boven 105). Ook op belangrijke momenten laten zien dat hij tegen de druk bestand is. Zal dus zeker een mooie strijd worden om de bovenste plekken van de wereldranglijst. Wright zal imo namelijk nooit de nummer 1 positie halen, maar Cross zou daar zomaar eens toe in staat zijn als hij afgelopen jaar doortrekt. Hopelijk komt van den Bergh ook snel bij de beste 16, leuke speler om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 Mark McGeeney, nummer 1 van de wereld bij de BDO, wint net in een sudden death leg van Martin Adams. Gemiddelden van 86 en 82 :cab: Eerste Nederlander in ieder geval wel door, dat was Willem Mandigers. Die gooide tenminste een gemiddelde van 89, ook niet heel best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Noppie 95 in de voorronde :huhu: Scott MItchell komt aan 98 terwijl z'n tegenstander hoger gooide. Durrant kan ook nog wel aardig gooien. Ben benieuwd hoe lang dit WK überhaupt nog blijft bestaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Is het niveau bij de BDO nou zo enorm gedaald het afgelopen decennia of valt het nu (lees: de afgelopen jaren) pas op omdat de PDC veel meer aandacht krijgt in Nederland? Iemand enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 BDO is niet echt slechter geworden. Gemiddeldes zijn alleen blijven hangen en zitten op het zelfde niveau als een jaar of 10 geleden. PDC heeft echter grote stappen gemaakt en daar zijn de gemiddelden (zeker van de top) gewoon echt een stuk omhoog gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 (bewerkt) Nou ja ten opzichte van toen Barney, van der Voort, King, Whitlock etc nog bij de BDO zaten is het niveau toch wel omlaag gegaan en daarna nooit meer omhoog. 10 januari 2018 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Dat is een beetje waar ik op doelde inderdaad. Is overigens ook niet zo gek, want als je de prijzen vergelijkt tussen BDO- en PDC-toernooien dan is het vrij logisch dat iedereen die een beetje kan darten zo snel mogelijk een poging zal wagen bij de PDC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Nou ja ten opzichte van toen Barney, van der Voort, King, Whitlock etc nog bij de BDO zaten is het niveau toch wel omlaag gegaan en daarna nooit meer omhoog. Nou heb ik zo niet 123 statistieken bij de hand, maar waren destijds de gemiddeldes ook niet rond de 85/95? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Heb net even een paar topspelers uit die tijd opgezocht en die gooide eigenlijk standaard een gemiddeld van tussen de 90 en 100 met af en toe een uitschieter omhoog of -laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 Glen Durrant weer gewonnen. Wordt toch tijd dat 'ie naar de PDC gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 Glen Durrant weer gewonnen. Wordt toch tijd dat 'ie naar de PDC gaat. Dat hebben ze redelijk dichtgetimmerd toch? Als hij overstapt moet hij al zijn gewonnen geld vanaf alle halve finales teruggeven dacht ik ergens gelezen te hebben. En aangezien de hoofdprijs volgens mij 100k was, lijkt me dat nogal een gok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten