Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Jotew:

Net nog even de samenvatting weer terug gekeken. Wat stond Smith geweldig te gooien, zo ontzettend verdiend om deze titel dan eindelijk te pakken. Het is hem van harte gegund, sympathieke vent. Overigens echt nog nooit zo'n leg gezien met die 9 darter.

Kleine side note: Engels commentaar maakt het ook zo veel mooier dan dat gebral van die Nederlanders! :<

Deed me denken aan deze, alleen hier missen ze allebei de 3e beurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hakai:

Misschien heb ik iets gemist, maar dat ventje zit toch helemaal in het moment joh. Alsof hem zo'n camera boeit. 

Dan heb je zeker wat gemist. Tuurlijk is dat ventje vrolijk, en terecht ook natuurlijk! Maar het was ook weer dat typische amerikaans/engels overdreven gedoe van zo'n jong kind. Zoals je ze ook altijd overdreven en betweterig ziet doen bij van die kook-wedstrijdjes op tv. Verschrikkelijk ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Dan heb je zeker wat gemist. Tuurlijk is dat ventje vrolijk, en terecht ook natuurlijk! Maar het was ook weer dat typische amerikaans/engels overdreven gedoe van zo'n jong kind. Zoals je ze ook altijd overdreven en betweterig ziet doen bij van die kook-wedstrijdjes op tv. Verschrikkelijk ;e

hahaha ok, ja zo keek ik er totaal niet naar, ik heb ook neefjes helemaal zien losgaan om dingen die veel minder belangrijk waren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei rich ruzzian:

Good luck @Satyrhoe schat je je kansen in? 

Q-school is op papier een week, maar het is opgedeeld in twee stukken. 

De eerste drie dagen zijn een 'pre-qualifier'. De beste 114 van 450 man gaan door naar de laatste vier dagen. Dus ja, dan ben je afhankelijk van je loting, je kunt Jelle Klaassen loten, maar ook een lokale held. In die drie dagen moet je eigenlijk 6 potjes winnen om zeker bij de top 90 te zitten. De kans dat ik die 114 haal durf ik wel op 50/50 te zetten.

Mocht ik dat halen, dan is de kans op een Tourcard (14 stuks) niet heel groot, simpel zat. Of ik moet echt een fantastische dag hebben. Er doen 128 man mee aan die laatste 4 dagen, elke dag gaat er één kaart naar de dagwinnaar en de resterende 10 gaan naar de beste tien die geen dagwinst hadden. Dat is gewoon ontzettend moeilijk om te halen.

Dus, ik zou teleurgesteld zijn als ik donderdag niet meer mag gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus dan tel ik 14 tourkaarten voor de Europese Q School en 13 voor de Britse. Pooltje weer maken @Richarð.?

Europa

Sebastian Bialecki

Niels Zonneveld

Gian van Veen

Berry van Peer

Ron Meulenkamp

Karel Sedlacek

Max Hopp

Wesley Plaisier

Corey Cadby

Lukas Wenig

Nico Kurz

Chris Landman

Fabian Schmutzler

Richard Veenstra

Engeland

William Borland

Keegan Brown

Jarred Cole

David Evans

Jack Main

Jim McEwan

Scott Mitchell

Chas Barstow
Kai Fan Leung
Arron Monk
Josh Payne
Andy Hamilton

James Richardson

Opvallend om te zien trouwens dat Portela deze keer kiest voor de Europese Q-School. Ergens logisch, omdat niveau daar geloof ik iets lager ligt. Zie het hem verder alleen nog steeds niet redden. Verder zullen er in Engeland ongetwijfeld weer enkele onbekende namen bovendrijven waarvan nog nooit iemand had gehoord. Weinig vertrouwens in de deelnemende vrouwen trouwens en jammer dat Beau Greaves zich niet heeft aangemeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites