Erwin. Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 1 minuut geleden zei Jotew: Net nog even de samenvatting weer terug gekeken. Wat stond Smith geweldig te gooien, zo ontzettend verdiend om deze titel dan eindelijk te pakken. Het is hem van harte gegund, sympathieke vent. Overigens echt nog nooit zo'n leg gezien met die 9 darter. Kleine side note: Engels commentaar maakt het ook zo veel mooier dan dat gebral van die Nederlanders! Deed me denken aan deze, alleen hier missen ze allebei de 3e beurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 4 minuten geleden zei Erwin.: Deed me denken aan deze, alleen hier missen ze allebei de 3e beurt Daarom had ik dus ook nog nooit zo'n leg als gisteren gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 1 uur geleden zei Beppu: Gefeliciteerd met het verlies van een Nederlander! @Bogatyr Rent free x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Een mooie winnaar met een geweldige finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 (bewerkt) Dimi staat nog te wachten om zijn derde pijl te gooien Of zou hij nu aan het dansen zijn? 4 januari 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 14 uur geleden zei Bogatyr: Kippenvel man. Kom je bij mij ook eens wat pijltjes gooien? @Satyr geef m eens een cookie from own dough. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 7 uur geleden zei Aaron21: Is dat op tv? https://tv.dartconnect.com/events/pdc Dat kun je hier volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 17 uur geleden zei Vitesse88: Oudste zoontje wel camerabewust met z’n reactie Haha hoezo? Hij deed juist alsof ie niet wist dat er een camera was, helemaal meeleven zonder schaamte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 1 minuut geleden zei Hakai: Haha hoezo? Hij deed juist alsof ie niet wist dat er een camera was, helemaal meeleven zonder schaamte. Dit is een grap mag ik hopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Zojuist zei Jotew: Dit is een grap mag ik hopen? Misschien heb ik iets gemist, maar dat ventje zit toch helemaal in het moment joh. Alsof hem zo'n camera boeit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 1 minuut geleden zei Hakai: Misschien heb ik iets gemist, maar dat ventje zit toch helemaal in het moment joh. Alsof hem zo'n camera boeit. Dan heb je zeker wat gemist. Tuurlijk is dat ventje vrolijk, en terecht ook natuurlijk! Maar het was ook weer dat typische amerikaans/engels overdreven gedoe van zo'n jong kind. Zoals je ze ook altijd overdreven en betweterig ziet doen bij van die kook-wedstrijdjes op tv. Verschrikkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 1 minuut geleden zei Jotew: Dan heb je zeker wat gemist. Tuurlijk is dat ventje vrolijk, en terecht ook natuurlijk! Maar het was ook weer dat typische amerikaans/engels overdreven gedoe van zo'n jong kind. Zoals je ze ook altijd overdreven en betweterig ziet doen bij van die kook-wedstrijdjes op tv. Verschrikkelijk hahaha ok, ja zo keek ik er totaal niet naar, ik heb ook neefjes helemaal zien losgaan om dingen die veel minder belangrijk waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Hij was bewust van de camera op zich. Na de winst zag je hem blij doen en ineens vol ‘ongeloof’ leunen op de leuning van het hek. Alsof hij 11 sets had gespeeld. Nee best eng gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Normaal gesproken wordt na de finale toch ook het deelnemersveld van de PL bekend gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 6 minuten geleden zei MetalMichael: Normaal gesproken wordt na de finale toch ook het deelnemersveld van de PL bekend gemaakt? Later deze maand is het ook nog na de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 11 minuten geleden zei MetalMichael: Normaal gesproken wordt na de finale toch ook het deelnemersveld van de PL bekend gemaakt? Klopt, dat was in het verleden ook zo. Nu willen ze de Masters ook nog afwachten volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Succes @Satyr! Hoe laat begint het morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Zet hem op @Satyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Link voor morgen: https://tv.dartconnect.com/event/pdceuqs23s1e1 (--> match center, vanaf 10:00)Algemene link: https://tv.dartconnect.com/events/pdc (PDC EU Q-school Stage 1 - event 1/2/3) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Good luck @Satyrhoe schat je je kansen in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 5 minuten geleden zei rich ruzzian: Good luck @Satyrhoe schat je je kansen in? Q-school is op papier een week, maar het is opgedeeld in twee stukken. De eerste drie dagen zijn een 'pre-qualifier'. De beste 114 van 450 man gaan door naar de laatste vier dagen. Dus ja, dan ben je afhankelijk van je loting, je kunt Jelle Klaassen loten, maar ook een lokale held. In die drie dagen moet je eigenlijk 6 potjes winnen om zeker bij de top 90 te zitten. De kans dat ik die 114 haal durf ik wel op 50/50 te zetten. Mocht ik dat halen, dan is de kans op een Tourcard (14 stuks) niet heel groot, simpel zat. Of ik moet echt een fantastische dag hebben. Er doen 128 man mee aan die laatste 4 dagen, elke dag gaat er één kaart naar de dagwinnaar en de resterende 10 gaan naar de beste tien die geen dagwinst hadden. Dat is gewoon ontzettend moeilijk om te halen. Dus, ik zou teleurgesteld zijn als ik donderdag niet meer mag gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Heel veel succes @Satyr, we duimen met je mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Dus dan tel ik 14 tourkaarten voor de Europese Q School en 13 voor de Britse. Pooltje weer maken @Richarð.? Europa Sebastian Bialecki Niels Zonneveld Gian van Veen Berry van Peer Ron Meulenkamp Karel Sedlacek Max Hopp Wesley Plaisier Corey Cadby Lukas Wenig Nico Kurz Chris Landman Fabian Schmutzler Richard Veenstra Engeland William Borland Keegan Brown Jarred Cole David Evans Jack Main Jim McEwan Scott Mitchell Chas Barstow Kai Fan Leung Arron Monk Josh Payne Andy Hamilton James Richardson Opvallend om te zien trouwens dat Portela deze keer kiest voor de Europese Q-School. Ergens logisch, omdat niveau daar geloof ik iets lager ligt. Zie het hem verder alleen nog steeds niet redden. Verder zullen er in Engeland ongetwijfeld weer enkele onbekende namen bovendrijven waarvan nog nooit iemand had gehoord. Weinig vertrouwens in de deelnemende vrouwen trouwens en jammer dat Beau Greaves zich niet heeft aangemeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ik ga vanavond even kijken wie er meedoen en zal dan ook een paar namen droppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 (bewerkt) Heel veel succes @Satyr Dit is trouwens de ranking voor de top 89/90 zoals Satyr aangeeft:https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-first 8 januari 2023 bewerkt door KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten