Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

S1 van The Killing gekeken (de Deense). Veel lovende verhalen gehoord, maar al met al vond ik het middelmatig. 'Hey, we laten de politie personage A verdenken en brengen personage B verdacht in beeld. Hey, weet je wat? Nu laten we de politie personage B verdenken en dan brengen we C verdacht in beeld. Enzovoort.' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-4-2023 om 14:56 zei Titan:

S1 van The Killing gekeken (de Deense). Veel lovende verhalen gehoord, maar al met al vond ik het middelmatig. 'Hey, we laten de politie personage A verdenken en brengen personage B verdacht in beeld. Hey, weet je wat? Nu laten we de politie personage B verdenken en dan brengen we C verdacht in beeld. Enzovoort.' 

Daar wordt het voorspelbaar van ja, echt killing voor zo'n serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succession seizoen 5 is begonnen. Beetje haat liefde verhouding met deze show. Van de ene kant is hij steengoed, maar van de andere kant zit er totaal geen schot in. Ingegeven door minutenlang nikszeggende dialogen (vooral tussen de kinderen) met af en toe geweldige uithalen. 

You seizoen 4

Best vermakelijk seizoen. Vooral een goed verrassend einde 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei The Saint:

Succession seizoen 5 is begonnen. Beetje haat liefde verhouding met deze show. Van de ene kant is hij steengoed, maar van de andere kant zit er totaal geen schot in. Ingegeven door minutenlang nikszeggende dialogen (vooral tussen de kinderen) met af en toe geweldige uithalen. 

You seizoen 4

Best vermakelijk seizoen. Vooral een goed verrassend einde 

Ik snap wat je zegt vriend. Het is zeker herkenbaar alleen ik heb er absoluut geen haat  '/liefde verhouding met deze serie.\\

En die ''familie'' gesprekken is natuurlijk het hele concept/uitgangspunt van de serie. Ik vond S4 E2 dan ook weer echt gewoon briljant. Roman & Tom zijn echt mijn favorieten, niet normaal hilarisch en tof.

Zelf onlangs

Perry Mason seizoen 1]

Afgekeken. Over algemeen erg goed! Matthew Rhys(van The Americans o.a)  John Lithgow, Robert Patrick en vele anderen. In deze serie over een ontvoering van een baby. Is heel religieus maar ik vind het tof.

Alleen tegen het einde vond ik de serie wat minder worden maar al met al vind ik het 8 goede episodes gelukkig is er al een 2e seizoenbeschikbaar.

8/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ted Lasso 8/10

Het derde en laatste seizoen is nu onderweg en het is en blijft écht een geweldige serie. Heel veel humor, maar soms raakt het op een eigenzinnige wijze ook andere belangrijke onderwerpen. Absolute aanrader voor iedereen die van voetbal houdt en Apple TV heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beef gekeken. Ik vond het goed. Bijna hele productie met alleen maar mensen met een Aziatische achtergrond. Gaat over een man en een vrouw die een verkeersruzie krijgen samen. Daarna escaleert het uit de hand. Ik zou de serie een 8 geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@The Saintik ben helemaal bij... Inmiddels ben ik meer en meer eens met jouw post van laatst over Succession..... Het is te echt steeds meer slap gelul en geleuter. Ik keek tot nu toe trouw iedere maandag-woensdag, ga ik nu mee kappen. Ik vind dit verruit minste seizoen tot dusver. Ik wacht wel keer tot episodes 7 en verder allemaal uitzijn voor ik verder kijk. 

Wat ik wel heel goed en tof vind is Citadel op Prime Video, Perry Mason en kijk soms Carnivale Rowe en Voyager. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Gert:

Ik heb zojuist 'How To Get Away With Murder' gegoogled en als ik de komende weken verdacht wordt van een moord, dan krijg ik tijdens de rechtzaak bewijslast tegen vanwege mijn internet gedrag. Dank.

Die serie is serieus erg onhandig voor mensen die daadwerkelijk een moord willen plegen, want googelen hoe je echt wegkomt met een moord is er niet gemakkelijker op geworden :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Keeza:

Zijn er nog dikke must-see series die afgelopen zijn, zodat ik die van A tot Z kan afkijken?

GOT, Breaking Bad, Peaky Blinders, Vikings, Boardwalk Empire enzovoort al gezien.

Ozark, Friends, Modern Family, How I Met Your Mother, Orange Is the New Black, Homeland, The Good Wife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Keeza:

Zijn er nog dikke must-see series die afgelopen zijn, zodat ik die van A tot Z kan afkijken?

GOT, Breaking Bad, Peaky Blinders, Vikings, Boardwalk Empire enzovoort al gezien.

Master of None (seizoen 1&2 alleen, dus kijk vooral niet tot Z), True Detective, The Night Of, Only Murders in the Building, Mare of Easttown. 

Dit zijn wellicht iets minder doorsnee suggesties dan de series die je zelf al noemt, maar wel allemaal meer dan de moeite waard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Kyrill:

@The Saintik ben helemaal bij... Inmiddels ben ik meer en meer eens met jouw post van laatst over Succession..... Het is te echt steeds meer slap gelul en geleuter. Ik keek tot nu toe trouw iedere maandag-woensdag, ga ik nu mee kappen. Ik vind dit verruit minste seizoen tot dusver. Ik wacht wel keer tot episodes 7 en verder allemaal uitzijn voor ik verder kijk. 

Wat ik wel heel goed en tof vind is Citadel op Prime Video, Perry Mason en kijk soms Carnivale Rowe en Voyager. 

Wel hè. Veel te veel uh yeah. What do you think. I don’t know. Af en toe kan Roman nog lekker lomp uit de hoek komen. 

Spoiler

Nu dat the big man dood is eigenlijk al het vermakelijke er wel uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei The Saint:

Wel hè. Veel te veel uh yeah. What do you think. I don’t know. Af en toe kan Roman nog lekker lomp uit de hoek komen. 

Toon verborgen inhoud

Nu dat the big man dood is eigenlijk al het vermakelijke er wel uit. 

Ja eens eens.

Effe iets in spoiler:

Spoiler

We wisten al sinds seizoen  1 dat Kendall van zijn vader wou gaan overnemen... Dus dat  Logan Roy(Brian Cox) uiteindelijk weg zou gaan viel te verwachten... Alleen ik vind het sindsdien gewoon niet boeiend en eigenlijk slecht uitgewerkt. Eigenlijk vond/vind ik dit seizoen alleen die episode goed dat hij aan het dood gaan is/dood gaat en impact daarvan. De rest vind ik hooguit 4-6 per episode/10 helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9-1-1 

Zo ver als mogelijk afgekeken op Disney + leuke serie. 

Nu bezig met 9-1-1 Lonestar 

Vrij goedkope spinoff maar wel vermakelijk vooral omdat het woke gebeuren er zeer dik bovenop wordt gelegd wat ik aflevering 1 best leuk uitpakt. Stoort iig niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites